středa 6. prosince 2006

Plyšák jako živej...

Věnováno barmance jako poděkování za tečku (Ona ví;)

Ben

Tak to je on - můj pes. Jmenuje se velice originálně Ben. Je to jeho druhé jméno. První bylo Dan, nosil jej dva dny a přišel o něj poté, co mamka během jedné procházky potkala tři psy téhož jména. Celkem nedávno pro něj ta-s-tim-divnym-kusem-nábytku vymyslela jméno Hugo. Když o tom slyšel, roztrhal dva dobrmany a mě skoro taky. Rasu neprozradím, protože byste se mu smáli. On se totiž směje úplně každý, kdo ví, co je můj pes zač.

Nuže Báro - stačí to jako důkazní materiál?

8 komentářů:

  1. důležitý je,že se nesmějou ti, kdož znají, co ty jsi zač :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. ...a ti kdož v nevědomosti své......ve smích hlasitý propadali, brzo byli ze zcestí dobrým slovem navráceni...;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je krásnej!!!To by byly děti! Ježíš, na co já to zase myslím..... :))

    OdpovědětVymazat
  4. Gentlemanská dohoda?Co kdybychom se dohodli, že oba máme plyšáka? Zde je má ruka ke smíru ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Báro...krásnej je a ví to...padouch jeden ušatej. A dohodnout se klidně můžem, ale jak vysvětlíme, že dva psy rasy plyšové jsou každej úplně jinej???

    OdpovědětVymazat
  6. Jo...pokud jde o ty děti... je mu 14. Už má trošku po sezóně. Ne, že by mu to nějak zvlášť překáželo při prohánění místních psích slečen, ale případnou \"ostrou akci\" už by nemusel rozdejchat...:-(

    OdpovědětVymazat
  7. Pravda,stejní tedy nejsou, ale víš, co je druhů plyše?!
    Dobrá, nebudu přemlouvat šviháka lázeňského ke složitějším akcím a pěkně za mě Dana-Bena podrbej pod krkem :)

    OdpovědětVymazat