úterý 4. dubna 2006

Premiéra

"Pondělí minulo už v pondělí a pořád nikde žádný zprávy o stavu zaměstnanosti..."
Takto vlídně ke mně promluvil Hexadecimální Binární diktátor zjevně tak narážejíc na zde zmíněný pracovní pohovor. Tu práci jsem dostal. Popravdě - šéf ten pohovor postavil tak, že jestli chci, on v tom problém nevidí... Dneska jsem nastoupil. V šest ráno jsem se hlásil u skretářky ředitele. Dostal jsem smlouvu, mzdový výměr, stravenky a poučení o bezpečnosti práce. Okolo tři čtvrtě na sedm byla sekretářka hotová... ehm...vyřízená. Na vrátnici jsem měl počkat na šéfa, který mne měl odvést na pracoviště začít s proškolováním nového personála... Místo šéfa si pro mne přišla sympatická mladá blond kolegyně...

Asi to vezmu stručněji bo se dostávám někam, kde by na mne mohli vznášet divné otázky... Takže - kolegové a nadřízení vypadaj celkem vstřícně a rozumně a já doufám, že za měsíc tak budou vypadat dál...

20 komentářů:

  1. tak ať se ti tam daří :)

    OdpovědětVymazat
  2. ergo: Co co co...?

    Jana: Díky... zatim je to dobrý...

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že tě sympatická mladá blond kolegyně už řádně proškolila a ať se ti tam vede! :)

    OdpovědětVymazat
  4. jo jo, ať se ti daří

    OdpovědětVymazat
  5. anquetile...sympatická mladá blond kolegyně bohužel dělá na jinym pracovišti, takže jí moc nevidim... leč nic si z toho nedělám neb říká se, že dobrého pomálu...;-)

    Helenko - díky moc, že mi držíš palce... v těch začátcích toho nejspíš bude třeba..:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem zvědavej, kam se za ten měsíc dopracuje-š/te...!? ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Kyklope...to já taky...

    OdpovědětVymazat
  8. Důležitéovšem je nechat doma ten mašinkvér!

    OdpovědětVymazat
  9. Ne ne......to já si ho beru. Tam jsou totiž takový dvě legendární pracovnice - holky od rány a to bys Jago koukal, jak ke mně hned zaujali jinej postoj, když mou zbraň viděly...;-

    OdpovědětVymazat
  10. No dobře,brát ano, ale rozhodně nepůjčovat!!!

    OdpovědětVymazat
  11. To jo to jo......na tom se shodnem...

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji ti převelice...;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Já ti ještě jednouděkuji převelice...

    OdpovědětVymazat