sobota 17. prosince 2005

Přišlo mi mailem...

...tumáte pro zasmání. Že už jste to viděli? Váš problém...

Publikoval bych, až bych brečel. Ale nějak poslední dobou nejsem moc ukecanej, tak to vyřeším vybrakováním mailovky... Přece jen vám něco řeknu - JE ZPÁTKY!!!


Uklízečka    Techno


Ozonová díra


   


Zazobanej


Výměna žárovekVýměna žárovek...;o)


 

14 komentářů:

  1. Binární......nejsem si úplně jist, zda se za tvou otázkou neskrývá nějaká vypečená kulišárna...;o)
    Tyhle obrázky mi mailnul jeden spolužák...

    OdpovědětVymazat
  2. a já si ted zase nejsem jistý, jestli jsem dobře pochopil co to znamená: Je zpátky

    OdpovědětVymazat
  3. Jo takhle......se omlouvám, občas mi to dochází trochu dýl, než bych považoval za vhodný... Taaakže - po ICQ hlavně! ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak až příště nebude čas publikovat, tak dobré by byly záznamy právě z toho ICQ ....mu-he-he ... (tak tohle je vypečená kulišárna :o))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tuhle jsem už poznal bez potíží... ;o)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle jsou cool věcičky. V květnu mi kamarádka poslala obrázky z pitvy (chci být patoložka:-)) - vytiskla jsem je a vyvěsila ve škole na nástěnce. Bohužel jsem se s takhle nadšenými ovacemi nesetkala :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Ne :-(A ještě mi vyhrožovali. :-(

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou :-)Holt nemaj pochopení pro to, co se líbí mně. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. teraz jou jou ja teraz viem . ze ta chcem oh vonis na ti pismena

    OdpovědětVymazat
  10. ozje to pekny a no proste nedhera

    OdpovědětVymazat