sobota 17. března 2007

Odpoledne v obchoďáku...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

Dostala mamka chuť koupit vakupytel... Takový ten, co ho inzerujou v teleshopingu a co vám umí smrsknout šatsvtvo na ani ne polovinu objemu, takže se vám pak do skříně vejde dvakrát tolik blbinek a ještě místo zbyde. Tak mamka hrábla do archivu, vytáhla časopis, v němž našla příslušnou reklamu a jala se hučet do otce, že by se nám to jako hrozně hodilo.

I nechal se otec ukecat, vytáhl z peněženky tisícikorunu a poslal mamku na nákupy. Jelikož jsem od rána seděl u kompu a bolela mě hlava (úplně celá), tak jsem se sebral a šel s mámou. Otce jsme zanechali ůvahám o Panenském oleji ("Jak můžou z tý panny ten volej vymačkaj, když má blánu?") S odstupem času se mi tento krok jeví býti poněkud zoufalým. Courání po obchoďáku nepovažuji za úplně nejlepší náplň odpoledne. Bloudili jsme mezi obchůdky a hledali ten jediný potřebný. To se dlouho nedařilo a bolest hlavy gradovala. Mamku začly časem bolet nohy, tak neodolala a zeptala se jednoho poblíž kroužícího sekuriťáka, kde by asi tak ten obchod mohl být. Sekuriťák nevěděl, aqle poslal nás na informace: "To musíte po schodech dólu a pak rovně asi dvacet metrů a tam to je - takovej bílej pultík."

Dvacet metrů rovně nebo libovolný počet kilometrů v závislosti na počtu koleček, které uděláte okolo obchoďáku. Asi není potřeba dodávat, že jsme na hledání obchodu brzy rezignovali a šli do potravin koupit pivo, kterého se nám doma začlo nedostávat. Naprosto v souladu s Murphyho zákony jsme na kamenný obchod TV shopu narazili úplně náhodou cestou k těm potravinám... I pořídili jsme balení se dvěma vakupytli a jedním vakupytlíčkem a šli konečně pro to pivo. Našel jsem regál se Svijanským pro které mám čím dál větší slabost, naskládal do vozíku tři Mázy (11 stupňů), dvě Knížata (13 stupňů) a jednoho Barona (15 stupňů) a mazal s vozíkem ke kase.

Právě před chvílí jsem vypil jedno Kníže. Otec si vyžídal ochutnávku a vypadá to, že ho to asi naučím pít...

22 komentářů:

  1. Mas tu pekne rozhaseny kod pro komentare... Avatar ti nejede.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty...A v pivu voda neni, nebo co?
    A o tom, že mi nejede Avatar vim... ale nějak nevim, co s tim a nemam čas s tim něco vymejšlet:-/

    OdpovědětVymazat
  3. tohle nakupni centrum jsem dnes navstivila take - hrozila mi cestou z prespani u kolegyne po priserny kalbe smrt hlady. Bylo tam asi dvakrat vic lidi nez je bezny, hruza. Ale dost mozna jsem jich vic videla jen ja :)

    OdpovědětVymazat
  4. Inu Terrynko......vzhledem k tomu, žes jich viděl právě dvakrát víc, než obvykle, docela se to nabízí:-)

    OdpovědětVymazat
  5. no vzhledem k tomu, ze jsem mela jeste tak asi dve promile, tak byla chyba asi opravdu u me :-)

    OdpovědětVymazat
  6. cha, jestli potřebuje mít tvůj rodič zmuchlané prádlo, že ho pravděpodobně už nikdy nevyžehlí, přeju \"příjemnou\" zábavu :)
    http://bloguje.bloguje.cz/362836-avatar-i-pro-komentare.php

    OdpovědětVymazat
  7. Nechci Ti kazit radost,teda mamince, ale ony ty zipy za velmi brzský čas přestanou být \"vzduchotěsné\" a vakuum se přestěhuje do skříně a vzduch ze skříně do pytle a jsme tam kde před tím. A jediný, kdo je v pytli je ta tisícovka. A pozdravuj tatínka. Nechtěl by se mnou být britským vědcem?

    OdpovědětVymazat
  8. Já nevim, třeba se to přes blánu filtruje... Taky tvojí mamince nechci kazit radost, ale babička si kdysi tohle kvůli teleshoppingu taky chtěla koupit, což jsem jí pouze na základě irelevantního argumentu, že ta reklame je debilní, a proto si to kupovat nebude, rozmluvila. A pak mi za to poděkovala, protože nějaká její kamarádka, která nemá tak chytrou vnučku, si to koupila a prý to nefunguje.

    OdpovědětVymazat
  9. Maminka si zkazila radost úplně sama...V časopise inzerovali čtyři vakupytle a jeden vakupytlíček v balení a na krámě měli jen balení s dvěma vakupytli a jedním vakupytlíčkem... Přičemž vakupytlíček vlastně vůbec neni vakupytlíček, protože nemá to odsávání... Takže normální igelitka:-/

    Jeden kamarád má babičku, která by asi taky potřebovala chytrou vnučku. Onehdá prej koupila nějakou \"luxusní\" sadu hrnců za cca 20000,-

    OdpovědětVymazat
  10. galahade, ono stačí odjet na pár týdnů z domu a babička se ti s tím ještě pochlubí... mně to provedli rodiče (mají k bohužel sklony \"zájezdovému nakupování\", což jsem věděl, ale netušil jsem, že od posledního takového excesu uplynula už příliš dlouhá doba a tedy se schyluje k nejhoršímu). Vyváděl jsem ale doufám dostatečně. To na člověka padne taková bezmoc, když vidí ty staroušky napálené a obrané, jak se šťastně usmívají nad hromadou předražených nefunkčních krámů... Mně se chce řvát!

    OdpovědětVymazat
  11. Když slyším \"Teleshopping\", tak mě holt (nevím proč:) napadne \"šunt\". A o tom oleji - to bych se asi jel zeptat do Panenského týnce:))

    OdpovědětVymazat
  12. hehe,myslel jsem, že to ukončíš tím, že Ty s tátou jste vymlaskli piva a díky tomu jste si ani nevšimli, že se máma zavřela ve vakupytli a tak je v bytě více místa... ;-)))

    OdpovědětVymazat
  13. Kyklope,ty vole!!!:-D Pointa by to ale byla dobrá...;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Galahade,vole, nejde o pointu, ale o víc místa v bytě, takže to můžete s tátou dohnat a mámu do vakupytle sami zavřít...
    Ale pokud chceš bydlení jen pro sebe, vojenské modely a případně nějakou prsatou kočku (třeba servírku), tak do druhého pytle zavři i tátu.
    Ale raději bych o tom na blogu nepsal - to se dočteme třeba za deset let v \"kromice lidstva\" u Ignáce... ;-)))

    OdpovědětVymazat
  15. Noooo......hele - podumám o tom;-)

    OdpovědětVymazat
  16. ty jo, jestli touzis po prsaty servirce, tak jsem spatne vybrala misto na rum - tam bejvaj jen bezprsi serviri :)

    OdpovědětVymazat
  17. Netoužím......zatoužil jsem jednou a vyřešilo se to na místě:-) A Kyklop mi to ne a ne odpustiti...;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Noooo......to zrovna neeeee...:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Galahade,já Ti to odpustím až mě tam vezmeš sebou ;-))))

    OdpovědětVymazat
  20. Tedy......já bych neměl zásadních námitek, ale... co Ryba? :-O

    OdpovědětVymazat