sobota 14. ledna 2006

Nedalo mi to...

Zatoužil jsem dozvědět se něco o životě, vesmíru a tak vůbec.

Blogy jsou ho plný. Alespoň ty blogy, které čtu. Když se o něm nezmíní přímo, tak alespoň píší podobným stylem, protože se jim tento zdá být dobrý. Ale to jsem zjistil až teď, právě proto, že mi to nedalo... O čem to mluvím? Přeci o STOPAŘOVĚ PRŮVODCI PO GALAXII páně Adamse. Když totiž zatoužíte dozvědět se něco o životě, vesmíru a tak vůbec, není lepší knihy. Je pravda, že místy je trochu nepřesný, ale když k tomu dojde, je dle svých vlastních slov nepřesný autoritativně. Občas dojde k případu, kdy je nepřesná skutečnost a drze se nedrží informací v Průvodci, v každém případě to hodnota knihy tím nikterak netrpí. Tedy knihy - ona je to trilogie. Má pět částí. Já četl druhou. Sháním první...a pak ten zbytek.


Zrovna před chvílí jsem dočetl Restaurant na konci vesmíru. Knížku mám půjčenou z knihovny, musel jsem si ji rezervovat a čekal na ni déle, než ji ve finále četl. A řechtal jsem se celou dobu. Je to celé vlastně o řešení jedné nebetyčně svízelné situace - hlavní hrdinové dostanou hlad. Vlastně nejdřív chuť na čaj... Když má ve SPG někdo hlad, tak si může včera odpoledne zajít do hospody na druhym konci nekonečna... No to je jedno - jask říkám, zrovna jsem to dočetl a jsem pln dojmů, tak se musim vykecat... Jo ještě něco - víte co jsem se ve Stopaři dozvěděl o životě, vesmíru a tak vůbec? 42

19 komentářů:

  1. zbytek ságyJen si počkej na sekvence o létání... sedm a půl...milionu...let

    OdpovědětVymazat
  2. Jo...klidně......já mam času ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. Stopařejsem četla někdy před pěti lety, a přestože jsem od tý doby přečetla mraky knížek, tak tahle je bezkonkurenčně nejvtipnější.

    A první díl je ze všech nejlepší, tak hodně štěstí při shánění.

    OdpovědětVymazat
  4. Rád věřim......zrovna jsem ho našel na netu.

    OdpovědětVymazat
  5. Jo-o, Stopařův průvodce díl první je zaručeně nejlepší z celé té ságy...vždycky mě tak jímal soucit s depresivním robotem:-)

    OdpovědětVymazat
  6. To mě......se líbí Dentův údiv skoro nad vším...

    OdpovědětVymazat
  7. samozřejmě, Marvin je nejlepší... : )

    a pak to létání: )

    OdpovědětVymazat
  8. Marvin......je tak depresivní, že tím způsobil zkázu několika jiných myslících strojů a zachránil tim krk Bíblbroxovi a spol. Jo je dobrej...;o)

    OdpovědětVymazat
  9. Přečetla bych si to, ale anžto jsem zavalana studijní literaturou, čtu už dva měsíce Všichni lidé bratři jsou. Ne že by to nebylo zajímavé, ale jsem večer tak unavená, že si přečtu stránku a usnu.

    OdpovědětVymazat
  10. Vřele doporučuju......fakt se to čte samo... taková koncentrace blbejch keců jinde k vidění není...

    OdpovědětVymazat
  11. Výtečná kniha i zdařený film. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ten jsem bohužel neviděl......ale to se napraví...výhledově...

    OdpovědětVymazat
  13. Budu to muset napravit...

    OdpovědětVymazat
  14. Tak k tématu :-)PREJ když 50x ohneš papír o průměru 0,1 cm, výsledná vzdálenost se rovná vzdálenosti Země od Slunce. Ale to bylo řečeno po dvou lahvích červenýho :-)

    OdpovědětVymazat
  15. ;o))))Heleno - naprav to. Co nejdřív, než na to zapomeneš...

    Azízam - po dvou lahvích červenýho se toho o životě vesmíru a tak vůbec dozvíš, že ti z toho bude špatně ;o)

    OdpovědětVymazat
  16. Heh, to jo. Pro zajímavost - tohle byl výplod studenta matfyzu :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  17. A víš, že se nedivim? ;o)

    OdpovědětVymazat
  18. Ehm, na co že to nemám zapomenout?

    OdpovědětVymazat