pondělí 6. února 2006

Žiiiiš...

...zase nějaká štafeta... tentokráte vzpomínková

1)Můj první modýlek. Spitfire Mk.IX od Kovozávodů Prostějov. Koupil ho taťka a vlastně ho i lepil. Já se jen díval. Ale to je jedno. O pár let později jsem si tentýž model postavil sám...


2)Sušenky. A ne jen tak ledajaký. Italský. Měli tu zvláštní vlastnost, že tekly a obsahovaly alkohol.


3)Babička. Zemřela v neděli 15.12. 2001. Mamka byla v práci a mě bylo celej den blbě při pomyšlení, co to s mámou udělá, až se dozví, že jí umřela maminka...


4)Zoo. Slečna. Polibek... Krásně to začalo. Neslavně skončilo. Sůl v ráně hadr...

9 komentářů:

  1. 2 pozitivní, 2 smutné - vyvážené jako u mně ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Heleno...a myslíš, že je to výhoda? Já bych za ideální považoval pozitivní nevyváženost...

    OdpovědětVymazat
  3. řekla jsem, že je to vyvážené?
    HEle, co jsi spíš: pesimistický optimista, nebo optimistický pesimista?

    OdpovědětVymazat
  4. oprava: Řekla jsem, že je to ideální?

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko,máš pravdu. Nic takového jsi skutečně neřekla ;o)

    Opitmistický pesimista/pesimistický optimista...? Ani ti nevím... Co z toho je horší?

    OdpovědětVymazat
  6. Já to vidím asi tak:
    optimistický pesimista věří, že to dopadne dobře, ale ve skrytu duše VÍ, že to dopadne špatně.
    pesimistický optimista věří, že to dopadne špatně, ale ve skrytu duše ví, že dobře.
    Já jsem asi to druhé.

    OdpovědětVymazat
  7. jsem pesimistický pesimista: vždycky to dopadne blbě...

    OdpovědětVymazat
  8. A jsi o tom skálopevně přesvědčen(a)...

    OdpovědětVymazat
  9. Moje vzpomínková1. Moje první autíčko - to mi byly dva roky a táta mi ho přivezl z Belgie. Byl to krásnej tmavomodrej kamion se spoustou světel. O něco později jsem ho rozebrala na hromadě uhlí se sousedovic Tomem - táta mi kamion slepil, ale už jsem s ním nemohla jezdit po runwayi, kterou jsem měla v kuchyni.

    2. Sušenky - dodnes si nemůžu vzpomenout, jak se jmenovaly, jen vím, že jsem si je vždycky kupovala v sámošce na námku. Byly kávový, měly khaki obal a byly za 3,50 :-)

    3. Babička. Umřela 24.12.2005 v sobotu. Nejhorší den v mým životě. Odešel mi člověk, kterýho jsem milovala nejvíc ze všech lidí.

    4. ZOO - chodím tam docela často, už 4 roky se chystám na noční safari - ještě jsem tam nedošla :-x
    Kluci - tak ti mě jen tak nepustěj :o)
    Polibek - tak ten rpvní se mi vůbec nelíbil. Ale pak už jo :D:D:D:D

    OdpovědětVymazat