pondělí 6. února 2006

Vyhlášení výsledků

...výběrového řízení na podtitul...

Předně - děkuji všem zůčastněným. Jakkoliv jsem očekával, že účastníci ze sebe vydají to nejlepší, výsledek má očekávání dalece předčil. Vybrat vítěze nebylo snadné. Nicméně komise pracovala poctivě a po dlouhém zvažování všech možných aspektů problému došla k následující trojici nejlepších, z nichž byl vybrán vítěz:


..není mlejnek jako mlejnek...(Jana)


mlejnek s kadencí XXX (Kyklop)


ráže 7,62 (mudd)


Který z nich zvítězil jste si už určitě všimli. Vítězi gratuluji. Cenou mu budiž sklenice piva libovolné značky. V doprovodu předsedy komise si cenu může vyzvednout v kterémkoliv pražském restauračním zařízení. Tímto tedy považuji soutěž za uzavřenou. Ještě jednou děkuji všem za účast... Přijďte zas ;o) 


 

12 komentářů:

  1. Jsem asi natvrdlá, ale nepochopila jsem to...

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe......já asi nejsem natvrdlý o nic méně. Nechápu, co nechápeš...:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra......tuHle AKCI jsem totálně propásnul! Njn... :O)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta ráže je moc suchá...Já bych sice volil kadenci, ale proti tomu idiotskýmu návrhu v angličtině, cos´ mi poslal, je tohle pokrok... :o)

    OdpovědětVymazat
  5. HuMorousí - co naděláš. Budou jiný akce ;o)

    aTeo - už v mailu jsem ti psal, že takticko-technický data zbraní se obvykle nepodávaj v podobě maturitní slohovky.
    Ale jestli tě to uklidní - občas jí namočim...;o)

    OdpovědětVymazat
  6. Nelíbilo se to moje?Fajn, už sem nepůjdu (aspoň půl hodiny).

    OdpovědětVymazat
  7. a nešlo by ten podtitul obměňovat? Aby si i ostatní štrechli...

    OdpovědětVymazat
  8. Jago......ono by to asi šlo, ale ftip je v tom, onen nápis je součástí toho obrázku. Do toho já zasahovat neumím... Tedy alespoň ne nijak smysluplně. A nechci podceňovat Teovu ochotu, ale že by se mu chtělo každou chvíli otrocky převrtávat jeden obrázek...to myslim, že by se mu nechtělo...

    OdpovědětVymazat
  9. Galahade......je to TAK / Nenaděláš NIC.... teda já..... :O)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten výsledek nechám prošetřit u NBÚ! :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Kyklope...JÁ jsem NBU...ale prosim, prosim...

    OdpovědětVymazat