sobota 21. října 2006

Křtiny

Bylo to divný, bylo to pivní, ale jinak byla legrace;-)

Společně s Kopřivou jsme na dálku a na třikrát křtili Tu Věc . Ode dneška...teda vlastně od včerejška budiž zvána Matildou. Je mi skoro líto, že jsem tak slavnostní záležitost odbyl hned na začátku spotu dvěma větami, ale křtiny byli intenzivní a to (spolu s nevyspáním kvůlivá nočním směnám, které jsem tento týden sloužil) mohlo způsobit, že bych si taky nemusel vzpomenout koho a jak jsme to vlastně pokřtili. Pamatuji si, že jsme s žahavou kmotrou, která mimo jiné vybrala jméno, řešili také jisté detaily týkající se pravopisu nového jména, ale ty už si moc nepamatuji, a tak doufám, že jsem se trefil. Pokud náhodou ne, doufám v rychlé a taktní upozornění...

Donedávna jsem žil v iluzi, že po dobře propitém večeru je mi sice blbě, ale okna se mi vyhýbají a byl jsem na to náležitě hrdý. Tuto iluzi mi poměrně brutálně vzala minulá sobota. Neptejte se jak - neveselá záležitost, jejíž dozvuky asi budu mít na talíři ještě dost dlouho... Nicméně včerejší zkušenost mě jen utvrdila v dojmu, že okna mívám, jen o nich obvykle nevím, neb kolegové pijani mají okna ještě větší a tak mi nikdo nevypráví věci, které si nepamatuji... Kopřiva tvrdí, že si pamatuje zhruba polovinu včerejšího večera. Doufá, že já si pamatuji tu druhou. Je smutným faktem, že si zřejmě pamatuji stejnou a ještě nekompletní. Z toho, o čem nemluvila ona si pamatuji jen pár zmínek o té neveselé záležitosti...

Jo přece jen něco - tedy nevím, jestli jsem o tom mluvil včera, ale to je fuk. Tentýž Pardubičák, který mi objasnil tu pouhou polovinu koně v pardubickém znaku, mi také vysvětlil původ titulu "mechovák". Prý to má něco společného s nedostatkem jedné hygienické pomůcky, jejíž úlohu suploval právě mech... No...za autenticitu neručím...

Cca po druhém pivu jsem se pochlapil a z Kopřivy udělal první bytost blogosféry, která tuší, o čem bude pokračování Crayfishe. Během čtení chaotických notýskových zápisků dala k dobru pár velice podnětných připomínek (Které si už ani jeden z nás nepamatuje. Pozn. Kopřivy)

Je toho málo, tak zkusím doplnit něco k tomu, co se dočtete u kmotry Kopřivy ...

1) Kamarád pro Matildu. Vlastně je to kamarádka. Vlastně jsou to dvě kamarádky, ale jedna bez druhé prostě nejsou to pravý vořechový. Jedna z nich se jmenuje Kukla Prošívaná, druhá Kukla Kroužková. Jsou to sestry. Bezvadně se doplňují - Prošívaná je subtilní přítulná, Kroužková je naopak těžká a studená... Jsem si jist, že si s Matildou budou rozumět...

2) Göring...nebo třeba Goering - mě je to jedno - stejně je to jedna verbež! Malinko jsem se prohřešil proti své anglofilii a zastával se Němce... Nevím proč jsem to dělal, ale zřejmě proto, že to býval stíhací pilot za první světové války a tehdy proslul jako poměrně férový protivník. Myslím, že tenhle postoj svého času poměrně přesně vystihl pan Horníček, když řekl, že mezi piloty nepoznal nikoho, kdo by se nevešel pod označení "sympaťák". S tímto tvrzením v hlavě jsem se teda včera pokoušel Kopřivě vysvětlit, že si prostě jen našel špatný kamarády a ti ho svedli na zcestí. Pozdě (vlastně až teď) jsem si uvědomil, že pan Horníček neznal osobně ani Göringa ani Goeringa, a tak se na ně jeho tvrzení nevztahuje... To neuvědomění má zřejmě na svědomí čtveřice zrzavých desetistupňových géček z hradeckého městského znaku. Nebo možná nemá, ale na někoho to hodit musim.

3) Binární . Kmotra Kopřiva o něm skutečně hovoří veskrze pozitivně. Jediná věc, na kterou si stěžuje je fakt, že k jeho článkům je málokdy potřeba něco dodávat. K této stížnosti se připojuji a žádám tím zmíněného bloggera, aby pojímal své články méně komplexně, abychom s ním i my nedovzdělaní měli o čem diskutovat... Teď vážně - weblog literárního teroristy Binárního Ládina považuji za čtení nadmíru kvalitní. Ačkoliv si nejsem jist, jestli jsem to tu náhodou už neříkal, musím přiznat, že můj weblog vznikl poté, co jsem si u Binárního přečetl už nevím který článek a prostřednictvím několika e-mailů ho s autorem rozebral... Tím chci říct, že pokud máte k mému psaní nějaké výhrady, směřujte je k Binárnímu...;-) Abych nezapoměl Binární - Kopřiva nechává pozdravovat...;-)

4) Volby. Dnes jsem odvolil do svého regionálního zastupitelstva, učinil jsem tak s decentní opičkou a musím říci, že zbytkový alkohol je dobré anestetikum a regionální volební zážitek byl o mnoho snesitelnější než ten červnový parlamentní - střízlivý. Opička však způsobila, že jsem opět slinil a volební komisi opět zkomplikoval život... Mírnější nechuť byla možná způsobena také tím, že mi předvolební kampaň celkem dvakrát přinesla snídani v podobě jedné koblihy, sodovky a zeleného čaje, což se po noční hodí. Jedna kobliha je sice málo, sodovky mívám plné zuby z práce a zelený čaj nepiju, ale je to zadarmo a jako takové lepší, než drátem do voka...

