...já mu nemůžu přijít na jméno!!!To je tak. Maník s Avií přejel přes plnou čáru a ještě do protisměru, zabil tam chlapa a když se ho ptali, proč vůbec do toho protisměru vjel, vymýšlel si kraviny. Zní to možná trochu předsudečně, ale fakt, že zplodil asi pět verzí toho, co se před nehodou mělo stát, dost snižuje věrohodnost kterékoliv z těchto verzí...
Včera byl odsouzen. Byl uznán vinným a dostal podmínku... Dost mírný trest pro někoho, kdo způsobil smrt člověka. Příčinu bych hledal ve svědectví expertů automobilky Škoda, kteří dosvědčili, že pokud by byl Hlinka připoután, nezemřel by.
Mám otázku. Myslíte si, že jejich svědectví bylo přípustné? Já ne - jako zaměstnanci automobilky ani zdaleka nemohou být podezřelí z objektivity, kterou by měli mít vzhledem k tomu, že v tomto případě zafungovali jako soudní znalci. Nedovedu si představit, že by zaměstnanci škodovky mohli svědčit jinak, než ve prospěch zaměstnavatele (pokud by se tedy zrovna nesoudili s ním).
Je sice pravda, že sebetvrdší trest by Hlinkovi život nevrátil, ale to není důvod jej neudělit. Zabil člověka a za to se obvykle podmínka nedává...
galahade,plně chápu tvé rozčílení, ale celá tato záležitost byla až příliš zmedializovaná hlavně proto, že se jednalo o známou celebritu.
OdpovědětVymazatJako řidič z povolání s více než milionem najetých kiláků bez nehody jsem se setkal s mnoha nehodami, při některých z nich cizí vinou zahynuli i moji kolegové. Víš, galahade, kolikrát se bez vlastní viny dostaneš do kritické situace, že i při rychlé a precizní reakci jsi naprosto bez šance... A tresty pro viníky by měly být rozhodně přísnější, ať už obětí dopravní nehody je kdokoliv...
Neříkám také,že bych ho osolil jen proto, že v tom autě seděl zrovna Hlinka. Podmínka zákaz řízení za smrt je prostě málo...
OdpovědětVymazatProste chce to mit vetsi a tezsi auto, nejlip tank. A hura na silnice! A do protismeru! Za kazdeho sestrelenoho je bod, za dite dva body. Nakonec se vam nic nestane.
OdpovědětVymazatS tim tankem to člověče neni úplně blbej nápad......když jsem chodil na střední, jezdil jsem kousek za Prahu. V Holešovicích je takovej jeden podivnej bazar (tehdy tam byl), kde se dá pořídit třeba vysloužilá stíhačka. Ale na tu teď kašlu. Taky tam měli T-34 a ta vypadala provozuschopně... Tank má tu výhodu, že pokud se na tobě někdo dopustí dopravního přestupku, moc tě to nerozhází...
OdpovědětVymazatkdyž já nevím ...takhle se vytočit jen na základě zprostředkované informace ...
OdpovědětVymazatČím víc toho mám najeto, tím víc je mi řady těch viníků líto. On někdy stačí vteřinový blbý úsudek.
A být každou chvíli v televizi jako "ten co zabil Hlinku", to mu teda fakt nepřeju.
Ještě jsi nikdy neboural?
Nooo......já si nepřijdu ani moc vytočenej jako spíš překvapenej a to hlavně kvůli těm expertům ze škodovky.
OdpovědětVymazatBýt každou chvíli v televizi s nálepkou toho, co zabil Hlinku zřejmě nebude nic příjemnýho, ale nějak mě nenapadá jiná - vhodnější. On toho Hlinku totiž opravdu zabil. Dost těžko se mi hledají polehčující okolnosti, když on vjel s autem někam někam, kde neměl co dělat a tam zabil člověka. Ta podmínka mi prostě přijde málo.
