středa 28. září 2005

Pořádek dělá přátele...

...proto jsem přistoupil k decentní reorganizaci
Začal jsem psát něco, z čeho třeba časem bude kniha. Abych zjistil, jestli má cenu s psaním pokračovat zveřejnil jsem první kapitolu. Zveřejnil jsem i druhou, protože jsem si nebyl jist, zda se mi v ní podařilo udržet styl a úroveň.Časem jsem došel k závěru, že asi bude nejlepší, když je jednu po druhé zveřejním všechny. Vytvořil jsem proto novou rubriku jménem CRAYFISH (podle hlavní postavy), ve které bude příběh k nalezení. Dále bych chtěl požádat o trpělivost. Když jsem části zamýšlené knihy začal zveřejňovat, 4 kapitoly již byly v podstatě hotové, proto jejich publikace probíhala poměrně rychle. Po zveřejnění čtvrté kapitoly (ke kterému dojde nejspíš v sobotu) už zřejmě nebudu schopen nasazené tempo udržet... Všem, kterým se moje psaní líbí děkuji za přízeň a budu se snažit nezklamat. ;o))))

1 komentář:

  1. mno...jde ti to skvěle.. ale hlavně klíd a čas na psaní, aby se to neodfláklo... raději nechat čtenáře napnuté jako kšandy - je to lepší :)

    OdpovědětVymazat