sobota 17. září 2005

Jsem bohatý

...nechutně bohatý...

Za poslední dva měsíce jsem získal něco kolem 5 000 000 liber. Machr ne? Opravdu moc mi lichotí, jak snadno se mi podařilo něco, o čem si drtivá většina lidí nechává divoce zdát. Radost z toho, že se mi to podařilo, kazí pouze skutečnost, že nevím JAK se mi to podařilo... Přišel jsem k tomu jako slepý k houslím - ty peníze jsem vyhrál v Grandlotery.uk... Takže co s tím mamonem udělám? Možností je vícero...


1) Koupím Spartu. Pak z ní udělám mančaft, jakej svět neviděl. Z Aston Villy přijde Baroš. Nebo Henri z Arsenalu. Nebo oba. Škoda, že nehrajou v jednom klubu. Kdyby hráli, zkusil bych uplatnit nárok na něco jako množstevní slevu a vzít oba... V záloze bych si nechal Zelenku a k němu bych si představoval bojovníka Nedvěda, dělostřelce Poláka a precizního Beckhama. Obrana...tady se jmény machrovat nebudu, protože moc obránců jménem neznám (vlastně jenom Řepku), ale tam bych to viděl na nějaké dřevorubce ze Švédska nebo z Finska... Do brány samozřejmě Čech. Sparta by vyhrála ligu mistrů a sešívaný by pukli vzteky i s fanouškama a nedostavěným stadiónem...


2) Koupím Seychelské občanství. Nic o těch ostrovech nevím, ale Krejčíř tuhle říkal, že je to tam celkem fajn. Postavím si nějakou malou chatičku s 15 pokoji, velkou jídelnou, výkonnou kuchyní, bezednou spižírnou, stylovou koupelnou, velkým bazénem, saunou, posilovnou... a jinými drobnostmi... Pak tam budu s kamarádama jezdit na víkendy dělat večírky... nebo radši s kamarádkama...


3) Koupím Boeing. Stíhačky F/A-18 nechám přeprojektovat na práškovací letadla. A pak jejich výrobu zruším úplně protože práškovací "ef-osmnáctky" stejně nikdo nebude chtít. Aby se američtí dělníci nenudili, budou vyrábět šrouby velikosti M34... Až Boeing krachne, o své peníze sice přijdu, ale jsem tak zvědavý, jak se bude tvářit Bush, až uslyší "Remember Aero!", že mi to za tu srandu prostě stojí...


4) Koupím si Aston Martina (ne firmu, jen auto), Omegy, Walther PPK a hrajíce si na Jamese Bonda, budu v Monaku balit cizí státní příslušnice ve věku mezi 20 a 25 lety, popíjet přitom protřepanou nemíchanou vodku s martini a tvářit se tajemně...


5) Koupím si Spitfire. Jedno jakou verzi, hlavně že to bude ON a bude letuschopný... To si pak budu chrochtat na leteckých dnech, že mám nejhezčí éro ze všech...


No...takže asi tak. Jak to vidíte Vy? Co byste mi doporučili?

21 komentářů:

  1. Taky by si moh pozvat kamarády na pivo.:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale no taaak......to je snad samozřejmost. Jde o to, co budu dělat s tím zbytkem.

    OdpovědětVymazat
  3. A vůbec Binární......přečetl sis dobře bod 2...?

    OdpovědětVymazat
  4. Ok Ok dostudoval jsem bod dvě a navrhuju změnit destinaci
    http://www.hospitalityguild.com/Guide/Hotels/The_Atlantis.htm
    Odpadnou ti starosto co s tím zbytkem.:o)

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra chlape,Takový večírky nepořádá ani Víťa Koženka...

    OdpovědětVymazat
  6. Pošli jim číslo konta, kam ti výhru mají převést, eventuelně jim zašli i číslo karty a PIN a vsadím se, že budeš mít brzy dočista jiné starosti...:o)

    Btw. ty prachy by ti nestačily ani na půlku Krejčířovy vily...

    OdpovědětVymazat
  7. carpentere,vážně si myslíš, že jsem takový debil? :o))) Nikdy mne ani nenapadlo, že by na tom mohlo být něco pravdy.
    Navíc účet nemám. jímá mne tedy podezření, že po zjištění této skutečnosti by se se mnou náhle přestali bavit...

