pátek 4. listopadu 2005

Víte, co to tady smrdí?

Já to tady smrdim. Z tohohle se neposrat prostě nešlo!Takovej hezkej tejden by to byl... kdyby od začátku nestál za bačkoru.
Tak za prvé - dostal jsem kopačky. Dostat kopačky je blbý. Ale dostat kopačky přes icq je docela originelní eckelhaft, co řikáte... Šel jsem zapít žal. Nepil jsem moc, ale jak by řekl kamarád Aleš - efektivně. Po třech pivech a třech lahvích Smirnoff Ice jsem půlku noci nespal (pravda je, že to nemuselo být tím alkoholem). Když už jsem rezignoval i na převalování, svítila mi očka na strop. Jak jsem vypadal další den už si přesně nevzpomínám, ale dobře určitě ne, protože spolužáci se ke mě chovali podezřele soucitně...
Dneska přišla další pecka. Koncem září jsem si koupil tramvajenku na 4. čtvrtletí, vyplnil identifikační číslo a ... vyhodil, abych si do průkazky vrátil tramvajenku prošlou. Dneska jsem na to přišel. Vlastně ne, já ne - revizor. Na místě jsem pokutu neplatil, ale to je fuk - to pětikilo budu muset vysolit na DP. K tomu si ještě budu muset koupit novou tramvajenku. To už jsem chtěl udělat. Bohužel - známky na 4. čtvrtletí už jsou vyprodány (nečekaně) a tak jsem musel vzít zavděk měsíční. Při tom stresu jsem si zapoměl říci o studentskou, takže mne stála 460 korun, což je zcela jistě zbytečně moc...
ŘIKÁM VÁM, ŽE TOHLE SI NĚKDO ŠEREDNĚ ODNESE!!! A při mym štěstí budu já tím vyvoleným...

13 komentářů:

  1. jak by řekl Forest Gump"Shit happens"

    Ber to s nadhledem, všecko zlé je k něčemu dobré, ačkoli ještě netušíš k čemu.

    OdpovědětVymazat
  2. chosse...já v nějaký takový obrat doufám... Fakt, že v něj moc nevěřím mi ale trochu kazí náladu...ještě k tomu všemu.
    Fakt je, že "shit happens" dokonale vystihuje situaci...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak předevčírem jsem měl chmury a "blbou" náladu, pramenící asi z nevyspalosti. Na všechno se vy*rat. Asi hodinku jsem si v křesle zdřímnul a bylo o kousíček líp, pak jsem náhodně spatřil reportáž o Pakistánu a zemětřesení a o blížící zimě, která bude SMRTONOSNÁ, protože miliony lidí nemá kde být a žijí ve stanech a nemají NIC.
    Blbá nálada mě hned přešla, protože vlastně k ní není důvod, to bych musel být jinak hodně velký kokot. Mám všechno...

    No, ale pravda je, že kvůli kopačkám máš nárok na trošku blbou náladu ;-)

    Měj se fajn!
    Kyklop

    OdpovědětVymazat
  4. Kyklope, Kyklope......máš pravdu v tom, je na světě spousta lidí, který na tom jsou nesrovnatelně hůř než já. Přesto mam dojem, že bych na tom byl líp kdybych se tohle pondělí probudil až v dubnu... A ty kopačky mě štvou festovně. Znáš to - za trochu lásky šel bych světa kraj... Asi sis domyslel, že mě ten cit neopustil zároveň se slečnou...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak v tomhle případě máš naprosté právo na negativismus. S přítelkyní mě to mrzí.

    OdpovědětVymazat
  6. ad.GalahadChlape, jasne, zcela Tě chápu a rozumím Tvé bolesti - rozchod je pecka do srdéčka i palice... Jen jsem chtěl tím prvním komentářem říci, že když mám JÁ nějaké chmury, stesky atd., tak mi pomáhá právě to uvědomění, že jsem vlastně v pohodě.

    V roce 1990 dva dny před mým nástupem na civilku se se mnou rozešla přítelkyně a byl jsem na sračky... Pár let jsme o sobě nevěděli, ale pak jsme si našli k sobě zase cestu a dnes jsme velmi blízcí přátelé a všechno si řekneme.

    Tak se měj fajn a přeji sílu vše ve zdraví překonat :-)
    Čus

    OdpovědětVymazat
  7. tak teda tomu říkám kopačky z bezepečný vzdálenosti ...

    a tedy .. ono to někdy z oči v oči není moc lepší. Měl jsem kdysi kamarádku, jsou to tak tři roky zpátky, tedy už jako ženatej chlap. Nic přes čáru, prostě dobrý kamarádi. Až do chvíle kdy se někde něco zlomilo a já jí musel vypakovat z bytu ve čtyři ráno a rovnou na ulici. Byla z druhýho konce republiky a popravdě , je mi fuk jak se dostala domů a jestli se tam vůbec dostala. Useknul jsem to já, dožrala mě fest , ale stejně mě to docela sebralo... njn. To je prostě život...

    OdpovědětVymazat
  8. Helenko - mě taky...

    Kyklope - mě by něco podobnýho pomohlo zcela jistě v případě, že bych žehral na svou životní úroveň, ale takhle se v tom patlám stejně...

    Binární - já netvrdim, že by to osobně bylo lepší. Určitě by to ale nebylo horší...

    OdpovědětVymazat
  9. KamoKlin se vyrazi klinem, jinak to nejde.
    Vstan od toho kompu a vyraz mezi lidi. Po svete pobiha neuveritelny mnozstvi uzasnejch bab, kterym tva bejvalka nesaha ani po kotniky. Zavidim ti, ze si ted muzes vybirat bez omezeni :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Je zřejmý, že neznáš mojí bejvalou......jasný - asi teď prostě jen brečim sám nad sebou a to obvykle vážně k ničemu nevede. Ale ona byla... s nikym jsem si nerozuměl víc člověče...

    OdpovědětVymazat
  11. ad.poslední galahad:-((

    OdpovědětVymazat
  12. Košem po icq...... mi přijde tak trochu... kubický hnus (hnus na druhou). Já mam na takovýhle situace právě tuhle metodu - najít si na ní ty špatný věci a tím si jí oddálit.
    Mimoto - přeju mnoho panáků a příjemný zapomínání...

    OdpovědětVymazat
  13. Nechlastám......teď chodim vybíjet vztek do tělocvičny. Ale stejně díky.

    OdpovědětVymazat