A abych odpověděl - neboural jsem. Neměl jsem k tomu daleko když jsem dělal zkoušky. Tehdy mi to instruktor zašláp, protože já byl celej pryč z frajera, kterej stál na štorc v téčkový křižovatce. Jelikož jsem se na něj nemoh vynadívat, skoro jsem urval zrcátko o jedno zaparkovaný auto... ty zkoušky jsem samozřejmě neudělal...
Ja boural mockratA ani trochu mi zmrda Velety lito neni. Asi jsem zatim zabil malo lidi.
OdpovědětVymazatPodle mýho ten člověk prostě doplatil na svůj zlozvyk. Na místě, kde se to stalo on prej podobný psí kusy, jaký vedly k Hlinkově smrti, prováděl pravidelně. Měl tam nějakou zkrtku nebo co. bylo prostě jen otázkou času, než se stane něco podobnýho a on někoho zabije nebo zmrzačí. Ta plná čára tam neni pro srandu a kdyby si z ní tu srandu nedělal, nemusel bejt popotahovanej a Hlinka nemusel bejt mrtvej...
OdpovědětVymazatOdbocovat v neprehledny zatacce doleva pres caru proste neni otazka spatneho usudku. To je bezohlednost nejhorsiho druhu, ten hajzl spolehal ne to, ze to eventualni auto ubrzdi nebo se vyhne. Podle me mel dostat minimalne osmicku natvrdo.
OdpovědětVymazatJe to tak......podmínka je málo v každym případě...
OdpovědětVymazatAsi takhle?http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//4.690.jpg
OdpovědětVymazatPOdle mě , když se frajer v autě nepřiváže, tak si o mělér koleduje a je jen otázka času, kdy ten malér přijde. Kámoš jel po hlavní, z boku mu vylítla ženská s Káčkem , kámoš jí v osumdestátce trefil. Totálně nezaviněně. Ženský se naštěstí nic nestalo, trefil to Káčko zleva. Kámoš seděl ve favoritu , prodloužil pásy o dvacet centimetrů. To že bez nich by na světě už nebyl mu neřekli xeperti ze škodovky , alenobrž dopraváci. Pokud si ten co trefil Hlinku , zaslouží větší flastr, tak minimálně stejně velkej flastr by si zasloužil i Hlinka, kterej viditelně spěchal na vlastní funus. Podívej se na to obráceně. Kdyby se frajer Hlinka připoutal, mohl klidně žít a tomu řidiči Avie by si ušetřil ne pár let basy, ale cellej zbytek životě brutální výčitky svědomí.
OdpovědětVymazatTož pánové...aTeo - preferuji kanónek dopředu...ale je fakt, že parkuje se s tim asi lépe takhle...
OdpovědětVymazatBinární - fakt, že Hlinka nebyl připoután, ani v nejmenším neomlouvá Veletovo chování na silnici. Nehledě na to - ta svědectví o použití pásů byla dvě. To výše zmíněné škodovácké a pak lékařské. A pokud vím, tak podle toho lékařského bylo úplně jedno, jestli Hlinka pásy měl nebo ne... Které z těch dvou svědectví tobě přijde věrohodnější?
Jistě máš pravdu v tom, že Hlinka také dělal něco co neměl (vlastně spíš nedělal něco, co měl), ale jeho neřeším, protože on už si trest vybral...
Hlinka jel před nehodou přes 100 v místě kde je IMHO povoleno devadesát a neměl přitom pásy. Je tudíž vinen tím, že se choval jako idiot, kterej si o malér koleduje. Veleta jel ani ne 50 a je vinen chvilkovou nepozorností. Jelikož Veleta není žádnej zločinec, počítám že výčitky svědomí ho budou ničit až do konce života. a za ty jeho výčitky může Hlinka, protože šel svý smrti hooodně naproti.
OdpovědětVymazatMám jen dvě otázky...1)Koho jinýho, než sebe sama ohrožouje řidič, který se nepřipoutá?