    OdpovědětVymazat
  8. A co takhle si koupit vlastnímost, abys měl pod čím spát ? :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Sakra chlapi,musíte mi porád kazit radost?!? Vždyť celý tenhle článek je nadsázka jako prase, abych tak řekl... Nikdy mě ani ve snu nenapadlo, že by ta výhra mohla být skutečná. Už proto, že jsem nikde nehrál, nevsázel a vůbec žádného druhu losování se neúčastnil...

    Jinak tě tu, Halladine, podlouhé době rád vidim...;o))) Kde ses flákal???

    OdpovědětVymazat
  10. Galahade, .-)já to pochopil že je to nonsens.
    Ale představ si to - vlastní most, a pod ním tabulku - tady můžu spát jen já :-))))

    OdpovědětVymazat
  11. No hele......koupit třeba Nuselák, docela by mne zajímalo, co by na podobnou ceduli řekli lidi, který pod nim maj domy...

    OdpovědětVymazat
  12. Aleš "kamarád irského přítele"24. září 2005 v 11:08

    nestihnutelnébody 1 a 5 bych s klidný srdcem vynechal. Přece jen by člověk přišel o tu typicky českou vlastnost nadávat na jakejkoli fotbal pěkně v klidu se zpevněnými břišními svaly někde u piva, a Poborskýho bych stejně nevrátil. Bod 3 bych rozvedl do širších investic, vzhledem k mému zaměření a potížím italů bych koupil Ducati :-), Boeing by následoval. Jinak je článek docela zajímvou psychickou úlevou autora (teď jsem si to posral:-)). Nicméně k tomu tyhle nástroje slouží, že irský příteli? :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Aleši......s bodem 1 bych souhlasil - dokonce bychom se shodli i na důvodech. Ale bodu 5 bych se vzdal pouze z velmi závažných důvodů...
    Rozvést bod 3 do širších investic...to jako koupit s Boeingem i Bushe jo? No - mohl by mi pak třeba dělat šoféra...
    Psychická úleva...:o))))) Tos posral. Příště platíš ty...:o))))

    OdpovědětVymazat
  14. Aleš "kamarád irského přítele"24. září 2005 v 11:27

    příteli...Bush by mi stál doma u dveří a otvíral dveře od auta a nosil kufry...potom by moh třeba spravovat zahradní bazén, má jistě plno neocenitelných zkušeností z jihu svý dědiny. S rozsířením investic jsem to myslel tak, že bych koupil navrch ještě Lockhead, Douglase atd., aby chudák Bill neměl pocit, že je na světě tak sám :-)
    Mam nápad, co nechat jednou platit někoho třetího? :-)))

    OdpovědětVymazat
  15. To neni blbej nápad......jak s Lockheedem, tak s tim placenim. Hele chlape...mi teď tak napadlo, že kdyby se nám povedlo položit tyhle firmy, Amíci by rovnou mohli zrušit letectvo, protože by jim nikdo nedodával náhradní díly. A pak by na scénu přišlo Aero se svejma L-159 a bylo by hotovo...

    S tim placenim - Lenka to za nás asi neudělá, ale co takhle zlanařit Bednáře. Objevil se dvakrát a dvakrát sem za něj platil já...

    OdpovědětVymazat
  16. Aleš "kamarád irského přítele"24. září 2005 v 11:46

    Klejna!!!!To je vhodnej kandidát...

    OdpovědětVymazat
  17. No......a co kdyby se na nás třeba složili...Ještě by mohli vzít do party Boháče a pijem až do rána...:o))))

    OdpovědětVymazat
  18. Hmmm...Tak to já bych Ti doporučil koupit lupeny na hokejovou část olympiády v Itálii, zajistit k nim noclehy a stravování a poslat mi pozvánku + instrukce k odletu i pobytu. Předem DÍKY!!! Až /taky/ vyhraju, máš to u mě všechno jako v záložně.....

    OdpovědětVymazat
  19. HuMorousí...tos nemohl říct dřív? á už to rozfofroval. Znáš to - ženy, víno, zpěv - a prachy jako by ani nebyly...;o)

    OdpovědětVymazat
  20. Kup si Bohumín...protože to je "město ve kterém stojí za to žít..."

    OdpovědětVymazat
  21. člověče......neblbni - já se takhle nemůžu rozhodnout a ty mi sem přijdeš s dalším návrhem...:-))))

    OdpovědětVymazat