neděle 10. prosince 2006

Jak na Vodnáře...

...věnováno Happy za návod jak na Vodnářky...

Na Vodnáře se musí od lesa. Průměrný Vodnář je totiž sice jenom muž se všemi nedostatky, které k tomu patří - za všechny třeba jmenujme velké nohy, zálibu v ptákovinách a automatickou stabilizaci optických senzorů na cokoliv v sukni (vyjma Skotů), nicméně je poměrně bystrý a rozhodně ho neuspokojíte jen tím, že mu předvete, co všechno umíte s pánvičkou... dokonce ani s pánví ho nezabavíte na příliš dlouhou dobu.

Buď milá, směj se na něj ne jemu, na nic si nehraj, mluv otevřeně (Vodnář to ocení - dešifrování náznaků mu dělá problémy). Nemusíš se bát, že náhodou nebudeš jeho typ. Vodnář netypizuje a pokud celek ladí, jednotlivostmi se nezabývá... Občas se mu stane, že hledá dívku, která by byla alespoň trochu podobná té poslední. Je to trošku pitomý, Vodnář to ví a náležitě se za to stydí (a možná proto ho to i zavčas přejde).

Rozhodně se ti vyplatí, když budeš vědět, kde uhasit žížu, pokud to za tebou má trochu dál. Vodnář není šovinista a jako takový absolutně nemá problém nechat se vést ženou...třeba i za ruku, v případě zranění i za jinou končetinu, ale pozor: NIKDY Vodnáře netahej za nohu! To se potom vzteká... (pokud jsi náhodou cynická, může ti být jeho vztek lhostejný - Vodnář je gentleman a hůl láme tak maximálně nad partnerkou, o partnerku nikdy.) Nicméně zpět k občerstvovnám - Vodnář je celkem univerzální pijan. Není pro něj problém ve společnosti přátel zlikvidovat nejednoho zrzka, ale nepohrdne ani vínem (pokud možno červeným) či nějakým ušlechtilým destilátem (bez ledu! Vodnáře by hanba fackovala, kdyby si jako nějaký pitomý Amík ředil 18ti letou skotskou whisky vodou). S Vodnářem tedy není problém se opít prakticky při jakékoliv příležitosti... občas se může stát, že z takového posezení vyjdeš ty a tvoje paměť poněkud zrychtované, ale Vodnář je solidární a bude na tom stejně, ne-li hůř a věř, že pozdější rekonstrukce večerních dialogů může být velmi zajímavá...

21 komentářů:

  1. hahaNemohl by jeste pan vodnar zduraznit, jak ma divka poznat,ze mu jde o divku samotnou? Ze to neni jenom jeho od prirody extremni zvedavost? Ze dik!

    OdpovědětVymazat
  2. Praktické zkušenostis Vodnáři: ve velké většině velmi inteligentní a chytří. Oceňují, když je partnerka inspiruje svým pohledem na věc a překvapí novými myšlenkami, nikdy ne však \"poučováním\", ale lehkým \"podsunutím\" k úvaze. S vodnářem se dá dobře komunikovat, pokud cítí uznání. Bývají činorodí, pochvaly je těší a motivují. Nemívají rozděláno více činností, věci dotahují do konce. Rádi si povídají a vyhovuje jim, je-li žena rovnocenným partnerem v rozhovoru. Mají hodně přátel, ale k tělu si pouští málokoho. Toto je pouze můj subjektivní názor, jak jsem je poznala já.

    OdpovědětVymazat
  3. :-)Bonsai: jelikož jsem Vodnář, nikoliv Panna, tak nevím...

