čtvrtek 27. dubna 2006

Kapitola dvacátá pátá

...žoldáček k žoldáčkovi...Dalton drží slovo. Hattfield se opravdu objevil den po našem posezení a vyptával se na detaily, které vůbec neposlouchal, aby nakonec kývl a přislíbil účast na Dunstonském mecheche... Gibbons alias Ir se ozval asi po třech dnech, také si nechal vyložit, o co jde a také neváhal ani na moment. Nutno dodat, že už mi z toho věčného opakování jedné a té samé historky dřevění huba.

S nalezením Harrolda Gougha mi pomohla Jane. Jednou se dlouze zahleděla na seznam jmen jakoby je mohla znát. Chvilku si poklepávala ukazovákem na rty a po chvilce se beze slova sebrala a odkudsi z knihovny vytáhla rozměrnou knihu, na jejímž obalu byla fotografie sklenice červeného vína a zdobný zlatý nápis "Velká encyklopedie vinařství" Sedla si vedle mne na gauč, chvíli v knize listovala, začetla se...
"Mám to! Já to věděla... já věděla, že jsem to jméno už někde viděla..." rozkřikla se tak, že jsem leknutím z toho gauče skoro spadnul.

"Co máš? Cos viděla? Jaký jméno si viděla?" pídil jsem se s neskrývaným údivem po příčině jejího náhlého nadšení...

"Tohle jméno" zabodla prst do papíru u jména Harrolda Gougha "tady podívej - má vinohrad v jižním Španělsku...u Cádizu tady píšou..."

"Cože?! Ukaž to..." v tu ránu jsem byl nadšený i já "No tak si pro něj zajedem, ne..."

Jane pokrčila rameny a položila naprosto správnou otázku: "Máme jinou možnost? Telefonní číslo tu na něj není."



3 komentáře:

  1. šup šupnemám už co opravovat... a upravovat... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kočko......mohla bys prosím používat svůj nick? Jsem si na Neu už zvyk...;o)

    A v odpověď: Slowly, slowly by catching monkey... nevim, jestli jsem to napsal úplně správně, ale význam je snad jasnej i tak :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nechcu používat Neu29. dubna 2006 v 16:50

    Si mě nějak přejmenuj

    OdpovědětVymazat