sobota 19. února 2005

Hon na "Grosse Hexe"

Už toho mám dost. Pořád se do chudáka premiéra někdo strefuje, ještě se nenašel nikdo, kdo by se našeho Stani zastal...

Tak já to udělám. Kauza kolem jeho nového bydlení je na světě už hezkou řádku dní a je čím dál tím nejasnější - pravda je, že především vinou právě našeho pan premiéra. Ale ona je i čím dál ... jak to říci... rozplizlejší. Grossovi kati budí spíše odpor, než zájem a souhlasné mručení nad strestanou nepravostí...


Abychom si to ujasnili na začátku, nemíním se zabývat pravdivostí slov ministerského předsedy. To co mne zajímá, jsou právě jeho kati a jejich zbraně. Tak za prvé - opozice v čele s ODS. Jejich účast na honu na "velkou čarodejnici" je velmi zajímavá. Ptáte se jistě proč - ODS je opoziční strana a jako taková do vlády tepe co to dá - to je normální. Jenže zjistil jsem cosi z historických souvislostí na jejichž základě mi tato aktivita přijde velmi pokrytecká. Byla to vláda ODS, která vydala jakýsi předpis o majetkových přiznáních vrcholných politiků. A byla to tatáž vláda ODS, která tento předpis zrušila ve chvíli, kdy mělo dojít k naplnění jeho obsahu... Nebýt toho, že ODS svého času hrála levou, nemohl být dnes premiér této země podezřelý z téhož... Další věcí je jeich bití na poplach a řeči, o tom, že Česká republika ve světě ztrácí na důvěryhodnosti... Tuším, že to bylo středeční metro, ve kterém jsem se dočetl, že světu je Grossovo bydlo úplně ukradené. Jen slovenský tisk jej zmínil - ppsalo se zhruba to, že aféra kolem Grossova bytu je ve srovnání se slovenskými kauzami kalibru o třídu nižšího... I tento argument padá...


Vrchol všeho je zřejmě postoj pana Kalouska. Trochu mimo mísu (vážně jen trochu) - Nedávno jsem viděl jakousi detektivku s Janem Kanyzou v roli poněkud zoufalého kriminalisty. Jacísi dva padouši se mezi sebou o něčem dohadovali, když tu jeden z nich prohlásil: "Tys byl vždycky taková malá svině..." A nebudete tomu asi věřit, ale přesně tato slova mne napadla v souvislosti s panem Kalouskem a jeho reakcí na aféru. To co pan Kalousek předvedl je podraz a tak si asi jiný než výše zmíněný titul nezaslouží... Jeho "spravedlivé rozhořčení" nad ultimátem, které jeho ministři dostali od premiéra bylo asi vrcholem jeho představení...


Jak to zakončit... Stando ... Ty vole jeden!!

10 komentářů:

  1. Jsou jen dvě možnosti...buď lže a ty peníze má kdoví odkud (a to je nanejvýš pravděpodobné), nebo nelže a pak je to vůl. Protože právě jenom vůl by si v jeho pozici půjčil takovou částku tak blbě. Tak jako tak nemá na postu premiéra co pohledávat. A to nemluvím o podivných akcích a přátelstvích jeho manželky (bufetářky-superpodnikatelky). Na druhou stranu, tato země si ho zvolila, takž bude asi obrazem většiny národa. :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Já to myslel trochu jinak.A sice - o morálce, kterou by měl ministerský předseda mít zde kážou lidé, kteří sami žádnou nemají. Jestli mluvil nebo nemluvil pravdu se bavit jaksi nemohu - nemám žádné důkazy (stejně jako všichni) ani o jedné možnosti - jen bych plácal do vody. Navíc, jestliže nelže, nemusí to nutně vypovídat o jeho kompetenci vykonávat svěřený úřad. Mohl se stát, stejně jako mnoho našich spoluobčanů, obětí nesrozumitelnosti české justice. Z výše zmíněné neexistence povinnosti skládat majetková přiznání navíc vyplívá, že se vlastně s nikým nemusel bavit o tom, odkud ty peníze má a to že se o tom bavil byla jeho dobrá vůle...

    OdpovědětVymazat
  3. Můj první dojem z aféry Gross se taky týkal toho, že jeho kati se mi příliš nelíbí, protože příkladně ODS by přeci měla hájit jeho právo na soukromí, tak jako třeba Tlustý hájí právo na soukromí svých věřitelů. Nicméně , pro tuto chvíly jsem ochoten se s vlaky shodnout a skandovat , DOST BOLO STANDY. jakmile se
    toto povede, bude řada na dalších. Jeden padouch po druhém pánové..:o))

    OdpovědětVymazat
  4. Já právě vůbec nejsem přesvědčen o tom, že je Gross padouch. A jsem o tom přesvědčen čím dál tím méně právě proto, že vidím, kdo se po něm vozí...

    OdpovědětVymazat
  5. noooo dovolím si upozornit na chronologii. Gross nejprve lhal o své půjče , věřitelem byl údajně strýc, pak zahraniční příbuzní, ze kterých se vyklubal nepřípuzný tuzemec Rod. Supy se slétly až když se Gross stal svým vlastním přičinění chodící politickou mrtvolou.

    OdpovědětVymazat
  6. Jak jsem řekl, je vůl, že nedržel hubu, protože klidně mohl... A navíc řekl jsem, že diskuse ne téma mluví/nemluví pravdu jde mimo mne. Chtěl jsem jen ukázat na tu partu hic, která mu pokrytecky jde po krku a myslí si, že když vyštípe Grosse, občan si řekne, že to ty slušný konečně těm zlodějům nandaly...a dokud neumřeli, tak žijou dodnes... Upřímně říkám, že to je jednání, ze kterého je mi špatně...

    OdpovědětVymazat
  7. Vrána vráně oči nevykloveMají hroší kůži a celé je to jen divadýlko pro nuzný lid. Psí hlas do nebe neslyšet.

    OdpovědětVymazat
  8. Občas vyvstane potřeba předhodit lidu nuznému obětního berana... Ta chvíle, zdá se, nastala.

    OdpovědětVymazat
  9. asi bych nevolil ten trpný rod. Gross se lidu předhodil sám svými chybami a každý kdo mohl , prostě kousl. Spíš bych tedy volil přirovnání o oslabeném kusu na který se všichni vrhli.

    OdpovědětVymazat
  10. Nerad......se opakuji, ale... jestliže je tohle jeho největší chyba, pak opravdu není jediným (a už vůbec ne prvním), kdo by měl být "sežrán"...

    OdpovědětVymazat