sobota 5. listopadu 2005

Zachovávám paniku...

...teď už jde vážně do tuhýho...
Po včerejším ne zrovna optimistickém článku přichází doslova a do písmene panika.Je to asi dva dny nazpátek, co jsem zaslechl, že firma Porkert stojí před krachem. Nijak by mne nepřekvapilo, kdyby vám toto jméno nic neříkalo. Mě ale říká. Firma Porkert je totiž výrobcem MLÝNKŮ NA MASO!!! Jeden od nich doma máme. Je krásný, litinový s krásnou povrchovou úpravou v barvě chromu (koho by napadlo povrch potravinářského strojku pokovit šestimocným chromem, mohl by být docela otrávený), spousou různých tvarovátek na těsto... a různých jiných serepetiček, které nevím, k čemu jsou...

Mlejnky na maso už nebudou - firma se ruší. Jen doufám, že díky tomu někoho nenapadne považovat můj blog za přežitek...

16 komentářů:

  1. Žádný strachy,co já vím, tak mlýnek na maso se kupuje jen jednou za život. V případě tuposti (nožíku, of course) lze kdekoliv koupit jiný. :)

    OdpovědětVymazat
  2. a co se stát mlejnkem na mák!? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Po máku se blbne...:o(A já ho navíc docela nerad... No to bych zase kecal, ale maso mam prostě radši, nooo...

    OdpovědětVymazat
  4. Pritom to byly takovy fajnovy mlejnky. V Kvasinach ted asi vsichni prejdou do Skodovky, ale ty mlejnky byly rozhodne kvalitnejsi, nez jsou ty auta :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Uvidíme......v každym případě mě dost udivuje, že něco takovýho, jako jsou mlejnky na maso, může bejt neprodejný, že tu fabriku musej zavřít... Divný až na půdu...

    OdpovědětVymazat
  6. ad.Galahad - mlejnek na mák vs. mlejnek na masoTeda já nevím, ale jako malý jsem měl alergii na mák, což je vzácná věc, ale dnes už makové buchty baštím (i když raději povidlové) a mlejnek na mák je taky pěkný, maso nejím 13let a tak masový mlejnek nemáme, takže jsem asi takto nepřímo přispěl ke krachu té firmy... Omlouvám se! :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Kyklope...... teď jsi mě ale vážně namích ;o)))
    Nicméně omluvu přijímám...

    OdpovědětVymazat
  8. Co to meleš, člověče?Monster je hovno mlejnek na maso...;o)

    OdpovědětVymazat
  9. A co když tě taky zruší?

    OdpovědětVymazat
  10. To nevim......a právě proto zachovávám tu paniku...

    OdpovědětVymazat
  11. Helenko díky......jsem o něco klidnější ;o)))

    OdpovědětVymazat
  12. ;o)))No - jsem rád, že jsi ráda ;o)

    OdpovědětVymazat