OdpovědětVymazat2)Koho jinýho kromě sebe ohrožuje řidič, který v zatáčce vjede přes plnou čáru do protisměru?
1. Ohrožuje minimálně svědomí toho, kdo by do něj třeba i nezaviněně vrazil. Vem si, kdyby si ty, totálně nezaviněně , vrazil do Hlinky a zabil ho . sice by si neudělal žádnou chybu , ale celej život by tě to strašilo.
OdpovědětVymazat2. neříkám, že ten řidič nikoho neohrozil ale pozor, podle policie tam směl odbočit, http://zpravy.idnes.cz/krimi.asp?r=krimi&c=A050622_111116_krimi_lja )
Jde mi o to, že na jedný straně je chvilková nepozornost řidiče a na druhý straně je systemětická leplovitost Hlinky, kterej ne že chvilku nedával pozor, ale mazal to v serpetýnách přes 100, čímž taky vlastně ohrožoval i jiné a ještě se u toho nepřivázal.
No......tak tohle bych chtěl ale od někoho vysvětlit. Jak to, že směl odbočit přes plnou čáru, když přes slušně vychovanou plnou čáru se odbočovat nesmí. Od toho je ta čára nakonec plná, že...
OdpovědětVymazatWo tom já wím houby, řidičák nemám. ale když čtu, že o tom jestli se tam smí nebo nesmí odbočovat a za jakých podmínek , nedokážou ani sami dopraváci říct nic stoprocetního, tak bych si vážně dvakrát rozmyslel, než půjdu někomu motat konopnej provaz. Zvláště když o Hlinkově přetažený rychlosti a nezapnutých pásech žádný pochybnosti nejsou.
OdpovědětVymazatJá řidičák mam......a evidentně vim houby taky!!! Totiž - pokud jedu po silnici, na který je plná čára, tak se plně spolehnu na to, že se přes ní nesmí. A když mi přes ní někdo skočí do auta i s Avií, tak mě to asi dost překvapí...
OdpovědětVymazatMam najeto 850000ale za celou tu dobu se mi nepodarilo dosahnout takove "chvilkove nepozornosti", abych odbocil doleva pres plnou caru a neco jelo jak v protismeru, tak za mnou, protoze i vuci tomu za mnou je to bezohlednost, za kterou hazim vajicka na predni sklo.
OdpovědětVymazatNaopak velice casto se mi stava, ze jedu rychlejc, nez 90, dokonce jsem nedavno jel (nikoli ve svem aute) 310km/h.
Samozrejme odboceni pres plnou caru je vec, za kterou vam VZDYCKY cajti napari litr, ukecate to na petikilo s velkym stestim. Teprve poprve v souvislosti s Veletou najednou slysim naprosto absurdni vec, ze by se to snad SMELO???
Samozrejme ze smelo, kdyz v dohledu nejsou cajti, smi se vsechno, i zabijet.
Chyba se vloudí......a vznikla tak, že jsem si ten článek nepřečetl celý. Původně jsem se domníval, že pro odbočování přes plnou existuje nějaká vyjímka, která by např. vozidlům zásobování umožňovala tento jízdní úkon provést. Nic takového však neexistuje. Předpisy v tomto směru hovoří velmi jasně v tom smyslu, že plnou čáru nelze překročit za ŽÁDNÝCH okolností. To co proběhlo u soudu s panem Veletou je poplatné stavu naší justice. Podle posudku pan Veleta odbočit směl pokud by na svůj úmysl upozornil a dal přednost protijedoucím vozidlům. Upozornění na úmysl se obvykle provádí pomocí blinkru a kdyby byla dána přednost v jízdě, Hlinka by nebyl mrtvý. onen posudek, o kterém jsi tu mluvil, Binární, je založen na ignorování té plné čáry. O nic víc nejde...
