pátek 22. prosince 2006

Tak jsem se dočkal...

Je tu konec poslední směny a s ním přichází vánoční globální volno...

Ale že mu to trvalo, než k nám dolezlo. A já dokonce vím, čím to je. My totiž máme v práci šíleně netahavý hodiny. Práci u nás získali zřejmě jen díky protekci, protože zatímco na všechny okolo je naléháno, aby pracovali usilovněji a rychleji a kvalitněji a vůbec..., hodiny se flákaj pořád stejně a vedení podniku dělá, že to nevidí. Mezi zaměstnanci díky tomu panuje nálada nevlídná a jsem skálopevně přesvědčen, že to nebude trvat moc dlouho a těm našim hodinám někdo pěkně zmaluje ciferník!

Nicméně dovolená je tu a já s vděčným výrazem ve tváři padám do pelechu, abych si řádně odpočinul. Díky těžkému onemocnění kolegy Smetany (v útlém mládí chytil zápal švindlu a pořád se ho chuděra nemůže zbavit) jsem poslední čtyři týdny sloužil vlastně jen odpolední a noční směny a už toho mám zuby tak plný, že se mi sotva vejdou do pusy. Během těchto čtyř týdnů jsem ranní sloužil pouze jednou a tehdy jsem odpoledne účelně využil tím, že jsem si u piva od Binárního vyslechl pár skutečně podnětných připomínek. Bohužel opět nepublikovatelných...

Ale to nevadí - tohle už je všechno za mnou a já se příštích několik dní budu věnovat renovaci svojí tělesné schránky. A jelikož mám díky této vidině třeskutě dobrou náladu, podělím se s Vámi o jednu zkušenost. Následující řádky si vemte k srdci, prosím.

Pro všechny, kdož nakupují v obchodních domech Tesco - stal jsem při nákupu v jednom z nich obětí dvou protřelých podvodnic. Když budete nakládat nákup do kufru svého auta, přistoupí k Vám dvě zhruba 18ti leté dívky i přes nepřízeň počasí velmi spoře oděné. Zatímco nakládáte nákup, tyto dvě osoby Vám umyjí auto, přičemž rafinovaně předvedou něco ze svých vnad (ehm...kdo by se nepodíval...). Pokud jim za jejich službu budete chtít zaplatit, dívky peníze odmítnou, ale požádají, zda byste je neodvezl k jinému obchodnímu domu Tesco. Když jim vyhovíte, obě si sednou na zadní sedadlo a během jízdy se navzájem sexuálně dráždí. Po chvíli jedna z dívek přeleze na sedadlo spolujezdce a začne na Vás provádět orální sex, zatímco druhá Vám ukradne peněženku. Mě ukradly peněženku minulé úterý, ve středu, dvakrát ve čtvrtek, v sobotu a včera také!

 

14 komentářů:

  1. To si děláš srandu! Fakt hustý!

    OdpovědětVymazat
  2. a eštětu vo tý Šípkový.....prosím :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Tý jo, právě se chystám do Tesca, jak přesně vypadaly? :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Kopřivo,moc si z nich nepamatuju, jedna byla malá zrzka... tu druhou si napamatuju, ta mi kradla tu peněženku ;-)

    Zcela vážně... bacha na to...fakt sou protřelý...

    OdpovědětVymazat
  5. Ale na holky nereagujou...

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy, Galahade,tys ale musel mít peněženek! :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Hele, a proč sis podruhý tu peněženku líp neschoval?

    OdpovědětVymazat
  8. Proč bych si jí schovával,když sem si jí před tim vyprázdnil? Ztráta prázdný peněženky nejni právě nejhorší... pokud je prázdná...

    OdpovědětVymazat
  9. on vždyckypatřil mezi ty movitější :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Přišla jsem semv hluboké depresi a odcházím rozesmátá, díky. Přece jen asi ten stromeček nastrojím...

    OdpovědětVymazat
  11. V hluboké depresi???ježkovi voči proč???

    OdpovědětVymazat
  12. Ještě, že do Tesca už nechodím. ještě by mi ukardli tu moji \"cibulačku\"

    OdpovědětVymazat
  13. Už je to za mnou.Proč deprese? Když já ty Vánoce fakt nemusím....
    Ale teď už je po a stav mysli se výrazně vylepšil!

    OdpovědětVymazat
  14. Mistře, já do Tesca... tooo... no občas tam zajdu.

    Báro, tak to je fajn, že se nálada lepší... Já mám Vánoce celkem rád. I když pro to nemám žádný objektivní důvody. Letos je to spíš jen o tom týdnu volna, než o čemkoliv jiném, ale k všeobecnému veselí to postačí ;-)

    OdpovědětVymazat