pátek 25. listopadu 2005

Noviny na draka...

...tohle je lepší než Dikobraz. Včera a dnes jsem porůznu ve zprávách a v novinách zahlédl zprávy, jejichž důležitost byla sice mizivá, ale to podání... to mělo styl.

Příkladně titulek SAVKA SPÍ S MUŽEM. Zaregistroval jsem ještě podtitul ve stylu "tají svůj soukromý život" a komentář "Proč lže?" Já vám nevím, ale vždycky jsem měl dojem, že tajit není to samé, co lhát. Navíc - pokud nějakou informaci ihned po jejím získání nepošlu do všech bulvárních plátků, co se u nás vydávají, ještě pořád to neznamená, že něco tajím. Znamená to pouze to, že se s tím nechlubím. A v tomhle případě není k vychloubání sebemenší důvod. Proti homosexuálům sice nic nemám, ale postoj "Jsem gay a jsem na to hrdý" je divnej!


Dál jsem se dočetl, že hrozil "mezinárodní konflikt" mezi námi a Slovenskem. Tento měl být rozpoután kvůli Tereze Pergnerové, která si při moderování VyVolených na Slovensku pustila hubu na špacír a jejímu domodrodému kolegovi se to příliš nezamlouvalo. Reality show je sice fenomén, ale myslím, že v tomhle smyslu by l její význam dost přeceněn. V důkaz bych uvedl fakt, že VyHození (asi proto, že se sami považují za celebrity) vymetají večírky, zadarmo se opíjí na akcích, které pořádají hvězdy českého šoubyznysu až jim někdo fortelnější (konkrétně Maxa) zatnul tipec a ze křtu svého nového alba je prostě vyrazil s tím, že strkají rypák někam, kde o ně nikdo nestojí... I sami účastníci reality show přecenili její (a zjevně i svůj) význam... Kiš kiš...

3 komentáře:

  1. pro jistotu čtu takové noviny v práci na toaletě... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. :-)Taky jsem četla o "mezinárodním konfliktu". Myslím, že novináři z toho dělají zbytečnou vědu. A i kdyby to vyvolalo nějaký nesympatie, sledovanost reality show to fakt neohrozí.

    Adios :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kyklope - co na to říct - dobře děláš ;o)

    Azízam - sledovanost to neohrozí ani náhodou. Celá tahle šou je založená na konfliktech, takže konflikt jí ohrozit ani nemůže. Pánové z Blesku dost přestřelili. Když se nějakej Slovák trochu opře do Pergnerový, je to podle nich mezinárodní konflikt. Tímhle "titulem" to vlastně staví na stejnou úroveň třeba s roztržkama na indicko-pákistánských hranicích...

    OdpovědětVymazat