neděle 10. prosince 2006

Veselé historky ze slévání...

...kolega vymyslel novou technologii předvíkendového vybírání materiálu z pracovních kelímků. Spočívá ve vhození kostky ledu do taveniny a rychlém útěku...

"To máte vod nás k Vánocům." pravila mladá Karasová, když jsem přišel odvézt zmetky a ukázala mi na plný vozík, přičemž to celé doprovodila pubertálně-svůdným úsměvem. Pohlédl jsem směrem, kterým ukzovala a viděl vozík, na vozíku bednu, v bedně nemalou hromadu odlitků, jež byly z toho či onoho důvodu shledány neprodejnými. Na mě v takové chvíli je, abych si vzal přiložený lísteček a bednu odnesl a vysypal tavičům do vany s příslušným materiálem. Zřejmě už chápete, že mi její úsměv přišel spíš jako výsměch. Nicméně Karasová překvapila: "Si ten vozejk pučte, já ho teď nepotřebuju." Nabídku jsem vděčně přijal...

Nečekně přívětivá byla i o den později: "Sem vás tuhle Cathcartovi chválila... že ste jedinej kontrolor, kterej chodí zmetky odvádět pravidelně..." Tak jsem jí pěkně poděkoval a přemýšlel o tom, jestli mi její přímluva vzhledem k tradičně špatným vztahům mezi kontrolou a cídírnou spíš neuškodí... O další den později jsem se o přítulnosti mladé Karasové zmínil kolegům.

"Tak to si drž trenýrky vole. Se modli, aby na tebe nezačla brát..."

Na to jsem zareagoval tak trochu pitomým úsměvem. To viděl jiný kolega a pravil: "Se nesměj člověče. Ty vocaď třeba odejdeš a my tu s ní zas nevydržíme... Když odešel Míla, tak s ní taky nějakej ten měsíc nebyla řeč vůbec..."

Kdesi jsem zaslechl, že každý šestý muž měl sex na pracovišti... Mám pět kolegů...Ale fuj!!! Asi vážně půjdu jinam...

Jo když už jsem se tu zmínil o Cathcartovi - zdá se mu, že jeho podřízení pracují málo a špatně. Dle mého názoru jeho podřízení pracují přesně tak, jak jsou placeni - jednou do měsíce a málo - ale Cathcart přesto očekává trochu větší nasazení a tak si vymyslel opatření, s jehož pomocí bude moci kontrolovat, jak pracují kontroloři. A jelikož je Cathcart správná kancelářská krysa, tím opatřením je razítko... Jako jouda budu chodit po dílně a na štemplovat odváděcí lístky u odlitků... To je fuk, že si na ně ty razítka můžu namrskat při prvním příchodu na halu a pak klidně chrápat... povinnost bude splněna. Tak vám nevím, jestli by se za tohle opatření neslušelo poděkovat...

5 komentářů:

  1. sex na pracovišti ...Zásada čílso jedna ..hlavně se přitom neopřít o nějaký ten nevychlazený odlitek :o)

    OdpovědětVymazat
  2. hehe...Je vidět, že neznáš mladou Karasovou. kdybys znal, věděl bys, že zásadou číslo jedna je: Kdekoliv, ale hlavně bez ní!\"

    OdpovědětVymazat
  3. Musím dodat:Ne, že by ta ženská byla ošklivá... Ona jen dokáže bejt pěkná mrcha a je dost možný, že bych si tou chvílí nahatý gymnastiky dost nasral do hnízda... By mě pak třeba mohla přestat chválit Cathcartovi...

    OdpovědětVymazat
  4. pěkná mrchase může vyklubat i z holubice :-)))

    OdpovědětVymazat