čtvrtek 23. března 2006

Peklo

Víte jak vypadá peklo?
To máte tak - před časem jsem se zmínil, že bych potřeboval dovolenou a od vlastního života se zdekovat co nejdál to půjde. Rozepsal jsem se o vyhazovu ze školy, o zdravotním stavu svého dědy... problémy se (dle očekávání) vyřešily sami od sebe a to řešení se mi (dle očekávání) vůbec nelíbí. Decentně jsem se zmínil i o Ní... i tento problém se vyřešil a přesně v duchu svých výše zmíněných kolegů k mé naprosté nespokojenosti.

Ale abych odpověděl na otázku v perexu. Peklo je když zaspíte o půl hodinky a pak musíte spěchat, abyste nepřišli pozdě k zubaři, který vám posléze rozvrtá hubu a má z vás srandu, když se vám z toho neudělá volno.
Paní doktorka mi našla kaz. Mezizubní - ty prý stojí za to. Stálo. Vrtala a vrtala, až došlo na nerv a já sebou na křesle zubařském škubal jako na tom elektrickém. Když na chvíli přestala vrtat, udělalo se mi zle a kdybych neseděl, tak bych asi ležel.
"Ježíš, chlap jak hora a kácí se při vrtání. Co byste dělal, kdybyste měl rodit?"
"Zatnul zuby(?)" na to mi už sestřička neodpověděla. V každém případě myslím, že jsem s konečnou platností odhalil jeden z nejlepších léků proti bolesti... Bohužel jsem tak musel učinit jeho vysazením v nouzi nejvyšší...

Pořád se taky tahám se sádrou. Naštěstí už nějaké dva týdna nepřibírá na váze. Ale to je slabý falstříček na bolavou dušičku. Všechno, co dělám rád, chce obě ruce a to pokud možno zdravé... Rád lepím. To jde se sádrovým kopytem blbě a za tu dobu, co ho mám, jsem slepil všeho všudy jedno britské 18ti liberní polní dělo v měřítku 1/72. Skládalo se z celých sedmi dílů...
Rád píšu. To blogování mne prostě baví. Z vysokého počtu březnových příspěvků si snadno odvodíte, jak se mi se sádrou dobře píše. Abych si jen nestěžoval - od pondělka za týden mi to sundají. A možná, že to dřív odpadne samo. Zhruba na zápěstí se kolem dokola celé ruky objevila prasklina, která se rychlostí nevelkou, ale o to větší zarpulostí rozvětvuje a šíří...
Rád cvičím... že se už čtyři týdny na železa jen koukám není třeba nijak dlouze pitvat. Proto pouze jednu poznámku: Až mi to sundají/spadne, půjdu do posilovny a zrubu se tam jako nikdy!!!

A navíc se mi začaly rozpadat moje skoro nový kanady. Na levé botě utvořil se žralok a ten má hubu čím dál větší...


10 komentářů:

  1. Takový fórky o zatnutí zubů bych před zubařkou neventilovala:-) Některý si to můžou vzít osobně a to pak - chudáci zuby i jejich vlastník,brr.To já teď byla asi po třech letech. Ta naše zubařka je taky dobrý číslo. Řekla mi:" Myšičko, posaď se. Kurva, tys tu nebyla přes tři roky!":-)) (ale jen jeden kaz)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrá doktorka......ale já ten fórek spíš myslel tak, že při tom vrtání zubů (narozdíl od porodu) ty zuby nezatnu a právě proto tu bolest hůř snášim.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý období. Teď už Ti může jen pod barákem vybouchnout potrubí s plynem...
    Dotaz: jsou věci, na které Ti stačí i jen jedna ruka?

    Tak ať se sluníčkem příjdou i lpeší časy. Čus

    OdpovědětVymazat
  4. Karl Třaskavina von Řáholec23. března 2006 v 20:52

    Jsem ateista, ale peklo si představuju nějak takhle:
    Už z velké dálky je slyšet vytrvalé vysoké bzučení vrtaček. Po spadnutí do lehce přetopené místnosti bez oken, praští každého hříšníka do nosu, pach spálených slin a zubní dřeně. Místo kotlů jsou zde bytelné křesla s těžkými řetězy. čerti mají bílé zástěry lehce potřísněné krví a v pařátech svírají nástroje podobné spíše zednické výbavě.
    a pak... lucifer může být přeba Rath. :o))

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že máš taky období na hovno. Mám pocit, že mě začalo tak před nedávnou dobou. :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Kyklope nestraš... Abych ti odpověděl - samozřejmě se najdou činnosti, který můžu dělat jednou rukou, ale jsou z těch, který celej den prostě dělat nemůžeš. Já toho třeba mívám dost po slabý půlhodince...

    von Řáholec - to tvoje peklo zdá se býti ve stejnym baráku jako to moje. Ty ho ale asi máš ještě o patro níž...

    Mistr - to se vybere... neptej se mě kdy, ale vybere!

    OdpovědětVymazat
  7. Galahade,pilně cvič! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Kyklope......já mam dojem, že sis to nějak špatně vyložil. Já měl na mysli luštění křížovek...

    OdpovědětVymazat
  9. To nejde......jsou z vojenskýho výprodeje. A navíc z výprodeje britský armády... Vlastně ani nevim, kde tu reklamaci uplatnit...

    OdpovědětVymazat