čtvrtek 8. června 2006

Hrdinka dne

Maturovala...

"Já to nedám! Já se nikdy k tomu učení nedokopu..."


Zdá se, že se kapku podcenila... dneska tu maturitu udělala. Dobře jí tak, ne...;-)

18 komentářů:

  1. No jo no, ta nervozita k tomu patří... Ale upřímně: Odmaturuje (skoro úplně) každý.

    OdpovědětVymazat
  2. Jooo......sem jí řikal, že neodmaturuje jenom blbec - a to Ona neni. Jenže sem taky maturoval a vim, že sem podobným řečem před tim taky nevěřil...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. heh :)to mi jako chcete říct, že jsem každej, jo? :o))))

    OdpovědětVymazat
  4. Ano......samozřejmě zcela vyjímečně...;-)

    OdpovědětVymazat
  5. heheh....ale to já nechcu... chci být originál... jen já já a já :o))))

    OdpovědětVymazat
  6. Já, já a já...Tak která teda?

    OdpovědětVymazat
  7. helenech si to jo?? :o)))

    OdpovědětVymazat
  8. Měli jsme jednoho spolužáka, který neodmaturoval, protože učitele celé 4 roky sral. Spolužačka, která toho vypotila asi tak 3x míň než on (ale byla "hodná"), odmaturovala (za 4, 4, 4, 4).

    OdpovědětVymazat
  9. Helen......my měli spolužáka, kterej každýho sral a odmaturoval jen proto, že už ho měli plný zuby. Čtyřikrát za čtyři a šel spokojeně domu...

    OdpovědětVymazat
  10. No vidíš - tak to ti naši profesoři nedomysleli - museli se s ním sejít ještě v září...

    OdpovědětVymazat
  11. Proč jste jim neporadili?

    OdpovědětVymazat
  12. přemejšlim......vidíš, že si mnu koleno, ne;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Helen......to budeš čubrnět...:-)

    OdpovědětVymazat