neděle 22. dubna 2007

format c:/

...enter...

Kde se vzal, tu se vzal,

virus paměť nahlodal.

 

Rezidence nepomáhá,

virus dále disk můj zmáhá.

 

Zmetek! ...strouhá mrkvičku,

sežral mi grafickou kartičku.

 

Brčkem šimrá skleničku,

má v ní zbytky harddisku.

 

Už více žádné cavyky,

štvou mě ty stravovací návyky.

 

Nenažraností mě nakrknul,

já mu ty hody zatrhnu!

 

Zatrhnu mu je rázně,

poštvu já Nortona na něj.

 

Norton - malá místnost, dlouhý bič,

otráven virus odejde pryč.

 

Jaké je však mé překvapení!

- Norton je spokojen i virus si hoví.

 

Je na čase přiznat si pravdu,

počítač můj pachá sebevraždu.

 

Jeden byte za druhým odchází v nebesa,

aniž by řádku - dvě po sobě zanechal.

 

Tak se chlape rozhodni,

dřív, než odejde poslední!

 

Tak píšu bez dlouhého sraní

formát cé dvojtečka v dosovském rozhraní.

 

 

 

 

 

 

13 komentářů:

  1. .......
    jen co to dopíšu,
    počítač zavrní,
    čeká mě plocha nepopsaná,
    tak, jako dívka roztoužená...

    OdpovědětVymazat
  2. S roztouženejma dívkama na mě teď moc nechoď hele...:-)))...se taky občas potřebuju šoust...ehm - soustředit... Vidiš, co děláš?

    OdpovědětVymazat
  3. To je tím rozhraním,já jak vidím cé, dvojtečka, lomítko, tak jsem k neudržení :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Aha...myslíš jako takhle: c:/ ?

    OdpovědětVymazat
  5. Me se prave do kremikovyho nebe odebrala vypalovacka. Ach jo, budiz ji data lehka

    OdpovědětVymazat
  6. Stane se...pohřbíš jí do země nebo bude kremace?

    OdpovědětVymazat
  7. Necham ji hnittam kde je, dokud nebude nova

    OdpovědětVymazat
  8. Aha......a kde hnije...?

    OdpovědětVymazat
  9. Jo c:/ takhle, ale tobě se povedlo nečekané, dát před to ještě jednu dvojtečku a to už jsem teda úplně na hotovo :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Píšu format C:
    Hladce obrace
    PC maže sektory
    Domov pro ty potvory.

    Mi je to však jedno
    Harddisk není všechno
    Protože mne na dece
    Čeká dívka roztoužená

    To se sice nerýmuje
    No a co

    OdpovědětVymazat
  11. Běžte s těma roztouženejma dívkama......někam, kde na vás neuvidim, jooooo!!!
    :-P
    Ale jinak dobrý Kamio...

    OdpovědětVymazat
  12. Že by......ty počítače začaly páchat sebevražedné atentáty? Mě shodou okolností totálně spad systém, ruku v ruce s tím přestal fungovat CRT monitor (i když ten asi umřel věkem) a navíc shořelo trafo od modemu...to už nebude náhoda :-) Nebo že by tolik touhy najednou? :-)))

    OdpovědětVymazat
  13. Asi nějaký prokletí nebo co...

    OdpovědětVymazat