sobota 8. října 2005

Figura

aneb Sedím v práci a vymýšlím bejkárny...

Před časem jsem se tady zmínil o slabosti pro karetní hru Doomtrooper. Hrál jsem ji na úrovni nikterak špičkové, ale hrál jsem ji o to radši. Bohužel musím říci, že všeobecné nadšení opadlo a dnes se najde už jen pár šílenců, kteří se Doomtrooperem coby karetní hrou ještě vážně zabývají. A aby toho nebylo málo jsou rozstrakní po celé republice, takže zpunktovat nějakou solidní hráčskou slezinu není nijak jednoduché.


K věci - moje slabost pro Doomtroopera je dána především dvěma faktory. Prvním je moje úchylka na příběhy, jejichž náplní je apokalyptický boj o holé přežití lidstva (Proto se mi líbil i malinko fraškovitý Den nezávislosti). Druhým je profesionální a velmi líbivé provedení obrázků na kartách, mezi nimiž jednoznačně nejlepší jsou práce Paula Bonnera (ví se to o něm a zřejmě právě proto je on autorem plakátů korporací a obrázků význačných osobností příběhu - k vidění zde). Před časem mne napadlo, že by bylo fajn mít doma nějakou pěkně vyvedenou figurku, jejíž předlohou by byl některý ze zůčastněných válečníků. Současně s tímto nápadem však přišlo prosté uvědomění faktu, že takovou figurku žádný výrobce nedělá... Jak už jsem v perexu napsal - když sedím v práci a nemám do čeho píchnout, tak přemýšlím o různých volovinách. výsledkem jednoho takového rozjímání byl tento nápad: Zahraju si na sochaře a figurku si za pomoci tuby miliputu stvořím sám a jakou budu chtít. Vyrobit si nějaký model úplně sám jsem nikdy nezkoušel a figurkami se obvykle zabývám pouze jako doplňkem k modelům bojové techniky (Rudí Ďáblové jsou takovou pravidlo potvrzující vyjímkou). Proto bych chtěl osoby v oboru kovanější poprosit o rady do začátků, případně možnost konzultace v případě, že se dostanu do situace, kdy si nebudu tak docela vědět rady (jako že taková nastane skoro jistě). Mé první otázky zní: Jaké vybavení je třeba k vysochání hezké figurky cca v měřítku 1:16? Která z následujících postav by pro začátečníka byla nejvhodnější?


Arciinkvizitor Nikodemus


Inkvizitor Nikodemus


Crenshaw


Mortifikátor Crenshaw (existují dvě karty této osobnosti - tato a Crenshaw vykupitel)


Sean Gallagher


Imperiální klanový válečník Sean Gallagher


Trencher


Imperiální zákopník

3 komentáře:

  1. Je to hezký to jo, ale napiš už něco o letadlech... to tady čtu jedním dechem...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak letadel se ti zachtělo......víš co říkají Vietmani - zítla budou, zítla ;o))) Ten zítřek neslibuju, ale brzo to bude - zrovna dokončuju model Spitfiru FR Mk.XVIII, tak až bude, tak si tu o něm určitě přečteš...

    OdpovědětVymazat
  3. Nooo......ale vzhledem k tomu, jak se mi při jeho finiši daří, tak dřív bude nejspíš Tetrarch. Ale to je tank, tak nevim, jestli tě to zaujme...;o)))

    OdpovědětVymazat