pátek 3. března 2006

Slavným filmařem snadno a rychle

Pře dvěma třemi dny jsem u Humorouse objevil link na jeden takový zábavný softík...
DFILM - tak se to jmenuje. Je to celkem příjemná hračka pro lidi, kteří zatouží nechat po sobě snadno smazatelnou stopu ve světě animovaného filmu... Já se této příležitosti chytil bez zaváhání. Ještě na základní škole jsem se na sebe prostřednictvím jiného softwaru dozvěděl, že mám smysl pro krásu, jsem umělecky založen a jen co mi tohle řekl, doporučil mi kariéru zahradníka nebo kuchaře...

DFILM mne zaujal. Začal jsem si hrát. Zprvu to moc nešlo - chyběli nápady, ale brzy se tro zlomilo a já začal tvořit. Per Ardva ad Astra, jak praví ... nějaký latiník (Je to oficiální motto Royal Air Force, zkuste se zeptat u nich). Prozatím jsem stvořil tři filmy. Jednu kulturně-sociální komedii, jeden horor s religiozní tematikou a jeden politický thriller

Jo...málem bych zapoměl - dneska se na naše sídliště přijel podívat pan president s chotí! Ale tomu jsem svoji tvorbu neukazoval...


15 komentářů:

  1. Hezká ftákovinka,taky jsem se včera u HuMOROUSe docela pobavil. Budu si to snad muset taky vyzkoušet.
    BTW: Ptal jsem se u RAF a oni mi řekli, že ke hvězdám chodí "per ardua" :=)))

    OdpovědětVymazat
  2. Máš recht Jago......ale ačkoliv nejsem latiník, jsem si dost jist tím, že latina mnohde používala "v" namísto "u"...
    A ftákovina je to neskutečně libová...;o)

    OdpovědětVymazat
  3. Bože můj.... mám takovou obavu, že mě to bude nutkat taky něco spáchat :o) Mám takové tušení, že to bude něoc schyzofrenii :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Binární...podlehni nutkání, bude prča...;o)

    OdpovědětVymazat
  5. JasaaaaaaaaaaaaaanJen TVOŘTE a odkazy mi pak můžete naházet do Krčmy.... Huš se Těšim :O) Hoj!

    OdpovědětVymazat
  6. A co tenHle STROJ?http://foshata.com/?fsh=B7Y * Hned jsem TO vyzkoušel.... Nešlo odolat....

    OdpovědětVymazat
  7. Docela......by mě to i bavilo / jen na to všechno mít dost času :O) Ale pár jsem jich vyzkoušel a přidal... Mrkni se

    OdpovědětVymazat
  8. Japonský film?Druhý Kurosawa!

    OdpovědětVymazat
  9. Oskarabych ti za to sice teď nedal ale s troškou cvičení ho máš za dva roky v kapse za animovaný film ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Hm, chvíli jsem si naivně myslela, že to spustím, ale samozřejmě jsem zase neviděla nic.

    OdpovědětVymazat
  11. Hmmm...když ti to pošlu na mail, tak ti to asi moc platný nebude, což...?

    OdpovědětVymazat
  12. Pošli, budu si to moct pustit doma.

    OdpovědětVymazat
  13. Už je topár měsíců, co jsem takhle vytvořila profesionální vyděračský dopis. Chtěla jsem kámošovu želvu a vydíral krocan :D

    OdpovědětVymazat