čtvrtek 24. srpna 2006

Kalousek děvkou

aneb Přirozenosti své neutečeš!

Nad nadpisem ani perexem jsem příliš dlouho nepřemýšlel. Jako jejich autor nemíním hodnotit jejich kvalitu, v každém případě perex zní jako jedno z Božích přikázání a jako takové se k Lidovcům hodí.

Kalousek se nám ve věci sestavování vlády k problému postavil tak nějak tradičně bokem ty komunisti mu sice vadí, ale když mu podrží křeslo, tak je teda překousne, nooo... Když jsem tuhle zprávu slyšel ve zprávách, hned, jak jsem se dosmál, mailnul jsem Binárnímu, co on na to. Papeže na ně! Ten jediný na ně prý platí... Dovolil bych si vyjádřit menší pochybnost. Mě se KDU ve své flexibilitě jeví neuchopitelná jakoukoliv autoritou... snad jen - když Bůh dá (a on dá, on je taky tak trochu lehčí), tak je tahle partička v parlamentu naposled...

JÁ TO ŘIKAL!!!!

23 komentářů:

  1. Já jsem fakt pevně přesvědčenej, že pokud je svatý JP II opravdu vidí, minimálně varovně nazdvihává vobočí ...
    o to u svatých nikdy nevětší nic dobrýho ! :o)
    a Ratzinger by možná mohl i zadupat, koneckonců, nenávidět komunisty ho nejspíš učili už od mádí ..
    ...
    jen mu to musí někdo donést. Ono se z Vatikánu ČR jistě zdá taková maličká ...:o)

    OdpovědětVymazat
  2. ZrádceKalousek je zrádce, děvka proradná, co dá každýmu... :-/
    Ještě teď je mi z toho blbě.
    Navrhuju natrhnout mu tu jeho černoprdelnickou pr*el.

    OdpovědětVymazat
  3. Nooo......nejsem si jist, že to je jen jeho výsada... Nicméně jako předseda KDU je první na ráně...

    OdpovědětVymazat
  4. Ptá se K. Svatého otce, jaký je rozdíl mezi divem a zázrakem. \"Inu to máš tak. Kdyby se tu teď objevil Kristus, byl by to zázrak. A byl by to div, kdyby tě hned nenakopal do prdele...\"

    OdpovědětVymazat
  5. Jago: tak ten je super!
    Rejpal: natrhnout prdel - no co, prohlasil by to za politicky kompromis a nechal by si to libit

    OdpovědětVymazat
  6. Jago: Velmi dobrej fór. Takovej dobře padnoucí...
    Mudd a Rejpal: Kalousek je skutečně neskutečně flexibilní politik...po všech stránkách...

    OdpovědětVymazat
  7. No já bych spíš myslel, že Kalousek už horší bejt nemůže...

    OdpovědětVymazat
  8. Nemůže?Aby Tě nePřekvapil ještě!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. ta bandarádobykřesťanská klidně zrudne. Překvapit nějak nemůžou...bohužel :-((

    OdpovědětVymazat
  10. Nooo...dáma s laufem bacila hřebik po vršku - nepřekvapilo mě, že se v zájmu setrvání u koryta začli paktovat s přirozeným nepřítelem. Co by ještě mohli předvést? Rohy?

    OdpovědětVymazat
  11. Vidíš,a za hodinu bylo všechno jinak.

    OdpovědětVymazat
  12. Kalouska nám zapudili...:-) Dobře mu tak děvkovi jednomu...

    OdpovědětVymazat
  13. a nejkouzelnější na tom jejak spolu s ním všichni politologové (fuj, nezná někdo jiný termín pro ty ... lidi?), že je to vlastně toplova vina. To je jako když odhlasovali se socanama kdejakou zvrhlost a omlouvali to tím, že když by to s nimi neodhlasovali oni, tak by to udělali komanči. No to mi fakt zůstává rozum stát. A to jsem si myslel, že nemůže být většího proradníka než Lux a většího slizouna než cirda. Kalous je oba strčil do kapsy.

    OdpovědětVymazat
  14. dáma s laufem26. srpna 2006 v 9:56

    asi si místo obrazuhodim na stěnu graf...začínám se neorientovat v tom \" kdo s kym za kolik\"
    ale pro jistotu začnu nabíjet kanónek

    OdpovědětVymazat
  15. Graf nepomůže......ten kanónek by mohl. Jenom je škoda, že je to taková malinká ráže. Do toho ani pořádnej kartáč nenaláduješ... Takže opět trochu zaagituju - ráže pět a půl palce...hmotnost granátu rovných sto liber... zvaž to!

    OdpovědětVymazat
  16. Fakt je to lepší než moje toi-toiky...

    OdpovědětVymazat
  17. nepomlouvej kanónek :-)von je malej, ale šikovnej :-).....přece sirotě k narozeninám nekoupim bazuku
    i když ksicht namočenej v plný TOI-TOIce má taky svuj půvab

    OdpovědětVymazat
  18. Nepomlouvám......já nepochybuju o tom, že je velmi kvalitní...na svou velikost... Ale srovnávat to s houfnicí ráže pět a půl palce...?
    A k tý plný toi-toice: povidal mi kamarád, že prej jeden velmi \"oblíbenej\" stavby vedoucí zemřel smrtí \"TOI TOI\". Jeho podřízení ho vožrali, zamkli do plný toi-toiky a zalili do betonu...

    OdpovědětVymazat
  19. hodně brutální sebevražda:-))

    OdpovědětVymazat