úterý 15. května 2007

S kůží na trh up-up-up dated

...jsem krásný, silný, inteligentní a teď ještě navíc i slavný!

Abyste si nemysleli, že kecám... Dneska dopoledne mi Pardubičák se slovy: "Týýýýýýýý bejku, sme slavný!!!" poslal odkaz na web té modelářské soutěže, které jsem se onehdá zúčastnil a dokonale mi tak rozvrátil pracovní morálku. Namísto měření odlitků jsem začal brouzdat webem a hledat, co toho Pardubičáka tak rozvrkočilo... A našel... Zde jsou tři fotky...

cent

řesně to, na co sem čekal, když jsem psal první článek - kvalitní fotka něčeho mýho - Centurion Mk.III v markingu Králových Irských Husarů

chall

...a Challenger II ve zbarvení Královských Skotských Dragounů

...a na závěr soutěž. Nazvěme ji třeba "Poznejte Galahada" Předem z ní vzhledem k předchozím osobním setkáním vylučuji Binárního Ládina s chotí, Porcelánovou Panenku/Kopřivu/Mathildu, Ergo, Mudda, Dámu s laufem, jakož i další, kteří mě kdy viděli a byli by tudíž v jisté nezanedbatelné výhodě...

atmos

Tak... a jsem spokojen:-)

Související odkazy:

S kůží na trh

Vyzyvatel druhý

Centurion

Pardubický kitsalón

87 komentářů:

  1. Hmmm,dokonce oholenej :))

    Modely dokonalé, ale zapři se a udrž si svou vrozenou skromnost ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Baru......tak začínám nabývat dojmu, že jsem ještě spoustu lidí ze soutěže vyloučit zapoměl...:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně, že zapoměl!Taková známá a populární osoba, možná jsi měl vyjmenovat, kdo hádat může :-))

    OdpovědětVymazat
  4. já bych taky řekla ten plešatej. jinak teda modely jsou dost hustý!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ness - kdo mě prásknul?!

    Báro - buď tak, nebo vyhlásit soutěž \"Poznejte Pardubičáka\"...;-)

    Sonjo - model hustý byly. Úplně všechny... vyjádření k tvé soutěžní odpovědi najdeš odpoledne ve vzakzech;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Využiju právo na mlčení a nebudu vypovídat :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ness......nekecej a mluv;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Protože jsem hrozně chytrá a inteligentní (a skromná taky :-)), tak je přece naprosto jasné, že jsem to uhodla sama!

    OdpovědětVymazat
  9. Chytrá a inteligentní asi seš......ale vzhledem k tomu, u koho chatujem obvykle, bych skoro řek, žes jen věděla koho se zeptat:-) Ale dobrý - i to je známkou inteligence ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. škoda že mám zakázáno se zůčasnit :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak vyloženě zakázaný to nemáš......pokud dokážeš říct svý a přitom na mě neukázat prstem, nerozpakuj se a hovoř;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten brejlatej!Vpravo, schovanej za tím oranžovým tričkem a s čímsi v ruce.

    OdpovědětVymazat
  13. Gombo,to cosi je model letounu AV-8B HarrierII+ v měřítku 1/48... Jinak viz vzkazovník...;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Nejdřív mě napadlo, že jsi ten malej kluk vlevo se šedivou mikinou za hnědou bundou, ale pak jsem si uvědomil, že tak malej kluk \"nemohl\" mít poměr se servírkou v hospodě, takže jsem změnil názor - ale velmi nerad.

    Asi budeš jeden z té skupiny čumilů, podle nápovědy Barmanky asi ten s vylepanou lebkou a lehkým šibalským úsměvem, ale to říkají všici, takže já to střelím nakonec na tu máničku vzadu u sloupu v černém tričku.
    A jestli se pletu, tak není tady na tom blogu spravedlnost!

    ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. :O)Já zas nejprv myslel, že jsi ten Borec co tam za tou \"máničkou\" močí na ten sloup... - ten je fakt DOST ORIGINÁL - ale po zvážení všech okolností i rizika losu mezi mnou a Kyklopem o Hlavní cenu tipuju rovněž na \"máničku\" v tmavym triku....

    OdpovědětVymazat
  16. ...Ještě Ti pošlu adresu, na kterou mi můžeš \"Centurion Mk.III v markingu Králových Irských Husarů\" pak poslat :O) Pokud se mi narodí další Syn, bude mít jistě Radost, pokud to bude první moje Dcera, použiju Hlavní cenu jako součást její Obrany před budoucími Nápadníky.... Když se to Tvoje Dílo natočí kamerou a pustí pak jako projekce s patřičnym zvukovym doprovodem... :O) zůstanou jen Opravdoví Hrdinové

    OdpovědětVymazat
  17. @TeoviJá? Ne! :O) Proč se ptáš???