OdpovědětVymazatJedna vyjimka tam jePlnou smis prejet pri objizdeni prekazky silnicniho provozu. Pri dodrzeni vsech ostatnich podminek. To zmrd Veleta dobre vi a proto blaboli cosi o veverkach, tygrech a slonech, kterym se se svou Avii musel narychlo vyhybat, aby mu tu karu nerozslapali.
OdpovědětVymazatFakt zasnu, jake frasky se v nasi justici bezne deji.
Doufám že chápete že se s váma nehádám, jen by mě zajímalo, co tedy ty dopraváci mysleli, když vypovídali v jeho prospěch?
OdpovědětVymazatMohu-li se zeptat......kde jsi četl o dopravácích? Z toho článku, na který jsi tu nechal odkaz jsem pochopil, že si soud nechal udělat nějaký posudek a soudkyně pak své rozhodnutí podpořila maje i tím, že v tom místě není značka zákazu odbočení vlevo. Jak posudek, tak argument té soudkyně jsou úplně nesmyslné a vysvětlit by jim to dokázal každý frekventant autoškoly. Upozornit na svůj úmysl odbočit (zapnutím blinkru) musíš vždy a dát přednost protijedoucím, pokud odbočuješ vlevo taktéž. Ne když je na asfaltu namalovaná plná, ale VŽDY. S tím, o co se opíral ten posudek nemá s čárou co dělat. Argument soudkyně stojí a padá s tím, že tato považuje za dopravní značku pouze plechovou placku na železný tyči, ale že ty čmáranice na silnici jsou dopravní značky také, jí evidentně uniklo... byla to fraška - ve mě to budí dojem, že rozhodovali lidi, který v životě neseděli v autě...
OdpovědětVymazatVypada to takZe soudkyne nema papiry. Ona je nepotrebuje, ma sveho ridice.
OdpovědětVymazatAle zrejme prave proto soudi pripad smrti po dopravni nehode.
Absurdistan po cesku.
Cituji
OdpovědětVymazat"Posudek plzeňské dopravní policie se probíral na středečním jednání soudu v Karlových Varech.František Veleta, který jel do Karlových Varů od Prahy, mohl podle posudku přes plnou čáru na vedlejší silnici odbočit, pokud by dal znamení a zároveň i přednost v jízdě."
Dopravní policie nejsou dopraváci? Jen se ptám , možná vážně nejsou. A vy dva si vážně myslíte, že se kdosi spiknul, aby umenšil trest člověka , který měm podíl na smrti známého trenéra? Kdyby to bylo obráceně a soud podělanej z velikosti Hlinkova jména Veletu vosolil, tomu bych se popravdě ani moc nedivil. Ale takhle...
LadineJake spiknuti? Na medialne znamem pripadu se chce zviditelnit kazdy, napriklad OBHAJCE nebo soudce (nepodlehnu!). Nevim kdo to dela, ale vim, ze kdyz te haji treba Tomas Sokol, muzes klidne zastrelit lidi, kolik chces, a zemres za hooodne dlouho seslosti vekem na svobode, pak se to definitivne odroci pro smrt obzalovaneho.
OdpovědětVymazatDneskajsem tamtudy jel a vsechno si vyfotil, urcite o tom napisu
OdpovědětVymazatNapiš a uvidíme.:o) Asi budu mít doplňující dotazy.:o)
OdpovědětVymazatO spiknutí nebyla řeč......o nebetyčné blbosti ano. Dopravní policie asi budou dopraváci (kdo jinej, když ne oni...), ale to nic nemění na tom, že ten jejich posudek nemá s platnými pravidly silničního provozu nic společnýho. Z kterýho prstu si svůj výrok vycucala ta soudkyně myslim docela dobře vystihl Roj. Zeptám se tě takhle - bylo by to poprvý, co se hovno snaží bejt důležitý...? Mam dojem hraničící s jistotou, že tvá odpověď bude záporná...
OdpovědětVymazat