Závěrem musím dodat, že se mi z Hradce UŽ ZASE odjíždělo nesnadno... a neobešlo se to bez malých problémů. Teda oni to vlastně ani nebyly problémy. prostě jsem jen jel z Hradce jinudy, než do Hradce... ale zase jsem si cestou domů za poslechu atmosferického black metalu válel šunky v Inter City... Zkrátka to včera mělo ouroveň...

19 komentářů:

  1. Pche, v Hradci žádnej mech nemáme, tak Pardubičák kecal - jako ostatně všichni Pardubičáci :o)

    Na řešení Matildina pravopisu si ještě pamatuju a ty, koukám, taky.

    Příště si budem muset večer nahrát na diktafon, anebo si rozdělit, kdo si co bude muset zapamatovat;)

    OdpovědětVymazat
  2. Kopřivo......vždyť jsem říkal, že za autenticitu neručím :-)
    Na řešení Matildina pravopisu si pamatuju. Ale pamatuju si jen to, že jsme ho řešili. takže jsem se asi jen trefil... Nicméně i to mi přináší radost velikou.
    Příště... Příště bude muset bejt co nejdřív, páč jinak ten nápad večer zaznamenávat zapomenu...;-)

    OdpovědětVymazat
  3. mechovákům....tak teda já jsem ten \"jeden pardubičák\"... ;-)

    a čirou náhodou to s tím mechem není z mé hlavy, anóbrž z odborné literatůůůry.

    navíc na svou obranu dodávám, že pardubák jsem BYL jen osm let a ještě z nutnosti, a navíc jsem po otci poloviční hradečák... no tak snad jsem alespoň čááástečně nestraný... ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nestrannej jako že se teda jako kompromis utíráš lopuchem?
    A jak už jsem poznamenala jinde - lepší si utírat zadek mechem než žrát koně:o)

    OdpovědětVymazat
  5. díky díky ..:o)už jsem i letmou zmínku o naší včerejší SMS konverzaci, (kterou moje adolestní dcera označila za pubertální :o) u kolegině Kopřivy zanechal :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Ježiš to snad nééé!!!To zas bude vostuda...:-(

    OdpovědětVymazat
  7. No tak snad nebude nooo......nicméně s Tvou dcerou souhlasím. :-D

    Petr3342: A proč já pořád žil v domnění, že jsi Pardubičák???

    Kopřiva: Nestrannost bych tady asi viděl jinak. Představoval bych si ji tak, že by třeba dotyčný nestranný mohl zbaštit část toho koně určenou pro hladovějící Hradec...

    OdpovědětVymazat
  8. Jen mi nejde do hlavy,že jste se tak zrychtovali po čtyřech pivech. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jago,za sebe říkám, že jsem toho dne moc nejedl a ještě jsem byl nevyspalý. Za Kopřivu mluvit nemůžu...

    OdpovědětVymazat
  10. Jago, já to taky moc nechápu:o) Ale minule se mi to s galahadem stalo taky. Vlastně tohle se mi stává převážně jenom s galahadem. Asi má špatnou chlastací auru:o)

    OdpovědětVymazat
  11. ... ještě jsem teda zapomněla upřesnit, že - pokud můžu mluvit za sebe - jsem z tý hospody nešla zrychtovaná. Zrychtovaný jsme já a moje paměť byly až ráno :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Kopřivo...ti teda děkuju...pěkně.
    A ještě něco - asi jsme to taky probírali (vzpomínám si na věty jako \"scéna -nic-, střih, scéna -nic-, takhle hodinu. Ta hodina se opakuje cca tisíckrát a na konci se vezmou) - ale jak je to teda s tou reklamou na telenovelu? ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ale jinak......když si ty a tvoje paměť byly zrychtovaný až ráno...Jak si došla k tomu, že je to mojí aurou. Já žádnou toho jména neznám. Jestli řiká něco jinýho, tak kecá! ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Pozoruhodnéto jevy fyziologické! Ale aspoň je veselo... :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jago,máš na mysli rychtu po necelých 4 pivech (vzpoměl jsem si, že jsme jednou omylem dostali malý) nebo tu špatnou chlastací auru...? O který teda tvrdim, že jí nemam a stojim si za tim ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Galahade,možná těch piv bylo víc a prostě si pamatuješ jen to čtvrté. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ale no tak...Jago, jsem zase natolik zkušený píč, abych věděl, že toho víc nebylo. Ale znovu musím podotnout, že po třech hodinách spánku toho asi víc ani nebylo třeba...;-)

    OdpovědětVymazat
  18. To je dobře, žes neopomněl volit!

    OdpovědětVymazat