pondělí 5. března 2007

Zrzky!!!

...tady mě máte...

Nechce se mi začínat hned první větu tohoto spotu souslovím "britští vědci", protože od jisté doby právě tohle sousloví nezanedbatelně degraduje sdělení, jehož je součástí, ale... Britští vědci při jednom výzkumu zjistili, že ženy a dívky, které si barví vlasy na červeno

a) hledají chlapa

b) se svým současným přítelem jsou nespokojené, a tak hledají chlapa...

Zkoušel jsem ve svém okolí spočítat slečny, které mají hlavu, jak když hoří Brandejs a jelikož jsem se nedopočítal, málo jich asi nebude.

Je to už poměrně dlouho, co jsem se tomhle dočetl, ale vzpoměl jsem si na to až dnes, když kolegyně přišla do práce s červenou hlavou. O poznatky britských vědců jsem se s ní ihned podělil a pro jistotu ještě dodal, že když se teď odbarví, tak to neplatí! Postával u toho kolega...dnes už tedy bývalý a hlasem tichým a mírně rozladěným hlasem pravil, že jeho paní si barví vlasy na červeno už asi dvacet let. A do konce směny se sešlo asi pět pánů, kteří si drbou palici, protože jejich manželka má červenou hlavu.

Z toho jasně plyne, že britští vědci mají zhoubný vliv na česká manželství...

65 komentářů:

  1. Možná na tom něco bude..
    Taky jsem měla červený vlasy, přesto jsem nikoho neulovila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Punkie...To bude tim, že nám to britští vědci řekli až teď... ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. TeĎ je otázka jestli chlapí vědí, že červené hlavy hledají chlapy.

    OdpovědětVymazat
  4. :))))Tak tomu říkám seriózní vědecký poznatek:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mistře, díky britským vědcům (a mně) už to chlapi vědí;-)

    Ravene - že jo?! Já vůbec nechápu, jak jsem bez téhle informace vůbec mohl přežívat!:-)

    OdpovědětVymazat
  6. A nebo jsou taky britští vědci vedle jak ta jedle... zvláštní, v mém okolí je jich dost a dost a jestli jsou 2 nespokojené, tak přeháním.
    Po 10i letech se kvůli nějakým vědátorům přebarvovat nemíním a to poslední, co potřebuju, je někoho hledat. Chlapa? Co to je? To se maže na chleba :-)))?

    OdpovědětVymazat
  7. hele jako......to bych skoro mohl brát osobně! ;-)

    Ale abych odpověděl rozumně - nemaže.

    OdpovědětVymazat
  8. Kopřivo......zdá se, že víš, o čem mluvíš:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Pardon,pánové,ale trvám na tom.Asi si každý pod pojmem \"chlap\" představujeme něco/někoho jiného. Já osobně (po to co jsme si \"natahaly\" do domácností) mám pocit, že se jedná o ohrožený druh :-).

    OdpovědětVymazat
  10. Galahade,britští vědci jsou sami asi ohrožený druh a někde jsem četl, že mají všichni už třicet let hlavy doruda. Před páru lety tady bylo taky všechno doruda a měli jsme spokojený svazek na věčné časy... tak nevím.
    A nenech se rozhodit, Deathmatch je rozhodně ukázkou chlapské odvahy (jenom prosím nedělejte zrzkatou kamufláž:))
    A btw. všechny zrzky nejsou k zahození:))

    OdpovědětVymazat
  11. Kamio,ta poslední věta je pro případ, že sem dorazí S-polovička?
    Naposledy mě v oficíně kadeřnice obcházela se vzorníkem v ruce a pak pravila:\"Zkusíme srní hněď\" a já kývla, protože jsem netušila, že se jedná o drsnou výhrůžku.
    Nevím, odkdy v lese běhají zrzavé srny, ale já odcházela s medvědím vztekem...:))

    OdpovědětVymazat
  12. zrzavocervenou hlavu mam uz asi deset let, ale aktualne hypotezu panu vedatoru potvrzuju :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mamkotaťko - trvej si na čem chceš! Chlap je to, co má občas málo místa v kalhotech, to co se nerado holí, to co dělá 99% věcí kvůli nevděčnejm ženskejm, který to stejně nikdy neoceněj!

    Kamio, Spity do toho netahej - Spity - anžto fotoprůzkumné verze, budou v typicky britské PRU (Photo Reconnaisance Unit) blue a zrzatá tam nebude ani omylem!

    Báro - já nějak nemám co říct... Kdybych něco řekl, soudil bych všechny podle jedný a to neni fér. Radši držim hubu...