    OdpovědětVymazat
  18. HuMorousi,Ty si snad děláš pr...ču, ne!? Ty mi kradeš kandidáta! Tak ta spravedlnost není nejen na Tvém blogu (viz. soutěž o hodinky, kterou díky manipulaci všech sil, protisil a energií vyhrál joker Teo), ale fakt ani tady! Protestuji! Budu se proti losu bránit vlastním tělem, neboť to co předvádíš je plné pýchy, zpupnosti, nepokory a arogance!!! Doporučuji Ti vybrat si tu ženksou mezi máničkou a sloupem - díky.
    .-)

    OdpovědětVymazat
  19. teda lidi....já nechápu, proč trochu nepřemýšlíte a nevemete to vylučovací metodou....

    já to teda vím, jelikož jsem ho na tu soutěž dotáhnul téměř za vlasy...
    no a jelikož to spolupořádal KPM Pardubice, můžete rovnou vyloučit mě, i kolegu ne? ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. a ještě vám poradím... snad mě za to neubije... :-)))

    co myslíte, jak ví, co je to cosi, na co tam ten hlouček kouká? :-)))

    OdpovědětVymazat
  21. A Sakra!Kyklop je tu..... :O( Já myslel že tipneš a odfrčíš a ne že se sem budeš zase hned pak vracet..... :O( Máš přece práci na svym blogu, ne? :O) Ok, že jsi to Ty - Kámoš a Borec u kterýho jsem už Vyhrál (i cenu získal), dám na radu majitele nicku \"Petr3342\", beru to podle tý vylučovací metody a tipuju teda toho Chlápka u toho sloupu vylučujícího - močícího....

    Stejně je to tam z těch všech rozHodně Největší Borec, tak to bude nejspíš fakt Galahad :O) Ale jestli to vyhraju, tak si pak Kyklope nestěžuj u mě.....

    OdpovědětVymazat
  22. Kategoricky protestuji proti zvádějícímu výkladu mé odpovědi č.1 a tato byla spojována pouze s oholenou hlavou! :-)))

    OdpovědětVymazat
  23. ten pán nemočí....

    ač se to nezdá, mi modeláři základní hygienické návyky obvykle zvládáme... teda až na slinění, to nám občas tak nějak uniká, když si zrovna vzpomeneme, jak je důležité občas navlhčit brusný papír, i když voda není v dosahu... :-)))

    ten nebohý pán tam obdivuje model... :-)))

    OdpovědětVymazat
  24. Modeláři - nemodeláři......je to taky jen Člověk /// Jednou jsem neudržel \"horší věci\" v botanický zahradě v Liberci :O) naštěstí jsem byl ještě dítě.... Ale i tak to byl TRAPAS. No co, měli tam mít záchody..... jenže to tam bylo nějak zrovna ten pavilon ve výstavbě nebo co....

    Každopádně ten pán (snad skutečně Galahad?) obdivuje model poněkud Zvláštním způsobem :O)
    a na tom dle přiložené fotodokumentace musím \"chca-nechca\" Trvat!

    OdpovědětVymazat
  25. no tak !lidi, čtěte ty nápovědy pořádně....

    S pozdravem \"pardubičák\"

    :-))

    OdpovědětVymazat
  26. Já se nenechám Ovlivňovat......maximálně Kyklopem / tomu už jsem Ustoupil z cesty :O) Buď Vyhraju protože si to VOPRAVDU Zasloužim a nebo NIC.... :O) Dík

    OdpovědětVymazat
  27. já to mám za úkolvás tu ovlivňovat...

    Galahad mě zaúkoloval nápovědama... :-)

    tak se snažím, co mi síly stačí napovídat a neprozradit...

    ale vám povím je to fuška... :-))

    OdpovědětVymazat
  28. Jojo, je to jasný.Oranžový tričko vede ,-) ale myslel jsem, že máš raději černou :)

    OdpovědětVymazat
  29. Nechci Ovlivňovat...ale co ten Borec s řetízkem na krku, co je k fotografovi zády? A nebo ten vedle něj vlevo.... A nebooooooo pravej dolní roh.... :O)

    OdpovědětVymazat
  30. ja to taky zakazany nemam ! vim, vim, vim ! Za mirnou uplatu nevedoucim prozradim! :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Já myslím, že musíš být ta osoba na snímku, která vypadá nejlépe, působí nejinteligentněji a vůbec vyniká... :-)))

    OdpovědětVymazat
  32. Ááááááááááááá...Takže u toho sloupu! :O)