    Muris: To dívka nepozná. Ze začátku jistě ne, neb ze začátku se skutečně jedná o tu vrozenou zvědavost. Nicméně, pokud se zařídíš podle toho, co jsem napsal, tak by to tou zvědavostí nemělo skončit;-)

    Bára: Já sice s Vodnáři žádnou \"měřitelnou\" zkušenost nemám, nicméně to, cos napsala mě docela hezky podrbalo za uchem... Já Ti děkuji...;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Neděkuj,oni jsou to taky někdy pěkní paličáci. Zkusit odvrátit vodnáře od něčeho, co si vzal do hlavy patří k nejtěžším úkolům, co musím občas udělat :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Jo to jooo......to ti věřím. Ale nemám dojem ,že to nutně musí být nevýhoda...

    OdpovědětVymazat
  6. hihivodnář ožrala... no téééééda ;-) hihi :-)
    já bych šla na Vodnáře přímo od lesa :-D hihi :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Happy,Vodnář není ožrala. Vodnář pije příležitostně... četnost těch příležitostí už je jiná věc...;-)
    A svěř se... od kterého lesa bys na vodnáře šla?

    OdpovědětVymazat
  8. hehe, jsem vodnář (a podle čínského horoskopu vepř), ale velké nohy teda fakt nemám - jen 42 (?) a spíš piju víno než pivo nebo destiláty, ale jinak souhlasím, především v tom, že dešifrování znaků a náznaků mi dělá problémy... ;-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Kyklope,já mám nohu 46 bůh-ví-jakých-jednotek velkou... ty čtyři čísla rozdíl nejsou zas tolik;-) Ale boty bych si od tebe teda nepučil...:-D

    OdpovědětVymazat
  10. :-)jehe, já mám nohu velkou jako Kyklop, akorát jsem ehm, něžná dívka :-D
    No, na vodnáře se musí z toho lesa, kterej je nejhezčí a nejblíž :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Happy,když tak pozoruju, jak jdeš od lesa už na to chození od lesa, tak máš toho Vodnáře v kapse;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Galahadetak tohle přesně sedí. Jsem Vodnář a doopravdy jak vyšitej. Nožku mám 44 takže si boty od tebe možná můžu půjčit :D.
    Jo s příležitostma na pití to už je jiná. Někdy nezajdu do hospůdky měsíc a jindy jsem tam 7x v týdnu.

    OdpovědětVymazat
  13. to je náhodička, taky se hlásím k rakolvům, no, jak na mě?

    OdpovědětVymazat
  14. No... dobře...ale co je to ten rakolev, do pytle???

    OdpovědětVymazat
  15. Uznávám, že to není standartní znamení. Spíš takové polostandartní. Když se někdo narodí příliš pozdě, aby byl čistokrevný rak, nebo příliš pospíchá na svět, aby byl lvem lvoucím...
    Zkrátka 22.červenec velmi pozdě odpoledne, řekněme.V mém případě už tedy skoro úplná kočička, ač nedonošená, ale přesto jaksi se srdíčkem zaobaleným tvrdým krunýřem. Už víš, co je RakoLev? :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mám jistou zevrubnou představu... Ale bohužel nevím, jak na rakolva. Asi to budu muset někdy zkusit... Raport bude samozřejmě ihned následovat ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Jen špitnu,Galahade, abych prozradil, že Slunce po své roční pouti po obloze prochází 13 souhvězdí. To, že je 12 znamení, je pozůstatek. A tzv. jarní bod, od kterého se přesně počítá okamžik vstupu slunce do \"jara\", se už vlivem různých kymácivých pohybů Země (říká se tomu sprostě \"precese zemské osy\") posunul o moc stupňů. Takže např. na počátku letopočtu byste byli ne Vodnáři, ale Berani. A dnes ani nevíte, myslíte si, že jste Štír, ale Slunce v okamžiku vašeho narození stálo v Hadonoši. Tož tak:)))

    OdpovědětVymazat
  18. cit u vodnareahojte poradi mi nekdo co delat s tim,ze vodnar skoro vubec nepise a nevola,treba 2dny vubec a pak jen dost stroze a po krasnem rande me jde doprovodit vedle me a jako by se nic nestalo a jit za ruku ho jiste ani nenapadne..ale jinak je pozorny..ach jooo

    OdpovědětVymazat