pondělí 8. října 2007

Hledám někoho, kdo by mi vymýšlel kvalitní nadpisy

 

Zn.: Nespěchá

Tak jsem onehdá upadl do takové podivné nálady - říkejme jí třeba blbá - jejímž důsledkem byla chuť rozepsat se o tom, jaké to je měsíce platonicky milovat slečnu a jen tak smutně koukat do dálky s chabou nadějí, že třeba někdy... Ale o tom nenapíšu. Za prvé proto, že jsem se před časem (při pohledu na to co jsem tu jednou takhle na podzim předváděl) zařekl, že si tady z toho nebudu dělat limonádu. Za druhé proto, že ten výše zmíněný prožitek byl zastíněn jiným, ne snad silnějším, ale zcela jistě daleko méně očekáváným.

Matilda pokousala slečnu Pravou. Přežila ve zdraví. Netoliko moje ruka, která byla toho času uvnitř. Klouby se náhlou pestrostí barev snaží tvářit, jako bych s nimi zkoušel prorazit zeď. Nicméně slečně Pravé nejspíš patří dík za to, že tu nebohou pracku ještě mám, a tak jí touto cestou veřejně vzdávám hold... Ale - zážitek to byl sice silný a já naň nejspíš dlouho nezapomenu, ale nemohu přece své malicherné problémky stavět nad otázy, jež tráví celé lidstvo. Britských vědců je hodno zjištění, o němž jsem se doslechl v sobotu. Posaďte se a pozorně čtěte, to vám stojí za to:

Průměrná délka pánského přirození je cca 15cm. Průměrná hloubka dámského přirození je cca 20cm. Pře zhruba rovnocenném zastoupení mužů a žen na této planetě z toho vychází, že se na této planetě nachází 450 000 kilometrů pánských a 600 000 kilometrů dámských přirození. A teď považte na co by mohlo stačit těch dámských přebytečných 150 000 kilometrů. 3,75x by se tím dala omotat zeměkoule kolem rovníku. Nebo - a to je, řekl bych, daleko zásadnější - by to stačilo pro další 1 000 000 000 žen navíc. A to je skvělé... není to skvělé? JE to skvělé!

31 komentářů:

  1. no toto....já tě snad budu muset začít číst vleže, neb jsem opět málem upadl pod stůl... klika že to čtu v práci a ne v hospodě, to bych se mohl ještě o nějakého \"spolupodstolovníka\" poranit...

    (papula od ucha k uchu)

    OdpovědětVymazat
  2. Petře......to ti patří *vyplazeno*

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych Tik tomuhle titulek napsal, a kvalitní, ale číst bez uzardění by se to nedalo.

    OdpovědětVymazat
  4. Gombo povídej,si to klidně přečtu i s tim uzarděním... *nadšený úsměf*

    OdpovědětVymazat
  5. JE? BYLO BY! Protože nějací troubové to řeší opačným přístupem. Aspoň tak soudím ze záplavy spamu, který na toto téma dostávám.

    OdpovědětVymazat
  6. Jago,jsou to za řeč nestojící ňoumové, není-liž pravda?

    OdpovědětVymazat
  7. Galahade,proč za řeč? Prostě nestojící... (checht)

    OdpovědětVymazat
  8. Jago...to máš pravdu, ale uznej, že se tyto dvě skutečnosti navzájem nevylučují. Vlastně jedna tu druhou docela dobře vysvětluje *mrk*

    OdpovědětVymazat
  9. A kolik platíš od kusu?

    Hele, když budeš psát takhle, budu tady častěji... ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Intošský nadpis:
    Recyklace vaginálních rezerv

    OdpovědětVymazat
  11. Pánové...... že chodí \"zpevňovací\" spamy vám, to bych ještě pochopila (nikdo není věčně mladý :-P), ale proč proboha chodí mně? Já se svou erekcí problémy mít nikdy nebudu...

    OdpovědětVymazat
  12. Ness......třeba abys nějak výchovně zapůsobila na partnera???

    Teo - intošský nadpis je fajn... ale prozrazuje pojintu hned na začátku... To přeci nejdeeee...:-D

    OdpovědětVymazat
  13. Partner něco takového nebude potřebovat doufám ještě hodně dlouho. A já na to nemám ... ehm, řekněme externí vybavení?

    OdpovědětVymazat
  14. ...myslíš jako na přesvědčování...?

    OdpovědětVymazat
  15. Ne, na erekci. Jinak bych v občance neměla zapsáno žena, ale hermafrodit.

    OdpovědětVymazat
  16. ...nebo taky samoobsluha :-P

    OdpovědětVymazat
  17. Nad temitospammy vetsinou pokrikuju, ze nic prodlouzit ani zepvnit nechci, z jsem po vetsinu casu spokojena s perem, ktere nastesti nemam a kdyz me prepadne touha mit, umim si to zaridit a pujcuju si ho :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Hezké,já nad těmi spamy nepokřikuju vůbec. Já na ně mam jiný kouzlo...

    OdpovědětVymazat
  19. Kouzlo tlačítka \"Smaž jako spam\"?

    OdpovědětVymazat
  20. Dejte dámě bonbón!...přesně tak, Ness...

    OdpovědětVymazat
  21. zajímavá matematika na zavěr.:-)to se mi moc líbí.:-)

    OdpovědětVymazat
  22. m.i.c.h.i.02 - matematika byla vždycky moje silná stránka a tvoří milníky mého života už od útlého dětství. Naposled mě kvůli ní třeba vyhodili z vysoký *mrk*

    Ness, z tebe budu za chvíli asi čokoládovej já... *sladký úsměv*

    OdpovědětVymazat
  23. Takybych chtela tlacitko na spamm, fnuk

    OdpovědětVymazat
  24. Nemam, nemam freemail. A jelikoz nemam momentalne ani doma pripojeni k netu, netaham to do outlooka, kde mam filtry, ale pres webmail, tak se tim vsim musim brodit

    OdpovědětVymazat
  25. Inu Terrynko,to musí být mrzuté...

    OdpovědětVymazat
  26. my opoždění :o)21. října 2007 v 22:47

    GalahadeBritší vědci? A v Hells? Hmmmmm

    OdpovědětVymazat
  27. Ne......v Hells jste byli vy dva. A - bez urážky - vy jste na takovouhle píčovinu moc normální...

    OdpovědětVymazat
  28. Dobrý nadpis by taky mohl být: 150 000 kilometrů vagin na piču :o)))

    OdpovědětVymazat
  29. Ježyš(c)!...teda tohle bych do tebe, holka... ale jo - asi řekl *spiklenecký úsměv*
    Ještě by mi zajímalo, jak by se k tomu vyjádřil třetí účastník oné diskuze z Hells Bells...

    OdpovědětVymazat