    OdpovědětVymazat
  33. tak jednou pro vždy...nechte toho pána u sloupu odpočívat ( v pokoji ) :-)))

    OdpovědětVymazat
  34. oholen......dokonce i na hlavě ;-) btw, psal mi ind čoveče :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Takže......jak tak na vás koukám...:-/
    Terrynko - ty to zakázaný samozřejmě máš. Ale jelikož mě znáš líp, než kdokoliv jiný tady, nepovažoval jsem za nutný tě jmenovat:-)

    Helenko - modeláře, kterej vypadá inteligentně při pohledu na vhodně tvarovaný kus plastu, neexistuje. Ale pokus dobrej;-)

    HuMorousi - seš nějak zatíženej na sloupy nebo co? Fakt ho nech bejt - já to nejsem. A sem o tom skálopevně přesvědčen...

    Aleši - mateš. To nedělej...:-) A co ti psal náš oblíbenej indián? Kdyžtak mu vyřiď, že na teplý mlíko s nim teda nepudu... A na pivo už vůbec.

    A pro všechny... Fakt si dobře přečtěte a nechte projít hlavou ty nápovědy, který tady Petr nechal. Mam dojem, že po pečlivém přezkoumání se snad nejde netrefit alespoň do velmi blízkého okolí...

    OdpovědětVymazat
  36. Myslím, že u toho sloupu močí nakonec HuMorous, ale snaží se všem namluvit, že to je Galahad, aby neměl ostudu. Co HuMre?
    ;-)

    OdpovědětVymazat
  37. teda......že jsem měl onehdá po jednom flámu problém v Paříži u nějakýho stromu pořádnýho na pořádný hlavní třídě (přiznávám) ještě neznamená, že bych klidně bezostyšně močil na výstavě válečnejch modelů všeho druhu v davu lidí....

    To zasejc teda NE!!!

    :O)

    OdpovědětVymazat
  38. já to nevydržím...já ho asi prásknu..... ;-)))

    OdpovědětVymazat
  39. Práskni sebe!...ať vědi, jak vypadá tričko KPM Pardubice. Třeba nám pak přestanou vnucovat George;-)

    OdpovědětVymazat
  40. no to zase nééééé ....ale udělám to takhle...

    http://modelforum.cz/kpmpardubice/

    OdpovědětVymazat
  41. No......to by snad i mohlo stačit;-)

    OdpovědětVymazat
  42. No už bysteto mohli vysypat. Dávno víme, který nejsi. Až se nabízí (jak již naznačil HuMorous) ta šošolka vpravo dole ... i když teda, furt mně vrtá hlavou ten černej ...

    OdpovědětVymazat
  43. Nooo, který je Petr3342,vzhledem k tomu, že ten s oholenou hlavou má stejné tričko jako ten vedle něj a \"oholená hlava\" byla označena jako George, tak mi toho ledacos vyplývá .. nebo se pletu?

    OdpovědětVymazat
  44. Báro......nejsi ty Marplová...? Ale pro pořádek radši napiš, co ti z toho vyplívá, ano?;-)

    Gombo - kterej černej? Bližší popis a lokalizace na fotografii je pro posouzení odpovědi nutná...:-)

    OdpovědětVymazat
  45. galahade,nebylo to jednoduché. Pod vlivem tvé odpovědi jsem musela nejprve zjistit, zda mi to vyplívá nebo vyplývá, aby mi následně vyplynulo, že si myslím, že pardubičák je ten v šedé vestičce.
    A teď mluv.

    OdpovědětVymazat
  46. Ale celá teorie by se mi zhroutila, ve chvíli, kdy by se ukázalo, že George je ten močící muž :-)))

    OdpovědětVymazat
  47. Báro......krom díků za taktní upozornění Ti vyslovuji gratulaci k prvnímu dílčímu úspěchu přítomného hadačstva... Petr 3342 je skutečně ten chlapík v šedý vestičce...:-)

    OdpovědětVymazat
  48. Jééé,máš dovoleno ho takhle prásknout? Abychom si to oba neschytali ;)

    OdpovědětVymazat
  49. Jak dovoleno?Tady jsem doma já...;-)

    OdpovědětVymazat
  50. Tak....a teď abych chodil kanálama.... :-))

    OdpovědětVymazat
  51. Ale no tak......jako bys byl hrbatej...:-D

    OdpovědětVymazat
  52. Ten černej co má ten hnědej svetr.

    OdpovědětVymazat
  53. Gombo,čímž se to všechno zase vrací ke komentáři Heleny, která to uhodla jako první :-))

    OdpovědětVymazat
  54. No......tak jo no...
    Baru - Helena měla jistě pravdu, ale narozdíl od Gomby neukázala prstem, takže se její odpověď bohužel nepočítá...

