sobota 2. dubna 2005

Jubilejní návštěvník

...tak se mi za dva měsíce a kousek podařilo nastřádat dva tisíce přístupů

2000. přístup se narodil v sobotu 2.4. 2005 ve 14:30. ;o))) Jelikož otci udělal velkou radost, tento jej půjde někam zapít.


Teď vážně. Podobná jubilea bývají u blogerů příležitostí k nějakým kompilacím, něco jako "Binární Ládin – Best Off a taky pár slov o tom proč" (http://binarniladin.bloguje.cz/123348_item.php) u mého blogerského guru. Pevně doufám že jej tento titul neurazí... Jelikož já ještě nemám co kompilovat, tak vám předhazuji pár obrázků.


Manowar 


Až budete ve slovníku hledat definici Heavy metalu, najdete tam jedno slovo: Manowar...


Kérka 


Tetování je také umění...


Chieftain 


Chieftain - nedávno jsem stavěl model tohohle mazlíka...


Spitfire Mk.XIV


Hezounek, ne? Ne pilot, letadlo. Spitfire Mk.XIV. Abyste věděli tak do tohohle letadýlka jsem zamilován...


No...tak to by prozatím mohlo stačit, co říkáte...


 

16 komentářů:

  1. Spitfire Mk.XIV.Jó spitfajry, to byly éra!
    O tom by mohla vyprávět celá řada našich pilotů z RAF. Za komančů byli ale tehdejším režimem šíleně perzekuováni. Za doby svého působení u ČSA jsem řadu z nich osobně znal. Jeden z mých přátel, elitní stihač RAF s řadou britských vyznamenání, byl u Československých aerolinií jen pouhým řadovým leteckým mechanikem. Přitom tehdejšího generálního ředitele aerolinek kdysi učil létat...

    OdpovědětVymazat
  2. sorry, ten předchozí komentář je ode mne

    OdpovědětVymazat
  3. Neurazil...o)) Jen jsem byl zapíjet synovce a tak delší větu nezformuluju..:o))

    OdpovědětVymazat
  4. 2anquetilFalešný nick...? Zajímavý nápad, možná si také jeden pořídím.
    K těm Spitům - jsou to nejnádhernější letadla, jaká kdy létala. Myslím, že použitá fotka dobře ukazuje eleganci, která byla vlastní všem verzím Spitfiru. Musím, ale přiznat, že "Čtrnáctky" se mi líbí nejvíc.
    Jen tak pro zajímavost - Spitfire také drží titul nejrychlejšího pístovým motorem poháněného letounu. S průzkumnou verzí PR Mk.XIX (tak tahle sloužila ještě v šedesátých letech) kdosi dosáhl rychlosti 1110 km/h. Bylo to ve střemhlavém letu poté, co ve výšce cca 14 000 m začala nějak netesnit kabina. Rychlostní rekord byl výsledkem deseti-kilometrového prudkého klesání...

    OdpovědětVymazat
  5. 2binarniladinTo je správné, připít na zdraví novému človíčkovi se musí - to patří ke slušnému vychování ;o)))

    OdpovědětVymazat
  6. člověk by si měl vždy najít kus času pro to, aby si udělal radost.
    Ať už se jedná o záliby, nebo zapíjení nového života. Prostě nelitovat ničeho!
    Na zdraví a to nejenom se skleničkou v ruce.
    Hodně úspěchů v dalším galahade ;o)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani,právě obědvám a věř, že své "Děkuji" píšu rukou upatlanou od omáčky...;o)))

    OdpovědětVymazat
  8. galahade,chudák klávesnice :o)
    Dobrou chuť ;o)

    OdpovědětVymazat
  9. Jani,klávesnici je to fuk...:))) Ale já se najedl dobře.

    OdpovědětVymazat
  10. galahadeCo se tady slaví? Jubilejní návštěvník?
    Taky si dám sklenku!
    Na tvé další úspěchy!
    Ale bez omáčky, prosím... :O))

    OdpovědětVymazat
  11. anquetile,předpokládám, že tu sklenku nemám plnit ničím méně luxusním než 12ti letá Crown Royal...;o)))

    OdpovědětVymazat
  12. galahade,jak jinak, Crown Royal 12 y.o. The Legendary Whisky Special Reserve, mám ji právě před sebou a její etiketa se zlatě třpytí, stejně jako sám ušlechtilý nápoj. Myslím, že u té skvělé značky zůstanu a zvedám sklenku na tvou další tisícovku přístupů!

    OdpovědětVymazat
  13. cink...právě jsme si přiťukli...já děkuji a budu se snažit nepsat hůř než doteď...;o)))

    OdpovědětVymazat
  14. SpitfirySpitfiry byly jdedny z nejlepších letadel války a Mk XIV byl můj nejoblíbenější

    OdpovědětVymazat
  15. Al etodle vypadá na že má na Mk XIV moc dlouhej trup. Mysli že to je Mk XVIII

    OdpovědětVymazat
  16. Járo......soudě dle seriálu máš asi pravdu... Nakonec - imatrikulace patří 32.peruti RAF, která lítala s FR Mk.XVIII... ale sem nějak línej to přepsat:-/

    OdpovědětVymazat