sobota 28. ledna 2006

Kulomeat

Už to chtělo...;o)Dnes jsem po delší době odhodlávání a přemýšlení kudy do toho, přikročil k menší změně vzhledu mého blogu. Ta změna má podobu kulomeatu vz.59 v titulu. Líbí? Mě jo. A jelikož jsem slušně vychovaný chlapec, sluší se za takovou pěknou hračku poděkovat. Fotomontáž mi věnoval aTeo k prvním narozeninám. Do html kódu pomohl naroubovat a menší úpravy provedl Binární, aby definitivní podobu stejně nakonec dodal aTeo... Pánové děkuji vám, máte u mne pívo dle vlastního výběru ;o)

9 komentářů:

  1. prostě supr ! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. dokud si nezměním rozvržení, není vidět skoro nic:/

    OdpovědětVymazat
  3. Čím to...?U mě bez problémů... vyzkoušeno na dvou počítačích s různými prohlížeči...

    OdpovědětVymazat
  4. egro? nějaký podrobnosti ? Já to zkoušel v Opeře , FF, Seamonkey, starý mozille , MSIE a všude OK

    OdpovědětVymazat
  5. Pívo?Tak teda jo... pro mě štěně gambáče. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Štěně......proč ne...kolik to dělá půllitrů?

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle není kulomet vzor 59Ale 26, či nějaká jeho varianta

    OdpovědětVymazat