středa 26. července 2006

Hutná poezyje...

Věnováno Kopřivě...

Slečna Hradec obývá,
říká se jí Kopřiva.
V každé větě stůj co stůj
musí slyšet slovo "hnůj".

Napsala mi povídku,
přidala k ní pobídku:
"Galahade, báseň napiš,
ale jedno za uši si zapiš!

Kdejakou na květiny ódu
zplodí břídil, co spálí i na čaj vodu.
Kvalitní humus - to je jádro věci.
O ničem jiném číst si nechci!"

 

napadá mne, že bych tenhle úlet měl vysvětlit. Ale jelikož dneska nemam nijak ukecanou náladu, tak sem prostě jen hodim jeden odkaz a budu spoléhat na to, že moji inteligentní čtenáři pochopí.

15 komentářů:

  1. Pozoruhodnýmix metrických stop. To je ta moderní pézije! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem dojata a hnojem zcela pohlcena. Děkuji ti a další ukázku své zamilované poezije ti radši ukážu na icq :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Galahade,to je tím vedrem. :-))

    OdpovědětVymazat
  4. :-)Kopřivo, tak dojatá jako včera já???

    Jago, mám posledních několik týdnů dojem, že vedrem se dá vysvětlit úplně všechno, včetně dlouhé zimy...

    OdpovědětVymazat
  5. Joa půda popraskala tak, že to vypadá, jako bychom se odtrhli od EU.

    OdpovědětVymazat
  6. ;)Žjova, Galahad je šprýmař
    a k tomu zručný rýmař.
    Se svým smyslem pro rytmus
    se oproti němu můžu na ty bubny už vážně vybodnout.

    OdpovědětVymazat
  7. Bene, ty seš bicák?To si spolu budeme muset vážně promluvit...:-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Ehm, no, tak jako...snažím se. :) Ty jsi také deformovaný?

    Tak napiš třeba po icq... ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Já?Bejval sem a kamarád mě do toho vrtá znova. A když budou chcechtáky, tak se asi uvrtat nechám...

    OdpovědětVymazat
  10. Tak jen do toho... A na icq (257437273) čekám, až se objeví žádost o autorizaci... ;))

    OdpovědětVymazat