pátek 14. července 2006

Další placka v domě

Now in deaths glory, Mans final destiny, The final price to pay ...FOR VICTORY!!!

Doma se mi začly scházet originání CD skupiny Bolt Thrower. Začlo to před nedávnem zmíněnou koupí alba Those once loyal... a pokračovalo objednávkou na e-shopu Audio3.cz. To jsem vám jednou přišel z hospody nedostatečně nachmelen, zasedl k počítači a znuděně zevloval na netu. Onen výše zmíněný e-shop jsem objevil více méně náhodou a do jeho vyhledávače jen tak zkusmo napsal klíčová slova "Bolt Thrower". Vyhodilo mi to nebývale dlouhý seznam placek, které s těmito slovy mají něco společného. Nedalo mi to a hned jsem si tři objednal:


1) The IVth Crusade


2) ...For Victory


3) Who dares wins


E-shop Audio3.cz vyřizování zakázek řeší poměrně zvláštně - tituly k zákazníkům expeduje tak, jak přijdou na sklad, což pro zákazníka znamená, že pokud něco objedná současně, vůbec to nemusí současně obdržet. Nicméně i tak hradí poštovné pouze jednou. Dosílky jsou věcí e-shopu.


Jako první jsem před necelým měsícem dostal album The IVth Crusade. Předevčírem jsem pak obdržel zásilku, která obsahovala album ...For Victory. Když jsem balíček rozbalil, otevřel se mi pohled na vytoužené CD. Obal nese design řekněme ... falklandský. Na titulní straně vidíme skupinu vojáků, postupujících po pobřeží Východního Falklandu, na zadní pak siluetu britského vojáka, jež si o bok opírá útočnou pušku FN FAL.


Samozřejmě nezůstalo jen u pohledu na krabičku. Po rvačce s balícím papírem, bylo otevření krabičky a založení disku do přehrávače již jen formalitou. A tak se stalo, že jsem předevčírem okolo poledního obšťastnil uši své (a nejspíš i svých sousedů) dunivými tóny deseti písní alba ...For Victory. A pokud se dobře pamatuji, obšťastňoval jsem ten den třikrát... :-) Tak - teď už zbývá jen jedna placka s tím sympatickým mottem v titulu...

Žádné komentáře:

Okomentovat