pondělí 30. října 2006

Pazderová opět zasahuje...

Ta-co-je-v-ní-píle-jak-v-prdeli-medu dnes předvedla, že její lenost je už skutečně něco víc, než jen neochota hnout smysluplně prstem.

Dnes prokázala, že špatně snáší nejen aktivitu fyzickou, ale i psychickou. Tu možná snáší ještě hůř. Dnes si pro mne došla přes půl fabriky ne abych za ní něco udělal, ale abych použil hlavu tam, kde by to měla udělat ona. A bylo to od ní krajně neprozíravé. Včera jsem byl totiž za asistence pana Bechera opit jednou dámou, co má doma jeden velmi nestandartní kus nábytku a po ránu mi to moc nemyslelo. Vlastně - po šesté ráno mi to nikdy moc nemyslí a dnes to bylo ještě o něco horší. Krátce po probuzení jsem reagoval pouze na světlo, aby k němu posléze přibyly jednoduché příkazy.

Bylo cca osm hodin ráno, já seděl v kanceláři a tupě zíral na kus hliníku na stole, předstíraje při tom, že onen kus hliníku pečlivě zkoumám zrakem ostřížím. Ozval se telefon. Aniž bych odpoutal zraky své od odlitku, napotřetí (+/-) jsem nahmatal sluchátko a přijal hovor. Volala paní Pešková (pracovnice výstupní kontroly - kolegyně paní Pazderové) a oznamovala mi hlasem mírně pobaveným, že paní Pazderová se mě chce na něco zeptat. Odpověděl jsem, že až půjdu na halu na výstupní kontrole se zastavím a s paní Pazderovou promluvím.

Paní Pazderovou jsem našel jak sedí u stolu a v jedné ruce drží odlitek, v druhé závitový kalibr a snaží se to nějak spojit do kompaktního celku. Nešlo jí to. Jen co mě zahlédla radostně zvolala:

"Jé Galahade bych se tě chtěla zeptat tady mam problém - přišli nám sem kusy z obrobení a já nevim co s nima."

"No pani Pazderová - jestli máte problém s obrobenim, tak to nebudu vědět taky. Já kontroluju slejvárenský vady, obrobení jde mimo mě..."

"Já vim nooo...ale když vono víc hlav že jo..."

"Hmmm...a co s tim teda je...?"

"No tady mi do toho nejde tady ten kalibr zašroubovat... ale de mi do toho tenhle...myslíš, že to můžu pustit?"

Chvíli jsem stál, tupě zíral a dumal, jestli jsem správně pochopil, co se mi snaží říct. Od kooperanta k nám přišly kusy, které měly projít už jen výstupní kontrolou a expedicí a pak hurá do světa. Kdesi na odlitku se řezal závit. Měl se řezat trubkový, ale zřejmě došlo k záměně nástrojů a na odlitcích se objevil závit metrický. A vážená paní Pazderová nebyla si jistá, zda je to opravdu špatně, když tam přeci aspoň nějaký kalibr zašroubovat jde...

"????"

"No víš - von je tam asi jinej závit, ale jako dobrej - použitelnej a mě je to líto vyhodit..."

"Hmmm... ale ono by to asi mělo sedět na nějakej protikus. A na tom protikusu je trubkovej závit. A když tady na tom ne, tak to do sebe zašroubovat nepude a je úplně jedno, že vám tady do toho šel 'aspoň nějakej' kalibr!"

Takovou krasavici inteligentní aby jeden pohledal...

16 komentářů:

  1. tak to pozor!!!!!!za prvé....pokud si pamatuju, tak nalejvalo moje dítko- v tomto bodu obžaloby jsem nevinně-jako ve všem
    a za druhý- kdo- sakra- tvrdí, že je ten kus nábytku nestandartní???He???

    OdpovědětVymazat
  2. ad paní Pazderováco po ní sakra chceš, když tě vítala sedíc si na mozku????

    OdpovědětVymazat
  3. Nalejvalo dítko...avšak mohutně tebou podporováno. a že je ten kus nábytku nestandartní tvrdim já. Kdes to viděla - takhle krátkej gauč...???
    Ad Pazderová - mě je jedno, na čem si sedí, ale tohle už bylo vážně moc...

    OdpovědětVymazat
  4. hele, buď rád,že ste toho nerozebírali víc....je hodně závitů, tím pádem i kalibrů
    A jí závity někde chyběj

    OdpovědětVymazat
  5. a měli řezattrubkovej válcovej nebo kuželovej??? Taky do toho mohla rvát whitwortha případně pancéřovej :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. pchedítko nalejvalo celkem spravedlivě, jenom ty mladý nic nevydržej- to neni krátký kanape, to jsi jenom krátce viděl:-)))

    OdpovědětVymazat
  7. hele dámo,řek sem, že řezat měly trubkovej... ona do toho zašroubovala metrickej kalibr. Teď mě tak napadá, jestli ten závit nezk...neupravila vona...

    OdpovědětVymazat
  8. hele nalejvala jsem já a tečka... mamča neměla žádnej od ní nepřišel... jenom mě poprosila jestli bych nenalila.... nic víc, nic míň

    OdpovědětVymazat
  9. Galahade,odpovídá-li něco standardu čili normě, je to standardní. Odpovídá-li to standartám (co se kdysi nosily v průvodech), je to standartní... Takže ta paní je nadstandardně blbá a měli byste jí zavěsit na pracoviště odpovídající standartu.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jak tady na blozích čtu o samém chlastání tak si připadám jak nevyvinuté dítě někde na skautském táboře, který leží vedle místa, kde se pořádají pivní slávnosti. Všude se chlastá a já nic.

    OdpovědětVymazat
  11. mistře,dítko nalejvalo, leč jako VŽDY abstinovalo :-)))
    galahade- trubkovej jaksi chápu, ale ...trubkovej válcovej nebo trubkovej kuželovej???

    OdpovědětVymazat
  12. :-)dítko: Já vim, žes nalejvalo ty... ale ne jen tak z plezíru, dáma instruovala. Ale to je jedno - já bych si nestěžoval, kdybych se pak v noci vyspal...

    Jago: Děkuji za gramatickou instruktáž. K Pazderový - jedinou stnadartou, která by odpovídala její \"inteligenci\" jest ona sama - máme jí i tak na pracovišti pověsit?

    Mistr: Chlastej taky, co ti brání?

    dáma s laufem: Prostě trubkovej - jakej přesně nevim, protože - opakuji se nerad, ale nelze jinak - s obrobením JÁ BĚŽNĚ DO KONTAKTU NEPŘIJDU! Pro výkon mých povinností tuto vědomost nepotřebuji a tak jsem ji nikde nesháněl... Nicméně pro klid duše Tvé jsem se dneska zeptal - kuželovej.

    OdpovědětVymazat
  13. oooh díky,konečně budu v klidu spát :-)))

    OdpovědětVymazat
  14. Galahade,pověsit, a to tak, že přivázat za každou ruku k jedné tyči a tyče vztyčit. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. hehe...dáma s laufem: To jsem skutečně neskutečně rád...

    Jago: Pazderová pověšena. Ne sice za ruce mezi vztyčené tyče, ale i tak to bylo efektní - zavěšena byla za nohy na čerstvě opravený hák v kalírně, který se krátce poté opět utrhl...

    OdpovědětVymazat
  16. Nevím možná svědomí, vlastní blbost a nebo akutní a stále trvající nedostatek peněz v peněžence?

    OdpovědětVymazat