sobota 25. března 2006

Ta depka už mě nebaví!

Tak jsem se rozhodl ten poslední příspěvek trochu...zkorigovat...
"Ty se hrozně utápíš v tom, co ti nevychází. Si myslíš, že seš jedinej, kdo má nějakej problém?! Jak si myslíš, že mi bylo, když sem ti v pátek psala, že od rána brečim, že bych se na všechno vykašlala a tys začal rozebírat svoje problémy?!? Docela mě to mrzelo..."

Takhle mě jak malýho kluka seřvala Ona. Měla pravdu, říkal jsem si o to a upřímně se divím, že už mě s těmi depre-žvásty někdo neposlal do řiti už dřív tady...Takže teď uvidíte, co jste tu už dlouho neviděli... pár pozitiv.

Tak za prvé - sice se doma kopu do zadnice, ale v pondělí jdu na pohovor do jedné firmy. Nechci to zakřiknout, ale jestli to vyjde, budu mít dobře placenou práci v oboru, který mne zajímá a budu ji mít takřka u nosu. Kdybyste si na mne náhodou někdo v pondělí okolo půl jedné vzpoměl, držte palce prosím...

Koupil jsem si CD. Coural jsem po Praze, zabrousil do bontonlandu na Můstku a tam našel album Those Once Loyal od Bolt Thrower...poslední kus. A ještě o osm pětek levnější, než když jsem ho tam viděl před pár měsíci naposled... Prostě mi to vnutili a já se nechal... Cestou k pokladně jsem CD svíral v levé a v rámci možností i pravé ruce a nemohl se vynadívat...až jsem se skoro přerazil pultík u pokladny. U něj se na mne nebo možná mě smála slečna pokladní jménem Lucie, takže i to placení bylo celkem přijatelná záležitost... Teď sedim doma a už podruhé to poslouchám. Víte co? Je to dobrý!

Sádra překáží... na tom se bohužel nic nezměnilo. Nejvíc mě to štve kvůli tomu cvičení. Já cvičim rád. Rád si prostě občas vyhodim kopyta na židli a udělám nějaký ty kliky, rád si zavzpírám... Už ani nevim proč jsem někdy v druhém ročníku na střední cvičit začal, ale dneska bych bez toho už prostě nebyl celej... Takže vyhlídka na pět týdnů bez želez mě příliš neblažila. V tuto temnou chvíli objevil jsem výhody chest expanderu (takový ty tahací péra). Zdravá ruka je zdravá ruka. Ta zlámaná je však pro účely tohoto zařízení také použitelná bez problémů... No to bych zas přeháněl - napoprvé to palec neudržel, péra vystřelily a sundaly ze zdi hodiny... Nicméně na podruhé už tam ty hodiny nebyly, takže už opravdu bez problému...

Já to řikal, že se to vybere;o)

25 komentářů:

  1. s tím zajímavým posilováním bych ještě asi chvilku počkala. Tedy dokud máš na ruce sádru :)ale jinak se probíráš dobře :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych taky počkal,ale sežral bych se nudou. A vůbec bych si to nevychutnal skrze ten nedovrtanej zub...;o)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si chci koupit rotoped...

    OdpovědětVymazat
  4. Nooooooo...myslím, že kolo je lepší. Ale při jízdě na kole se zase nemůžeš koukat na telku ... je to těžký...;o)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty......stejně víš, že jsem to psal v podstatě pro Tebe... ;o)
    A poslouchej - zatim to jde. Ten pohovor vyšel:o)

    OdpovědětVymazat
  6. Galahadeaž nebude sádra tak ti bude líp. Začneš zase modelařit a bude fajn.

    OdpovědětVymazat
  7. "Ona":Co se podepisovat jinak? Já nevim, jak tě mam oslovovat...;o)
    Mistr samozřejmě má recht - ale jedno doplnění - mě už JE líp...:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně je hůř, něco na mě leze...

    OdpovědětVymazat
  9. se kouknu,jestli to neslezlo ze mně... kdyby jo tak neváhej... a nech si to;o)

    OdpovědětVymazat
  10. Proč bych se měla podepisovat jinak?Sám jsi mě tak nazval ;o) a nemusíš mě nijak oslovovat...:o)

    OdpovědětVymazat
  11. člověk nemusí dělat spoustu věcí...ale to neni důvod je nedělat...;o)

    OdpovědětVymazat
  12. Pozdě, už jsem to schodila a asi se to vrací zpět k tobě. Utíkeeeej!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Nene......já si na to počkám u lékárny...;o)

    OdpovědětVymazat
  14. Tsss......už sem to stih i pohřbít ;o)

    OdpovědětVymazat
  15. Že na tebe zavolám ochránce nemocí!!

    OdpovědětVymazat
  16. NO viry a bakterie jsou taky přece živé bytosti a mají právo na seberealizaci.

    OdpovědětVymazat
  17. Jooo...jen ať se seberealizují, ale ať mi daj pokoj...

    OdpovědětVymazat
  18. No jo ,ale ony se seberealizují právě tím, že ti nedají pokoj.

    OdpovědětVymazat
  19. Mě? Přímo mě? Nikomu jinýmu?Je-li to tak, asi se vůči nim budu muset provinit genocidou!

    OdpovědětVymazat