    Gombo - viz vzkazovátko;-)

    OdpovědětVymazat
  55. Užjsem se bál, že ho budu muset naprášit....
    :-)))

    OdpovědětVymazat
  56. Jo, Galahade,což mi tady připomnělo, že zcela nedávno jsem měla na blogu fotku, kde je v jedné skrumáži Alex, ale na nic jsem neupozorňovala, takže to prošlo nepozorováno, jak já v jednom rohu, tak ona přes půl fotky :-))

    OdpovědětVymazat
  57. Měla?...už nemáš?

    OdpovědětVymazat
  58. Tu si najdu...:-))))))

    OdpovědětVymazat
  59. :-)))já myslím, že Ti to moc práce nedá :-))

    OdpovědětVymazat
  60. No...našel jsem jedinou fotku, která by mohla vyhovovat, ale ani jednu z Vás jsem tam tedy nerozeznal...:-(

    OdpovědětVymazat
  61. hele zkusím to......nemělas nááááhodou na mysli tu fotku z těch čarodějnic...?

    OdpovědětVymazat
  62. Ježíši Galahade, tak už se práskni a nenapínej ty, co nesoutěží!! :))

    OdpovědětVymazat
  63. Galahade,třeba ta hořící na hranici?
    Ne, tam nejsme. A když už jsem ti napsala, že je tam Alex přes půl fotky, tak k tomu ještě dodávám, že celá a zepředu a za denního světla :-)).

    OdpovědětVymazat
  64. ...teda... Já vždycky myslel, že takovou fotku bych si pamatoval...:-O

    OdpovědětVymazat
  65. je pravda, že ta fotka není naskenovaná, ale \"přefocená\" na digitál a trochu se na ní všichni protáhli :-)), ale na závadu věci to není :-D.
    Možná snad trochu šišatější hlava..?

    OdpovědětVymazat
  66. Nedostatek trpělivosti způsobil,že se tě asi zeptám na odkaz...:-))))

    OdpovědětVymazat
  67. Vesele mě napadlo,že při tomto druhu konverzace pěkně naskakuje počítadlo :-)).
    Tak dobře, až to budeš vědět určitě, dovoluji ti se zeptat ;-)

    OdpovědětVymazat
  68. Děkuji za autorizaci......vím určitě, a tak se ptám:-)

    OdpovědětVymazat
  69. Tak jo,zkus 29.3.07, pokud ji poznáš trochu zešišatělou po tom ofocení :-)

    OdpovědětVymazat
  70. No...asi je to ona...:-))))...ale kdybys mi to neřekla, tak bych ji asi nepoznal. Začež se samozřejmě patřičně stydím...

    OdpovědětVymazat
  71. Jééééééééé...Kamio - nějak si mi v té záplavě komentů unikl. Odhalen už jsem byl. ;-) Hádej kým:-P Ne vážně - když si pozorně přečteš ty komentáře, tak na to narazíš...

    OdpovědětVymazat
  72. Galahade,tak si to neber, ona se mi vážně docela zdeformovala :-)).

    OdpovědětVymazat
  73. Jasný...Alex bych poznal - a když ne, je to fotkou;-)

    OdpovědětVymazat
  74. Galahade,neunikl jsem ti v záplavě, já to nekomentoval:) A protože tu není po ruce můj oblíbený Phil Marlow, tak já se do luštění záhady ani nepouštím:)
    A ten tvůj perex, to je učebnicový příklad skromnosti a pokory:))))))

    OdpovědětVymazat
  75. On je totiž Galahad především hrozně skromný :-). A právě ta skromnost mu to tam zabránila napsat, víš? :-D

    OdpovědětVymazat
  76. Ness, Kamio......skromnost je jedna z mých mnoha ctností... Ale to už jsem někde říkal, tak mě prosím nenuťte se opakovat, já se pak stydíííím...

    Kamio - Gomba to už uhodl:-) černá hlava, hnědá mikina... To jsem prosím já...

    OdpovědětVymazat
  77. Galahade,jo, dobrý!! :)) Dík. Ostatní se tu snažili, ale pouze mi to prostě řekneš sám, že jo:))

    OdpovědětVymazat
  78. Kamio......už jsem řikal, že je to uzavřený... Gomba už mě uhod:-)

    OdpovědětVymazat
  79. Mno, tak to je z tebe vidět opravdu hodně...

    OdpovědětVymazat
  80. Já říkala to samé :-D

    OdpovědětVymazat
  81. Krááááááásnej profil......já nevim, co se vám nelíbí...
    No jo no, zavděčit se ženský je prostě těžký...

    OdpovědětVymazat