neděle 15. dubna 2007

Tak to teda odpískáme...

...řekli jsme si včera s Pardubičákem a pomalu se dali do stavby prvního ze dvou modelů, pro něž byl deathmatch vyhlášen.

Ne, že by nám tak dlouho trvalo odhodlávání... Já jen neměl vše potřebné k úspěšné stavbě. Včera jsem poslední chybějící položky donesl domů, a tak úspěšné stavbě nic nebrání... tedy vyjma levých rukou...

Na úvod zde zveřejním jaké doplňkové sady při stavbě využiji. chvíli jsem přemýšlel o tom, že bych zveřejnil i jejich ceny, ale radši to neudělám... Ono na nich beztak nesejde . Základem je short-runová stavebnice Spitfire PR Mk.XI pražské firmy MPM. Pro vylepšení některých detailů (zejména vrtule, chladiče oleje pod křídly) mi poslouží sada katalogového čísla U72-11 firmy Pavla models určená pro model Spitfiru Mk.IX (PR Mk.XI vlastně nebyla nic jiného, než fotoprůzkumná Mk.IX a většina dílů se dá bez problémů zaměnit), kovové nohy hlavního podvozku Varnsdorfské firmy Večerník a jako lahůdku, kterou mi pardubičák neodpustí - přenádherné kovové výfuky ruské firmy Moskit.

box

Obrázek z přebalu stavebnice

fuselage wing

Rámečky se stříkanými díly

castings

detaily odlité z polyuretanu

decals

Obtisky

Tak já do toho jdu říznout...

15 komentářů:

  1. no...tak teda jdeme na to!

    jen ty výfuky, ty jsi raděj ani neukázal co? se bojíš, že bych si vyrobil lepší??? ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vejfuky......sem počítal, že najdu na moskiťáckym webu. Bohužel na moskiťáckym webu nejsou obrázky, ale jenom jakejsi divnej seznam, nemělo cenu na to odkazovat... uvidíš je v příštim zápise - se neboj, že se s nima nepochlubim! :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Tak chlapci,do toho!!! Galahade, nezapomeň fotodokumentaci ... postupnou:)

    OdpovědětVymazat
  4. Kamio......a komu teda jako fandíš???

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že fandím všem těmhle akcím, protože pouze z kompetice může vypadnout skvost! ;-)) Fakt se těším na výsledky...

    OdpovědětVymazat
  6. Galahade a koukej vyhrát!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Už se těším na postupy ve tvé práci :) Vždycky je hrozně krásné sledovat jak se model z obyčejných pár dílů přeměňuje v něco překrásného.

    OdpovědětVymazat
  8. Komu fandit ...páč neznám web toho Pardubičáka, tak fandím Tobě. Ale ... kdo vám to bude pískat???

    OdpovědětVymazat
  9. Gombo...Pardubičák web nemá...
    Kamio - špatně! fandit bys měl spitfirům!
    Mistře - vynasnažíme se, aby to za podívání stálo;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Galahade,úúúps:) A propos, kde jsem psal, že Ti fandím? ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Kamio, cituji:\"Galahade a koukej vyhrát!\"

    Tohle mi tak nějak přišlo...

    OdpovědětVymazat
  12. Galahade,o fandění tam nic není;-)))

    OdpovědětVymazat
  13. blognepotřebuji, já se narcisticky předvádím tady: http://modelforum.upce.cz/forum/viewtopic.php?t=11606

    s úctou \"pardubičák\" :-))

    OdpovědětVymazat
  14. já teda nechci rejpat...ale už by jsi měl ukázat nějaký ten pokrok ne? :-)))

    OdpovědětVymazat