čtvrtek 13. října 2005

Finská pohádka

...kdybych to neviděl, nevěřím tomu...

Ačkoliv proč vlastně? O našich fotbalistech se ví, že jsou to bojovníci a nejeden soupeř se o tom ku své smůle mohl na vlastní kůži přesvědčit. Poptejte se tulipánů na Euro a uslyšíte věci...:o)


Nicméně musím přiznat, že o výsledek včerejšího zápasu jsem se docela bál. Po domácí prohře s těma nesympatickejma pochybnejma květinářema jsem dlouze zavzpomínal na zápas Česko - Finsko, který se hrál v březnu v Teplicích a běhal mi z toho mráz po zádech. Na včerejší zápas jsem proto čuměl jak vejr.


1) Nikdy bych od Juna nečekal, že si brankáře vychutná takovým způsobem. Vážně mazácky zakončená akce. ze Sparty si ho pamatuji spíš jako člověka, který když se ocitl před bránou s míčem u nohy, tak zavřel oči a vší silou do toho fláknul, zřejmě doufaje, že brankář radši uhne... Přiznám se, že nevím, kde teď hraje, ale ať tam vydrží - svědčí mu to tam.


2) Rosický si spravil chuť po nepovedené penaltě. Ale jak to udělal a kdo mu k tomu pomohl... Bůhví kdo tam jen tak nazdařbůh překopl celé vápno. Ten míč by šel do zámezí, kdyby se tam náhle neobjevil jeden velmi aktivní finský obránce, který balón hodil Rosovi přímo na na nohu. Přiznám se, že ten gól jsem si prohlédl až ze záznamu, protože předtím jsem se ve snaze pochopit jeho jednání nemohl vynadívat na onoho Fina...


3) Heinz. Divný tvor - ze začátku byl dost na zabití. Dlouho se mu nedařilo hodit někomu pořádnej balón a tak u něj dost akcí dost rychle skončilo dřív, než měli šanci se pořádně rozjet... Po tom, co předváděl prakticky celou první půli jsem vážně nečekal, že bude mít tu drzost vystřelit. Měl jí a ještě že tak...


4) Poborský. Ten není divný o nic méně, než Heinz. Evidentně mu působení v druholigových Budějovicích svědčí. Na hřišti byl hodně vidět, s míčem si hrál s nadšením malýho kluka. Prostě hrál v klidu a bylo vidět, že ho to baví...


Abych to uzavřel. Už na začátku jsem řekl, že naši fotbalisté jsou bojovníci, kteří se dokážou vyhecovat k velkým výkonům... Ale že Finy na jejich hřišti přejedou poměrně jasným výsledkem 3:0, o tom se mi ani nezdálo...

5 komentářů:

  1. Byla to krása! Po holandském hororu, včera Nova uvedla finskou pohádku... :-) Jsem zvědavá, co bude příště - jaká země původu a jaký žánr...

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jsem zasljak PERFEKTNE splnili predem danou taktiku. Rychle kratke prihravky PO ZEMI. Takhle jsem je jeste hrat nevidel :-)

    OdpovědětVymazat
  3. žánr a země původu...?Možná slovenská komedie nebo irský válečný... uvidíme. V každém případě doufám, že to proběhne tak, jako s těmi Finy.

    A v tom shonu jsem zapoměl ještě pátý bod. Tak to tedy napravím teď.
    5) Nehrál Koller. Je to jen můj dojem nebo to opravdu bez něj šlo lépe...?

    OdpovědětVymazat
  4. 2 Galahadad 5 / je to TVůJ DOJEM.... myslim si. Honza je svym způsobem nenahraditelnej....

    OdpovědětVymazat
  5. Svym velmi zvláštnim způsobem......jako maskot by mohl fungovat dobře. Jako fotbalista se mi ale moc nezamlouvá. Když je na hřišti, většina ostatních hráčů se na něj spoléhá a přihrává jemu na hlavu. Vzhledem k jeho výšce by to samozřejmě mělo svůj smysl, ale jemu se dost často stává, že stojí zády k soupeřově bráně a tyhle balóny se od něj jak od zdi odráže jí bůhví kam... Jeho absence přinutila naše hráče hrát po zemi a výsledek té hry mluví sám za sebe - vyhrát ve Finsku 3:0 se každýmu nepovede...

    OdpovědětVymazat