středa 26. září 2007

Kamarádky pro Matildu

Slečny Pravá a Levá

Je tomu necelý rok, co mi kamarád řekl o jednom šikovném kováři ze severu Čech. Uchvácen jeho pracemi rozhodl jsem se využít jeho služeb a nechal si ukovat rukavice. Kovář je frajer, umí toho hodně a bylo z čeho vybírat. Nakonec mi padly do oka italské palčáky z druhé poloviny patnáctého století. Minulou neděli jsem navštívil kovářovo obydlí, abych si rukavičky vyzvedl. Jsou krásné - jednoduché, účelné, bytelné... Jeden má pocit, že má místo rukou tanky.

Zde jsou...

rukavice

S Matildou byly obě seznámeny záhy a zdá se, že by si holky mohly rozumět...

18 komentářů:

  1. Odteďka jen v dobrým, jo? Bych byla nerada, kdyby ses po mně ohnal. *ustrašený bojík*
    Ale jinak si myslím, že vám to všem dohromady musí velmi slušet.

    OdpovědětVymazat
  2. JEŽYŠ (C)a já myslel, že jenom modelaříš a píšeš.
    No totok ...

    OdpovědětVymazat
  3. Wooow... Ty jsou teda...Prostě wooow....
    P.s. Tak už vím, podle čeho bysme se mohli v tym metru poznat... (nevinný úsměv)

    OdpovědětVymazat
  4. Baru... proč by ses bála - já holky nebiju *mrk*

    Gombo, já ještě loni v červenci taky. Pak mi kamarád půjčil do ruky meč...

    Caeli, musím se přiznat, že je obvykle nenosím, protože když je mám na rukou, špatně se mi vyndavá tramvajenka z kapsy...*úsměv* Ale jinak by to teda mohla bejt celkem švanda...*mrk*

    OdpovědětVymazat
  5. Galahade,já už v metru viděla tolik všeho možného, že dvoumetrový chlapík s Levou a Pravou by ani moc nepřekvapil. *veselý mrk*

    OdpovědětVymazat
  6. No......když jsem si je vezl domů, lidi na ně koukali...mmmm...zaujatě...

    OdpovědětVymazat
  7. Galahade,to jsou hezké okapové svody! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kamio!!!...že na tebe budu sprostej...

    OdpovědětVymazat
  9. Galahade... Tak tramvajemku bys měl třeba v puse... (nevinný úsměv) Ne?

    OdpovědětVymazat
  10. Inu......šlo by to. Ale to bychom si moc nepokecali *mrk*

    OdpovědětVymazat
  11. To by nevadilo... (úsměv) To bys mně ukázal nějakou pořádnou hospu... A tam by sis tu tramvajenku už mohl vytáhnout z pusy... (nevinný úsměv)

    OdpovědětVymazat
  12. To by nevadilo...no jak komu *mrk*
    A pořádnou hospu ti můžu ukázat i bez rukavic *úsměv*

    OdpovědětVymazat
  13. No, to je sice pravda, ale s rukavicama by to bylo akčnější... (úsměv)

    OdpovědětVymazat
  14. To asi jo......ale nestačilo by mít ty rukavice třeba jen položený vedle sebe na stole?

    OdpovědětVymazat
  15. Neneeee... kdybys je měl oblečený, tak bys vypadal jak rytíř, víš?

    OdpovědětVymazat
  16. Caeli,ale na to jen ty rukavice nestačí... Navíc na pivo bych se musel jen koukat a to já děsně nerad...víš?*mrk*

    OdpovědětVymazat
  17. Pil bys brčkem.... (nevinný úsměv)

    OdpovědětVymazat
  18. No toto......to bych byl hodně rychle na odpis... *smích*

    OdpovědětVymazat