sobota 17. září 2005

Já se dnes dopoledne žením...

...no fakt...

Viděli jste My Fair Lady? Pamatujete si svéráznými zásadami obdařeného, jak kostelní myš chudého londýnského popeláře Alfreda Doolittlea? Díky tomu, že svůj pohled na svět předvedl panu Higginsovi, zbohatl. Díky tomu, že zbohatl, se oženil... Toho rána si s písničkou jako ptáček běhal po Londýně. Ta písnička začínala slovy z nadpisu.


Stejná slova bude mít dnes ráno na rtech jeden můj kamarád. Minulou sobotu se loučil se svobodou, tuhle sobotu se žení. Jelikož jsem v práci a na obřad se nedostanu, přeju mu (jim oběma samozřejmě) alespoň touto cestou hodně štěstí, spoustu zdravých svišťů, ale hlavně...AŤ JE TO NAPOSLED...;o))))


Držím palce manželata :o))))

2 komentáře:

  1. galahade, tys mi dal!Vystrašil jsi mne, já už se lekl, že ty! Ať jim zvon vyzvání bim bam... :)))
    A že nestihneš samotný obřad, až zase tolik nevadí, ale při hostině rozhodně nezapomeň navštívit i kuchyni, co kdyby... ;)

    OdpovědětVymazat
  2. :o)))))))Myslím, že kuchyni si vzala na starost nevěstina maminka...

    OdpovědětVymazat