    Terrynko nech mi ve vzkazech číslo a britským vědcům zkusíme teorii zbourat;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Terrynko,a pokud u své barvy zůstaneš, Galahad se plynule přesune z bodu a) do bodu b)
    :))

    OdpovědětVymazat
  15. Báro,to bohužel ne, protože S-polovička není zrzečka, tak koukám, že jsem si tím pádem pod sebou pěkně podřezal větev, no snad ji odradí ty Spitfiry v bližším opátrávání mých komentářů:))))
    Srní hněď je nádherný výraz, jen si pod tím představuju trochu něco jiného než barvu srstě...:)))

    Galahade: S tím zrzavým Spitem to byl samo jen fór:) A jak jsi napsal PRU, tak mě hned napadly ty mraky odstínů, které vždy k dané barvě existují...

    OdpovědětVymazat
  16. Hmmm. Teda bych spíš čekala, že když hledají chlapa, tak pudou na blond...

    OdpovědětVymazat
  17. Galahade,po pravdě řečeno tvou odpověď jsem moc nepochopila, ale odjakživa mám tmavě hnědé vlasy a zrzavé byly jen 1 den po odchodu o té šílené kadeřnice. A tím vyvracím závěry britských vědců s konečnou platností :))

    Kamio, srst jako srst :)))

    OdpovědětVymazat
  18. Galahade,:-))) taky odpověď... a ani mě nepřekvapila. I tak hezký den a nashle... na jiné téma (radši).

    OdpovědětVymazat
  19. Galahad:u barvy zustat hodlam, deset let se osvedcuje a ac nejsem zrovna konzervativni, tohle je vec, kterou hned tak menit nehodlam :) Hodlas vedcum vypracovat nejakou obsahlou protistudii ?:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Terrynko......na studie a protistudie a teze a antiteze a ...a vůbec... kašlu. Britské vědce hodlám usvědčit z omylu prostě jen příkladem, jímž dokážu, že jejich teorie neplatí... teď jen potřebuju sehnat zrzku, se kterou bychom se na to vrhli...;-)

    OdpovědětVymazat
  21. myslenka je to krasna, ale prijde mi skoda o vyvraceni te uchvatne teorie pripavit zbytek sveta, ktery tak nadale bude zit v omylu podsunutem vedatory Jejiho Velicenstva :)

    OdpovědětVymazat
  22. Hmmm.....já hledám zrzku, který to líto nepřijde;-)

    Ale vážně - já mám někdy dojem, že vědátoři Jejího Veličenstva jsou placeni za to, že si ze zbytku světa dělaj prdel...

    OdpovědětVymazat
  23. no tak zrzce, na ktere to budes dokazovat, to lito nebude, neb bude ucastna vyvraceni paskvilteorie, tedy ona o to neprijde :)

    Vedatori Jejiho Velicenstva maji predevsim uchvatny dar plytvat casem a penezma na naproste hovadnosti...

    OdpovědětVymazat
  24. Galahade,konečně jsi to řekl naprosto přesně. A proto tak toužím být britským vědcem. Dělat si z lidí prdel a sypat si za to libry do pokladničky.

    OdpovědětVymazat
  25. Noooo, koukam, ze talent na hledani svetobornych temat vyzkumu maji nejen Britove :)

    http://www.novinky.cz/zena/zdravi/vedec--podle-nader-lze-poznat-charakter-zeny_51082_mfb35.html


    mozna by stalo za to zkrizit zrzavou teorii s teorii naderni :)

    OdpovědětVymazat
  26. Báro... to by bavilo každýho! tady už to taky zkoušeli - na matfyzu si postavili lapač nějakých částic, jejichž jméno si nepamatuji a za deset let provozu chytli tři a ještě špatný! (Já vim, že jsem to psal už jednou u Tebe, ale já to chci mít prostě i u sebe;)

    Terrynko, ty máš tak dobrý nápady, že jsem dostal chuť tě do rozvracecího projektu angažovat!

    OdpovědětVymazat
  27. a zadost o grat bude sepisovat kdo? Testovana nebo testujici? :)

    OdpovědětVymazat
  28. Inu...to je dobrá otázka... osobně bych řekl, že na tom až tolik nezáleží. Ale bylo by asi dobrý sehnat si razítko nějaký vážený instituce, abychom jeho prostřednictvím mohli žádosti vtisknout punc důležitosti, nezbytnosti, geniality... a vůbec vší tématu náležící vážnosti. Víš?

    OdpovědětVymazat
  29. Vzhledem k zavaznosti teorie bych se s zadosti o bumazku obratila na Ministerstvo kouzel a esoterie, Sdruzeni dovozcu solnych krystalu, Asociaci vizazistu CR a Aliho Amiriho :)

    OdpovědětVymazat
  30. Tak Aliho Amiriho řikáš?To by se možná dalo zařídit... :-D Ale ministerstvo kouzel a esoterie si asi budeme muset založit... i když - nejsem si jist. Binááááárnííííííííííí!!! nevedeš něco takovýho ve svý vládě? Já nějak už nemam přehled o svých kolegouch;-) ...o resortech nemluvě...

