pátek 15. září 2006

A vítězem se stává...

...to neuhodnete...

Před necelým měsícem jsem tu vyhlásil výběrové řízení na jméno pro dílo "Crayfish I". Z kvalitních a nadmíru podnětných návrhů soutěžících bylo velmi těžké si vybrat. Bylo to až tak těžké, že jsem to nakonec ani nezvládl a jméno si vymyslel sám. Sem ho psát nebudu, vidíte ho v perexu. Už ani nevím, co jsem za vítězství v soutěži slíbil, ale ať to bylo cokoliv, řádně si to užiju. Nicméně - uznávám, že výše popsaný postup nebyl vůči účastníkům úplně fér, a tak všem přiznávám nárok na cenu útěchy. Tou je možnost zatáhnout mne do hospody a nechat se pozvat na pivo, kdykoliv mne potkáte na ulici...

Jinak - byl vznesen dotaz, jak to bude s pokračováním. Mohu zodpovědně prohlásit, že pokračování bude... Toho se žádné výběrové řízení týkat nebude, protože pro něj už jméno také mám...

5 komentářů:

  1. A kudy tak chodíváš a kdy?

    OdpovědětVymazat
  2. Jago,obvykle se pohybuji naprosto bezprizorně...

    OdpovědětVymazat
  3. Jen aby ses kvůli tomu slibu neplížil kanálama.

    OdpovědětVymazat
  4. To nééé......nemám problém zajít na pivko s kterýmkoliv ze svých čtenářů, bo je to vesměs slušná společnost...

    OdpovědětVymazat
  5. Ale může být nákladná :-)) Snad někdy...

    OdpovědětVymazat