neděle 24. září 2006

Ta věc

V pátek dostal můj nick nový rozměr :-)
Včera jsem napsal něco málo o návštěvě Hradce. Dnes přidávám fotku "té věci", pro kterou jsem tam jel. ono

16 komentářů:

  1. no ...až si je příště budou chlapy přeměřovat .(mylsím meče samozřejmě:o) .. tak máš šanci vyhrát :o)

    OdpovědětVymazat
  2. řekla bych, že ti padne dokonale ;)

    OdpovědětVymazat
  3. hehe...Binární - až si je příště budeme s chlapama přeměřovat, tak mam vítězství v kapse. Většího nikdo nemá. Vsadim se, že ani ty ne...

    Jana - do oka mi dokonale padnul okamžitě. ale s rukama si na sebe asi budou chvilku zvykat.

    OdpovědětVymazat
  4. ta věcje slušná kovařina

    OdpovědětVymazat
  5. K čemu je to dobré?

    OdpovědětVymazat
  6. aTeokdyž si to představim vedle kanónku- dokonale vyzbrojená domácnost...pro Galahada třeba dárek pro budoucí tchyni

    OdpovědětVymazat
  7. aTeo - já myslim, že tomu účel kouká přímo z očí...:-)

    DsL - co tim jako chceš říct?:-o

    OdpovědětVymazat
  8. aieeee, novodobý rytíř?? :-) neznáš náhodou pana Motyčku?? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Motyčku, jo???Tak to mi bohužel nic neřiká... Kdo to je?

    OdpovědětVymazat
  10. to je největší uhelný rytíř :) má i kovárnu :-)

    OdpovědětVymazat
  11. No......fakt mi to jméno nic neřiká... Odkud by měl být?

    OdpovědětVymazat
  12. No nejspíš......ale skleněnej Excalibur je divná věc, ne?

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkná věcička,jsem zvědav, až se zavelí \"Výměna mečů!\"
    BTW: Vzpomněj jsem na tebe, jeda v neděli kolem muzea tanku T-34. Už jich tam mají aspoň šest.

    OdpovědětVymazat
  14. Jago,ačkoliv se to nezdá, šest tanků T-34 stále není dost na to, aby utvořily reprezentativní sbírku mapující vývoj vozidla... počítám, že tak osm až deset už by stačit mohlo...
    A teď mi vysvětli, proč to sem píšu...
    :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak těch tankůje víc: http://www.panzermuseum.com/t-34-tank-museum-opens.html Halt jsme jeli moc rychle a nestačil jsem je spočítat.
    No a proč bys o tom nenapsal?

    OdpovědětVymazat