úterý 31. ledna 2006

Hra Heleny...

...která jí má od Zůzi...4 zaměstnání:
student
recepční
překládka kamionů
čištění trubek

4 oblíbené filmy:
Příliš vzdálený most
Umírání za dlouhého dne
Thunderball
Slunce, seno, jahody

4 místa, kde jsem žil:
Jižňák
Vysočany
Strančice
Vysočina

4 tv programy:
Uvolněte se prosím
...bazar
fotbal
hokej

Dovča:
Itálie
Chorvatsko
Řecko
Mácháč

Jídlo:
Knedlo zelo vepřo
Dunajská klobása s křenem
Oříškový pudink
Silný hovězí vývar

4 weby, kam chodím:
Binární Ládin
Anemická Kopřiva
Ipms Nymburk
Perth Military Modeling

4 místa, kde bych byl raději:
U NÍ
U NÍ
U NÍ
U NÍ

Význam to má...význam to určitě nějakej má, ale já vám ho nepovim...;o)

3 komentáře:

  1. 4 nejoblíbenější slabiky:ta-ta-ta-ta

    OdpovědětVymazat
  2. Ha! A ke mně nechodíš, jo?!

    OdpovědětVymazat
  3. aTeo, mýliíš se. Moje čtyři nejoblíbenější slabiky zní následovně: Jsem Bond...James Bond...

    Helenko - samozřejmě, že k Tobě chodím. Tvůj blog považuji za jeden z nejlepších podniků ve městě... Oblíbených webů mám mraky a ten tvůj jsem "soutěžně nezmínil proto, že jsem ho zmínil už jako zdroj inspirace. A to je lepší! ;o)

    OdpovědětVymazat