    OdpovědětVymazat
  31. mam tu akorat Binokularni ministerstvo rozhledu a prehledu - to by taky mohlo klapnout :)
    Ve spolupracovnicich a sortimentu to ja se zase vyznam, ale obavam se, ze muj obor zamestnani je pro ucely grantu na tenhle vyzkum nepouzitelny - i v absurdnich schvalovacich rizenich v CR :)

    OdpovědětVymazat
  32. Jéže bych se taky do projektu vložil? :-))

    ta paní co spolu už tolik let bydlíme je zrzavá od přírody a stejně to furt přetlouká ještě červenější.... třeba tak díky výzkumu zjistím, jak na tom vlastně teda jsem... :-((

    OdpovědětVymazat
  33. Petře...to jako že bychom tu teorii vyvraceli ve třech???:-P

    OdpovědětVymazat
  34. Terrynko,to je pravda. Ale ideálně by měl být subjektů sudý počet s tím, že poměr zrzek a chlapů bude 1:1 ;-)

    Jo - a pokud jde o to ministerstvo esoterie, tak pokud ho náhodou nemáme, od Binárního jsem dostal pravomoc toto ministerstvo zřídit. Ale vzhledem k tomu, že by nám toto ministerstvo mělo projekt financovat, považuji tuto pravomoc za Danajský dar...

    OdpovědětVymazat
  35. Ministerstvo je ovsem idealni insituce na ziskavani penez ze statniho rozpoctu, protoze na picoviny je - jak vidno kazdy den - v tomhle state penez vzdycky dost !

    OdpovědětVymazat
  36. No jo...Ale problém je v tom, že Ministerstvo Esoterie není součástí naší vlády, ale Naší vlády... A Náš ministr financí... To je pěknej držgrešle!

    OdpovědětVymazat
  37. Terrynko...nevzdávejme se!

    OdpovědětVymazat
  38. Tak pijanér nemusí......ale ty bys třeba mohla...kdybys třeba chtěla;-)

    OdpovědětVymazat
  39. dochazi mi nejak sily posledni dobou, zacinaji me v rukach palit ty elektrody, bo co :)

    OdpovědětVymazat
  40. :-DElektrody sem netahej... Náš projekt pro ně stejně nemá využití;-)

    OdpovědětVymazat
  41. mam naladu akorat tak na vyuziti projektilu :)

    OdpovědětVymazat
  42. ale no tak..
    si ho kup :)
    nebo jak? :)

    OdpovědětVymazat
  43. Koho si kup?Nekoupim... Ho mam;-)
    Ale hlasuju pro \"nebo jak\"...

    OdpovědětVymazat
  44. jakej? :)
    nebyla jsem strilet ani nepamatuju..
    a naboj do samopalu, co tu mam, je mi nastesti k nicemu, stejne, jako ta petatricitka :)

    OdpovědětVymazat
  45. Jakej...?no přeci ráže 7,62;-)

    OdpovědětVymazat
  46. takze prouzek masa na karbanatek :)

    OdpovědětVymazat
  47. Terrynko......já zapoměl dodat - měřeno v palcích;-)

    OdpovědětVymazat
  48. Terrynko!Mateš mě a mám dojem, že záměrně...

    OdpovědětVymazat
  49. zamerne ne, namerne, abych vedela, kam mam strilet :)

    OdpovědětVymazat
  50. Terrynko,nejlépe co nejdál ode mne;-)

    OdpovědětVymazat
  51. To by mne zajímalo, koho nebo co si podle několika barev na hlavě hledá Ryba... :-)

    OdpovědětVymazat
  52. Kyklope......to je přeci jasný ne! jednookýho chlapa;-)

    OdpovědětVymazat
  53. Galahade,víš co je prča, že se mi doneslo, že někteří lidé (čtenáři) si myslí, že bydlím \"tam\" a samozřejmě se pletou, ale hlavně si myslí, že mám skutečně jedno oko - skleněný a proto mám nick Kyklop... :-))))

    Když jsem se to dozvěděl, gebil jsem se snad deset minut... Teď vlastně taky. :-)

    OdpovědětVymazat
  54. Kyklope...Na rovinu řikám, že tomu \"tam\" moc nerozumím. A že máš jedno oko jsem si nikdy nemyslel... teda - nikdy jsem o tom nepřemýšlel...

    OdpovědětVymazat
  55. Jo......tim by to mohlo bejt...:-))))

    OdpovědětVymazat