neděle 12. března 2006

The Chosen II; up dated

Hexadecimální Binární zmínil neoficiální, řeklo by se tajné, až konspirativní setkání několika málo členů vlády. Ačkoliv ministryně kultury nebyla přítomna, na přetřes přišel i její resort...
Ačkoliv rozumím víc kanónům, než kultůře, nedalo mi to a onehdá se nechal olíznout můzou (nebo jak se dotyčná občanka jmenovala) a začal tvořit. Tvorba se omezila pouze na poskládání několika metalových kusů do co nejefektnějšího celku, nicméně ohlas byl příznivý a já se dmu pýchou nad dobře odvedenou prací... To bylo tak - v oné nejmenované tajné restauraci se Binární během diskuse jen tak mimoděk vyjádřil takto:

"Tak jsem si poskládal ten tvůj playlist...kdy bude pokračování."

Jelikož je Binární diktátor a diktátory je nanejvýš vhodné poslouchat... Tady je to pokračování:

1) Lauri Ylönen w. Apocalyptica / Life burns

2) Hammerfall / Let the Hammer fall

3) Black Sabbath / Electric Funeral

4) Iron Maiden / 2 minutes to midnight

5) Grave Digger / Last Supper

6) Annihilator / Torn

7) Dream Theater / Dance of Eternity

8) Venom / In memory of

9) Nightrage / At the ends of the earth

10) Cradle of Filth / Saffron's Curse

11) Iced Earth / Angels Holocaust

12) Rhapsody / Unholy warcry

13) Apocalyptica / Hope

14) Rob Zombie / Two lane blacktop

15) Nightwish / Ever dream

16) Sonata Arctica / Peacemaker

Tak to by bylo zatím vše. Smrt sněhu!

P.S.: Po zralé úvaze podpořené neochotou Nerovou vypálit záznam delší 80ti minut jsem první kus - The Rasmus / Funeral song - nahradil stopou o pár vteřin kratší...

34 komentářů:

  1. To co všichni ostatní... (?)

    OdpovědětVymazat
  2. Zupa...vypadá to , že drsná muzika bude vyjmuta z pravomoci ministrině fyzkultury a přesunuta pod ministerstvo míru :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobře děláš Hexadecimální Binární......je všeobecně známo, že Hard'n'heavy lze využít jako zbraň a pod mou pravomoc ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. ministrině fyzkulturyvytahuje a láduje !!!!! Přebíjim- co takhle ULVER?????

    OdpovědětVymazat
  5. pálímBathory, Hypocrisy, Burzum. A včil mudruj....

    OdpovědětVymazat
  6. haministři se perou :o)

    OdpovědětVymazat
  7. omylneperu se. Jednak jsem ozbrojena, starší- tím pádem moudřejší!!!! a protot nebudu ustupovat. Nikomu. Moje ministerstvo.Moje korupce!!! A každýho plácnu lopatkou

    OdpovědětVymazat
  8. Kmotra,říká se "feldšpátkou"!

    OdpovědětVymazat
  9. Vážená kolegyně,uznávám - nasadilas mohutný kalibr. Ale zapomínáš, že čím tvrdší muzika, tím větší škody na sluchovém ústrojí růžových diskofilních neznabohů. Tedy větší ničivý potenciál. Všechno, co má jakýkoliv ničivý potenciál, je MOJE!!!!
    Ale jinak nic ve zlém, kmotra... Smrt sněhu!

    OdpovědětVymazat
  10. ničivý potenciál v potaz neberu,jakožto ministrini kultury a fyzkultury se mi jedná v prvé řadě o osvícení a zkulturnění středněproudo-popových neznabohů. Proto neznaje defenzivu zvyšuji kadenci.Naglfar- Pariah, Marduk, Gloomy Grim

    OdpovědětVymazat
  11. taky bych mohla osvětušířit pomocí L.A.R Grizzly.45Win.Mag

    OdpovědětVymazat
  12. Nebereš?Neber...tím lépe pro mne.

    Six feet under, Napalm Death, Dark Funeral nebo Amon Amarth by nebyly...?

    OdpovědětVymazat
  13. eventuelně...Entombed, Obituary, The Crown, Krabathor, Vader nebo God Dethroned...

    OdpovědětVymazat
  14. mno....Dark Funeral, Napalm Death, Amon Amarth, The Crown, God Dethroned- OK, mam
    Vader- to jsou Poláci, ne?
    Jinak Solefald

    OdpovědětVymazat
  15. Myslim, že jsou...ale to je nakonec fuk... Co Masterplan, Kreator nebo Saxon...?

    OdpovědětVymazat
  16. dobrý,taky mam Carmen:-)))

    OdpovědětVymazat
  17. Fakt?A co Suchýho se Šlitrem? :oD Mam jednu tetu v Bechyni, jezdí k nám na návštěvu... a hrabe se nám skříni a na dráze má slevu...

    OdpovědětVymazat
  18. Klasika:-))a taky Skoumal-Vodňanský S úsměvěm idiota. Ale to je spíš nás, pamětníků:-))

    OdpovědětVymazat
  19. To mi něco řiká......jenom přesně nevim co... A co takhle Ladovská zima od Nohavici? Vzhledem k Binárnímu programu je tohle takřka programový text...;o)

    OdpovědětVymazat
  20. rano se vzbudima zas kurva pada
    Souhlas:-)))Měl by dostat ministra bez portfeje- těch může bejt hafo, ne?

    OdpovědětVymazat
  21. Auta na silnicich krok sun krok...bo silničaři tajak každy rok su překvapeni velice, že snich zasypal jim silnice...:oD
    Velmi trefné od začátku do konce... já bych mu to křeslo dal...pokud teda nebude chtít moje...

    OdpovědětVymazat
  22. moje si taky ohlídám....ale křesla může Binární přidávat

    OdpovědětVymazat
  23. To může...viz nabídka pro Špidlu. A když se najde křeslo pro Špidlu, tak pro Nohavicu by se snad najít mohlo...

    OdpovědětVymazat
  24. tak já hopustim na kousek k sobě:-))Ale nesmí mi do resortu moc kecat.....
    A co Green Day? Jako relax před noční dobrý

    OdpovědětVymazat
  25. Já jsem spíš na klasičtější záležitosti......když jsem naposled chodil na nějaký noční směny, pouštěl jsem si ZZ-Top... ale častěji jsem spal...

    OdpovědětVymazat
  26. Koukám.....že vás dva budu muset rozesadit. Jinak by ste při zasedání vlády nedávali pozor, půjčovali si sluchátka a po té co bych vás vyhodil za dveře, tak byste si někde v rohu ukazovali tetování ...

    OdpovědětVymazat
  27. Ale to ne......my se právě vykecáme tady, abychom na zasedání vlády nerušili. Copak jsem na nějakém zasedání našeho kabinetu nedával pozor? ;o)

    OdpovědětVymazat
  28. No ..to já vlastně nevím ..zatím bylo jen jedno a to ještě prudce nekompletní ...a navíc ...ještě se nekonalo ve Strakovce :o)

    OdpovědětVymazat
  29. Kdo že je okérovanej????

    OdpovědětVymazat
  30. Já......a Binárního štve, že tu kérku neviděl...;o)

    OdpovědětVymazat
  31. Kde ti to dělali?jsi spokojenej?

    OdpovědětVymazat
  32. Jo sem......Tom Milhouse tattoo ve Spálený ulici

    OdpovědětVymazat