úterý 20. června 2006

Smrdíte korunou?

Půjčte někomu svůj telefon a přestanete...

To bylo tak - půjčil jsem minulý týden jednomu svému mladšímu příbuznému telefon, protože si tento potřeboval nutně zavolat. Vzhledem k celkově dobrým vztahům jsem se nezdráhal mu přístroj půjčit. V pořádku mi jej vrátil, ale...


O den později jsem v telefonu našel romantickou sms od svého operátora, kteroužto mi dával na srozuměnou, že mi omezuje služby. Omezil je tak, že blokoval všechny odchozí hovory. Jelikož se mi nepodařilo nastalou situaci okamžitě vyřešit, dalšího dne jsem se dočkal deaktivace svého čísla... Vyměnil jsem si nějaký ten e-mail s paní z oddělení péče o zákazníky a dozvěděl se, že dne toho a toho došlo k výraznému překročení jakéhosi limitu a tak operátor získal dojem, že s telefonem zachází osoba nepovolaná a proto tedy přikročil k deaktivaci čísla. Pro jeho reaktivaci bude potřeba uhradit mimořádnou zálohu v hodnotě 4000 peněz nebo čekat na regulérní fakturu a hrozit se čísel, která na ní budou napsána...


Dnes...vlastně už včera...jsem byl zálohu uhradit a korunou už rozhodně nesmrdím... Zkuste to také...

9 komentářů:

  1. Hm,a ten mladší příbuzný má pohřeb kdy ?
    Anebo už měl ? :-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Nemá......bude rozčtvrcen, jeho ostatky spáleny autogenem, jeho jméno navždy zlořečeno. Ale to vše až mi ty prachy vrátí. A ON MI JE VRÁTÍ!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Já nesmrdím korunou normálně a občas si hnu svým účtem u Vodafone, když si hodně za smskuju s mladou a tak radši nikomu nepůjčuju. Jedině na krátké telefony na Vodafone neboť to mám v rámci volných minut ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. To zní docela drsněAle operátoři mají svůj vlastní svět...

    OdpovědětVymazat
  5. Taky korunou nesmrdím...Bohužel, a ještě dlouho nebudu :-( Drsnej článek, ale zase můžeš bejt rád, že ti to příbuznej vrátí :-) Já z nikoho ty prachy nevytřískám, ani kdybych se snažila ještě víc :-(... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Sheilo, operátoři jsou pravdaže zvláštní sorta lidi, ale zrovna v tomhle případě bych jim nic nevyčítal. Netoliko svému povedenému pubertálnímu bratranci...

    Azízam, tím, že mi ty peníze vrátí si až tak jist nejsem. Ale dostat je z něj v každym případě zkusim, protože jen tak ze srandy mu nacpat do chřtánu čtyřku se mi vážně nechce...

    OdpovědětVymazat
  7. Zkusit to můžeš. :-) Nevím, jak moc pubertální tvůj bráchanec je, ale esli je takovej jako já, tak z něj ty peníze budeš páčit hodně dlouho :-)

    OdpovědětVymazat
  8. chmmm......a mě by se ty prachy teď tak hodily...

    OdpovědětVymazat
  9. No, když už jsme u těch mobilůpůvodně jsem měl jen připojení na internet přes mobil. / teď už mám i mikrovlnku)
    A jedn mobil jsem měl jen na internet - přes Bluetooth, a druhý na volání.
    A jednou jsem z nějakého důvodu ty telefony prohodil, a měl to bluetooth nastavené na obou telefonech..
    Takže jsem jel současně přes oba jeden na paušál, druhý na minuty

    Faktura skoro na 5 tisíc....

    OdpovědětVymazat