čtvrtek 7. prosince 2006

Zmatený až na půdu

...takový jsem já...

Lidem se občas stává, že nevědí, co se kolem nich děje. Nebo vědí, jenom tomu nerozumí. Nejsem vyjímka. Vzhledem k roční době a loňské zkušenosti si říkám, jestli bych za tím neměl hledat nějakou periodicitu - nějakou mojí obdobu menstruace. Nervní, bez nálady a nesoustředěný jsem a chybí tomu vlastně jen to krvácení. Příčinu bych viděl v čistě pánské neschopnosti krvácet týden a přesto žít... Na druhou stranu - i na to krvácení může dojít, pokud ve své nervozitě vytočím někoho ještě většího, než jsem já.

Když něco nevíte, nejsnadnější cestou k nápravě je otázka. Při pokládání některých otázek (nebo kterýchkoliv otázek některým lidem) se člověk cítí trapně. Je namístě ten pocit překonat a jít do toho prsama (pokud máte; jinak postačí v podstatě kterýkoliv postradatelný orgán). Lidé, jichž se ptáte, často vědí, jaké rozpaky jste museli překonat a ocení, že se ptáte právě jich. Berou to jako projev důvěry.

Bohužel existuje jedna krajně nepraktická skupina otázek. Jsou to takové dotazy, které má smysl pokládat pouze jednomu velmi konkrétnímu jedinci. Co mám sakra dělat, když jedinec neodpovídá?! Otázka je to možná blbá, ale i tak celkem zásadní - jistě se shodneme na tom, že dumat o tom, jestli jste náhodou něco neudělali špatně a když, tak co to bylo, ničemu nepomůže a nic nevyřeší (jakkoliv se takovým rozjímáním dá omluvit nestřídmá konzumace alkoholu provázená čím dál tupějším výrazem ve tváři - a to se jistě vyplatí). Nezastírám, že ačkoliv se spot dosud tváří jako obecná asi-úvaha, je na můj vkus až příliš konkrétní. Nezastírám, že za tím sterilním slovem "jedinec "se skrývá velmi okouzlující slečna a už snad ani nemá cenu dodávat, že jsem o tu slečnu dost stál (NE! Nejsem si jist tím, že ten minulý čas je tam správně!). Aniž bych věděl proč, přátelské vztahy se změnili v jako-že-korektní a právě to "aniž bych věděl proč" mě stálo pár iluzí, které bych si býval rád ponechal...

No - zdá se vám tohle tady celý takový nějaký pitomý? Tak si ještě jednou přečtěte nadpis...

17 komentářů:

  1. Nepropadej panice,i muži mají své dny. :-) Počkej za rok...

    OdpovědětVymazat
  2. hele.....kde máte v paneláku půdu???? ?-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ve sklepě......doufám, že to není příliš matoucí...

    OdpovědětVymazat
  4. jsem zvykláa tolerantní...že mě to nenapadlo hned :-)))jasně, kde jinde je půda, než ve sklepě....

    OdpovědětVymazat
  5. Nestraším, uklidňuji. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dámo, já věděl, že se dohodnem...

    jago...jsi si jist?

    OdpovědětVymazat
  7. Na tyhle věci se neptá... pravdu se stejně nedozvíš, maximálně nějakou trapnou obnošenou výmluvu. Z nějakého důvodu to není ONO a vztah vyšumí do vzduchoprázdna... Zážitek, který zná každý, ať už z jedné nebo druhé strany

    OdpovědětVymazat
  8. No, je fakt, že se někdy stává, že to vyšumí do vzduchoprázdna, ale člověk by se mohl dovědět důvod... si myslim.. je to důkaz o tom, jak je na tom člověk s rozumem... Tohle přeci normální člověk nedělá, že se jen tak přestane ozývat... Přinejmenším je to slušnost se ozvat...

    OdpovědětVymazat
  9. A i ta výmluva zní někdy líp, než nic...

    OdpovědětVymazat
  10. No...echm (zvláštní nick - miluji lidi, kteří se mi ut podepisují pokaždé jinak - budí to dojem, že se řady mých čtenářů rozrůstají) má pravdu, Báro. poslední dobou už totiž ani nejde o to, že se něco stalo, ale o to, že NEVIM co přesně a proč. Malinko to destabilizuje moji duševní pohodu...

    OdpovědětVymazat
  11. Galahade,aspoň se máš na co těšit... :-)

    OdpovědětVymazat
  12. No to děkuju......a pěkně...;-)

    OdpovědětVymazat
  13. No jo, klasický PMS! ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. PMS?vo čom to mluvíš, Helen?

    OdpovědětVymazat
  15. Najdi si to ve slovníku. ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Heleeeen......na slovník teď mam fakt náladu :-§

    OdpovědětVymazat