neděle 19. února 2006

Chtělo by to lááázně...

Nevím, jestli jste si toho někdo všiml, ale poslední dobou to se mnou jde maličko z kopce... Ona ta poslední doba trvá už asi 4 měsíce - prostě chtělo by to lázně...

O některých záležitostech jsem tu už zmínil. Zmínil jsem se o ní už tolikrát, že znova to opakovat prostě nebudu a případné zvědavce odkážu sem, eventuelně na listopadový archiv - to pokud to chcete mít bez rádoby-nadhledu. Od té doby se změnilo jen málo a když už, tak spíš k horšímu. Snad abych se nenudil, vyvstalo pár problémů nových.


Tak za prvé - nejspíš mne vyhodí ze školy. Vlastně ne - určitě mne vyhodí ze školy. Už mi jistě píšou dopis, v němž stojí, že student Galahad se pro neplnění studijních povinností vylučuje ze studia na FS ČVUT. Jsem přesvědčen, že na mém dopisu si děkan zgustne, neboť jeho podřízeným trvalo dva a půl roku, než se jim podařilo mne udolat. To, že opouštím vysokou, aniž bych v podpaží svíral tubus s diplomem by mi snad až tak nevadilo. Na některých katedrách Strojní fakulty panují poměry, nad kterými by si jeden ukroutil hlavu, takže jsem si ještě před krátkým časem myslel, že mne ten odchod nebude vadit vůbec. Jenže mám čím dál větší problém smířit se s myšlenkou, že se mne tam jen snažili otrávit a já se nechal! Přesto, že jsem byl varován, jsem se nechal otrávit a poslední zkouškové období jsem proto pojal velmi freestylově s tím, že to nervování mi za to nestojí. Na tom tvrzení bych si dovolil trvat, ale celkově to beru dost osobně - byl to boj mezi mnou a profesorským sborem a já ho prohrál...


Druhá věc - daleko bolestivější - děda leží v nemocnici s nepěknou diagnózou. Původně si tam šel lehnout se zlomeninou stehenní kosti. Věřte, že ta v jeho případě představuje to menší zlo. Nehledě na to - docela zostra to nakoplo poměry v rodině. Nebudu vás zatěžovat detaily - věřte mi, jsou nechutné.


Chtělo by to lááázněěě!!!


Nebudou - nejrač bych utek. Kam? Nejlépe do nějakého úplně jiného vesmíru. Pro začátek by ale stačily třeba Jižní Čechy... Ani to nepůjde. Kudy z toho ven bych rád slyšel. Pravda je, že ty problémy, které jsem zmínil se časem vyřeší sami, ale já se bojím, že to řešení se mi nebude líbit...


Včera zvečera sedíce u kompa jsem dospěl k rozhodnutí vyzkoušet hudbu coby životabudič. Spousta lidí tvrdí, že hudba takhle funguje poměrně spolehlivě. Sestavil jsem si proto playlist, do kterého jsem nasoukal kusy...no pravý a jedinečný VYVOLENÝ:


1) Metallica/ -Human


2) Rammstein/ Asche zu Asche


3) Brainstorm/ Hollow hide away


4) Armored Saint/ After me the flood


5) Judas Priest/ The Rage


6) Marilyn Manson/ Nobodies


7) Sepultura/ Rattamahatta


8) Bolt Thrower/ Inside the wire


9) Dimmu Borgir/ Blood Hunger Doctrine


10) In Flames/ Trigger


11) Children of Bodom/ Children of Decadence


12) Ozzy Osbourne/ Perry Mason


13) Helloween/ Dr.Stein


14) Manowar/ Warriors of the world


15) Stratovarius/ Black Diamond


16) Trans-Siberian Orchestra feat. Metallica/ Carol of the Bells


Jak na to tak koukám, tak ze mě vyrostla docela metla... Nakonec proč ne... Mám vyzkoušeno, že třeba Dr.Stein coby nakopávací kus funguje docela obstojně, tak uvidíme...

12 komentářů:

  1. NO... hezký čtení po ránu...:o(ještě mám po včerejšku v hlavě trochu, jako by mi všechny ty kapely v hlavě hráli najednou, ale začíná se mi rýsovat taková myšlenka. Ta otázka číslo dvě tedy měla znamenat, že se tam ccheš ucházet o práci? (svojí náhradní myšelnku, že to má co dělat s Crayfishem, pouštím asi vzhledem k výše uvedenému k vodě)

    Odpověď mě zatím nenapadá, ale koukám, že jedno pivo nebude stačit...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty bys potřeboval česnečku kámo...Otázku číslo dvě jsi pochopil správně. Nicméně fajn, žes mi crayfishe připoměl. Už po něm dlouho pes neštěk...

    Jedno pivo? Kvůli jednomu pivu snad ani nemá smysl se táhnout do knajpy... Takže určitě zkonzumujem nejedno...

    OdpovědětVymazat
  3. ten životabudič může být vlastně ze všeho, záleží jak se na to díváš. Můžeš si stokrát něco naplánovat, ale stejně to bude pokaždý jiný. Můj tchán se občas zavřel do pokoje a poslouchal tam jazz...ten styn se mi nelíbí a nikdy nelíbil...ale pro něj byl něco jako infuze. Nejdřív jsem ho nemohla pochopit, cpala si do uší špunty a utíkala pryč, ale teď už to vím.

    OdpovědětVymazat
  4. Taaakže......poslechle jsem si to dvakrát a výsledek nic moc teda. Ale poslouchá se to dobře. Jelo to dvakrát dokola a asi to za chvíli pojede potřetí...

    OdpovědětVymazat
  5. máme podobný styl hudby i odreagovani:)) ještě doporučuji úklid:)

    OdpovědětVymazat
  6. No...možná, že když mě do něj nikdo nebude nutit, tak tomu na chuť přijdu, jen... je potřeba být přitom nahý?

    OdpovědětVymazat
  7. ehm:D ale tak nejvýš spodní prádlo a tričko, jinak to nefunguje:D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jo......tak chodim doma běžně...;o)

    OdpovědětVymazat
  9. Tušil jsem, že se dohodneme...;o)

    OdpovědětVymazat
  10. No, se mnou to jde z kopce už dlouhou dobu- holt smůla, člověk si na to zvykně.... a do lázni bych nechtěla...mají tam divné minerálky:-)

    OdpovědětVymazat
  11. To jo...a minerálka je třeskutě špatný pivo...

    OdpovědětVymazat