pondělí 31. července 2006

Maj to v paži...

Tank je pro normálního smrtelníka krvelačná bestie netoužící po ničem jiném než se pancéřové ochrany prostému člověku projít po zádech. Ale jak to vidí posádky těchto vozidel...

Sháněl jsem na internetu fotky tanku Chalenger II. Začal jsem lepit model tohoto vozidla a někde mezi ušima se zrodila potřeba si s tím modelem pohrát a nějak ho pěkně vyšperkovat. Něco málo užitečných fotek jsem našel, ale o tom sem napíšu, až bude model hotový a prostřednictvím bloguje se s ním budu chlubit. Při tom hledání jsem našel jeden velice zajímavý web, který krásně dokumentuje profesionalitu posádek obrněných vozidel všeho druhu...

na chalupe

Tak například otočit tank na chalupu na lautr rovině dokáže málokdo. Jak na to vám řeknou Britové...

blato

...za kterými bych si došel pro radu i v případě, že bych potřeboval překonat nějaký ten vodní tok...

Leopard

Němci jsou přeborníci v maskovacích technikách. Kdo jiný by dokázal schovat tank uprostřed cesty...

Merkava

Izraelci nemají konkurenci v překonávání extrémních terénních nerovností...

Abrams

A Američané umějí skvěle zaparkovat...

Včera se objevila stížnost. Některé (v horším případě žádné) obrázky se nezobrazí. Zkusil jsem s tím něco udělat. Na mém počítači se zobrazují bez problémů, ale to vůbec nic neznamená, protože to dělali i před dnešní úpravou. Takže pokud by se ani tentokráte nezobrazily, zkuste tenhle odkaz . Tam příslušné fotky najdete - fotky č.: 5, 6, 9, 20 a 16 v tomto pořadí...

7 komentářů:

  1. Tanky mě zrovna netankují, ale jak koukám na ten izraelský, tak kluci v Libanonu aby se začli vážně trošku obávat...

    OdpovědětVymazat
  2. Jedinej tank, kterej me tankoval byl ten v Praze na pomníku..., al etyhle jsou o chloupek ještě lepší! :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Holt je vidět, že Němci umějí maskovat a Američani parkovat. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Jó hold, kdo umy ten umy..kdo neumy ten cumi

    OdpovědětVymazat