neděle 28. srpna 2005

Každého dne se něco končí...

...třeba mě včera skončila dovolená...

Tak došlo i na mě. Vždycky jsem věděl, že to jednou přijde. A jakkoliv jsem se na to snažil psychicky připravit, byla to rána, když to přišlo... Skončila mi dovolená a já se vrátil na svoji milovanou (protože placenou) recepci v potu tváře chléb svůj vezdejší dobývati tím, že budu zdravit ostatní zaměstnance firmy. vlastně jsem měl nastoupit už minulý týden, ale měl jsem v Prostějově domluvenou koulovačku (http://galahad.bloguje.cz/187191_item.php), tak jsem ukecal šéfa, aby mi ještě jeden víkend odpustil... Šéf je správnej chlap.


No ale tak jsem tady teď. Když jsem včera poprvé po více jak měsíci přišel do práce, zjistil jsem, že se tu v ničem nevyznám, všechno je rozbitý, všude je bordel a kde neni, tam jsem ho nejspíš jenom nenašel. Navíc mi tu kolem recepce po podlaze běhá spousta malinkatých broučků, ze kterých se mi dělá náležitě blbě... Ale zase mi nevadí pavouci. Ty tu ale nejsou, takže se netěšte, že bych svá slova musel prokazovat na sklípkanovi velikosti lidské dlaně. Na jednu stranu je to i škoda, protože takhle se tu docela nudím, čehož výsledkem je tenhle duchaplný a na vysoké inteligenci založený příspěvek. Takže víte co? Tumáte nějaké obrázky. jsou to obrázky modelů, které mi prošly, procházejí nebo projdou rukama... Kdyby se vám zdálo, že je to všechno anglický, tak se vám to nezdá.


                                 Sea Fury


Hawker Sea Fury. V současné době je téměř hotov. Je hotov do té míry, že jednak připravuju článek a pak už se také vrtám v jiné stavebnici...


                                 FireflyIV


...konkrétně v tomhle. Fairey Firefly Mk.IV/V


                                  Sea Hawk


Tohle někde doma také mám, ale ještě jsem na to nesáhl - Hawker Sea Hawk


                                  Barracuda


Tak třeba na tomhle letadle se mi ze všeho nejvíc líbí jméno - Barracuda...


                                  Typhoon


Velmi efektní obrázek letounu Hawker Typhoon...


                                  Wyvern


Tohle letadlo je tak ošklivý... až je krásný. Westland Wyvern - jedno z trojice nejošklivějších letadel britské výroby. Kromě něj tam ještě patří Short Seamew a Fairey Gannet.


                                  Spitfire Mk.Vb


Tohle je naopak nejkrásnější letadlo vůbec... shodou okolností také britské výroby. Spitfire Mk.Vb. Tenhle model vůbec bude takový zlatý hřeb - je v měřítku 1:24 a práce na něm bude jak na kostele. Už se na ní těším...


Tak co jim řikáte? Já myslim, že to jeden krasavec vedle druhýho...

6 komentářů:

  1. galahade,jedno éro hezčí než druhé!
    Když se nebudeš zrovna v kuchyni věnovat jiné činnosti ;), o nastávajících dlouhých večerech máš o alternativní ušlechtilou zábavu postaráno...

    OdpovědětVymazat
  2. Anquetile,co máš proti kuchyni? A pokud jde o ty éra, tak mam postaráno o ušlechtilou zábavu na pár let dopředu, jestli mi všechny budou trvat tak dlouho, jako ten Sea Fury, jehož stavba se chýlí ke konci po dlouhých 4 měsících... A to byl poměrně jednoduchej.

    OdpovědětVymazat
  3. Galahade..nezávidím ti konec dovolené.. když nám skončila, zbylo pouze slzavé údolí a vzpomínky. V pracovní PC mailů tolik, že některé jsem dodnes nepřečetla ( 3 týdny ). Modely? Jůůů.. v UK jich bylo, kdybys řekl, byla bych ti nějaké přivezla .-)

    OdpovědětVymazat
  4. Aiko,předně díky za návštěvu :o)

    Po tom volnu se mi stýská a ještě nějaký čas (tak do příštího volna) ještě bude. Když je na co vzpomínat, hned je jednomu lépe.
    Jůůů - modely... V Anglii je toho pravdaže hodně. A dokonce hodně takových, které tady k sehnání nejsou. Tak snad příště...;o)))

    OdpovědětVymazat
  5. hned jsem si vzpomněla na bráchovi modely....prostě "piplačka." :))

    OdpovědětVymazat
  6. Jani,máš recht... Kdybych si alespoň ty problémy nepřidělával sám... To člověk tuhle blbě šáhne a dvě hodiny práce navíc...

    OdpovědětVymazat