pátek 26. října 2007

Dámy bez urážky...

 

...ale vy v takový kondici 47 let rozhodně nevydržíte...*provokativní úškleb*

Je to už poměrně dlouho, co jsem se tu slovem či dvěma zmínil o legendě mezi letadly. /Ne o Spitfiru Petře! ...o tý druhý.../ Dnes, během bezcílného brouzdání netem narazil jsem na líbivé video, jež nabízí poutavé letové záběry Harrieru a jejich prostřednictvím zároveň mapuje i jeho vývoj. Koukal jsem na to už dvakrát a jedině hudební doprovod mohl by se stát důvodem, proč si jej nepustím i potřetí...

Tady to máte

Na dalším videu je k vidění příprava polní VPD pro Harriery. Obzvláště si povšimněte nasazení, s jakým se britští vojáci chopili svého díla. Zde muzika naopak příjemně dokresluje atmosféru záběrů...

Zde k vidění

...a občas si říkám, jestli by taky neměl dávat přednost na křižovatce, když létá v těchto výškách...

No schválně

Na čtvrtém a dnes posledním videu sice není k vidění pouze Harrier, ale to vůbec nevadí. Je to jakási prezentačka RAF, kokard je tam jak much, mé srdce plesá a ta muzika se mi tentokrát vyloženě líbí. Závěr videa je navíc obohacen o vždy skvělé vystoupení akrobatické skupiny Red Arrows (odpusťte drobný cynismus, ale narozdíl od takových Italů se tihle pánové zatím vždycky minuli).

Tady je

2 komentáře:

  1. hele...stroj který ve vzduchu i couvá u mě není letadlo... to je podobnější horkovzdušný balon...

    (poťouchlý škleb)

    OdpovědětVymazat
  2. Hele ale ti povim, že už mě jako docela štveš! Začínám mít podezření, že u tebe neni letadlo nic, krom Spitů...
    A abys věděl tak je to blbost - letadlo je všechno, co lítá (takže i ten balón). Stroje s pevným křídlem jsou zvány letouny a Harrier se do toho vejde, ať se hejbe jak chce *vyplazeno*

    OdpovědětVymazat