sobota 8. března 2008

Slečno, mohla byste si na chvilku sednout jinam?

 

...já bych si rád vyfotil tu motorku...

Když mi někdo volá do práce, tak - dostane-li se mu té cti a já hovor přijmu - jsem obvykle nucen intenzivně zatínat zuby. To proto, že volající obvykle komunikaci zahájí otázkou "Co děláš?" a já se musím hodně přemáhat, abych ho neposlal do řitě ihned a posečkal se soudy, až dotyčný dokončí myšlenku. Něco takového mi včera provedl Aleš. Na posílání do řitě nedošlo, neb myšlenka stála za to.

A tak jsme dnes vyrazili na výstavu. Chtělo by se napsat výstavu motorek, ale jelikož poměr jednostopých vozidel a jen decentně oděných hostesek byl zhruba 2:1 ve prospěch hostesek, nejsem si tak zcela jist. Na motorky i na holky se dalo koukat, tak je to asi fuk. Vstupné stálo kilo pade, ale když má jeden známosti, má v ceně vstupenky ještě sklenici Coca Coly a panáka rumíčku lékařského. Bohužel na dva metry krychlové na osobu navíc jsme už ani přes přítomnost známých nedosáhli, a tak jsme si museli nechat ze útrob dělat kečup stejně, jako všichni ostatní... Tulení mi v zásadě nevadí, pokud mi a) nikdo nestrká ruce do kapes b) nikdo neleze do záběru, když fotím. Za a) splněno k mé naprosté spokojenosti, možnost b) bohužel jen místy, s obtížemi a sebezapřením... I tak jsem si domů přinesl cca 60 fotek strojů, které bych ze své garáže případně i nevyhnal...

desmo

...spousta místa pro vaši reklamu...

corsa

Moto Guzzi Corsa... při pořizování tohohle snímku jsem měl nebývalý klid, neb většina dalších přítomných návštěvníků stála napravo ode mne a fotila jinou motorku...

corsaii

...Corsa podruhé... Tentokráte jsem se o místo musel malinko poprat...

dsg

Harley-Davidson Dyna Super Glide

ktmduke

Duke rakouské firmy KTM, jinak Alešův favorit...

kawa

U stánku Kawasaki bylo místy rovněž celkem narváno...

triumph

Triumph Rocket... tříválec s objemem 2,3 litru... prozměnu můj favorit...

motopitva

Rozřezaný motor na stejně rozřezané motorce nerozřezaného stánku Moto Guzzi

gigercustom

Jedna z krasavic v pavilonu Bohemia Custom - samý chrom a jinak celá Giger...

bandaska

Palivová nádrž téhož stroje

hypercustom

Venom budiž důkazem, že custombike nemusí být nutně chromem se blištící naleštěný chopper

takyspit

Při pohledu na tenhle stroj zaplesala má anglofilní dušička - custombike zkřížený se Spitfirem mi udělal vyloženě radost

takyspitii

...ještě jednou stejný stroj...

 

11 komentářů:

  1. Hmmm, motorky to jsou fakt parádní, i když já to zas tak moc neumím ocenit, protože nejsem takhle zaměřen a odvařenej bývám z jiných věcí. Třeba ty holky vypadaj také dost gutově, ale chápu, že Ti tam trošku překáželi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No jo - jenom vzlétnout - a je docela jedno, na čem a kam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nevím, holky nic moc, takové buchtoidní. Mno nic. Stroje krásný. A jen mimo: po rumíčku máš úžasně nerozostřeno. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Kyklope, já přes ty motorky taky dvakrát kovanej nejsem. Ale stroje to nejsou špatný. Znáš to - klídek, pohoda, vítr ve vlasech... *mrk*

    Gombo, asi by stačilo napsat něco jako \"viz poslední věta pro Kyklopa\", ale rozhodl jsem se, že tě takhle nemůžu odbýt... Ale víc, než \"máš recht\" po noční nezplodim, čímžto děkuji za pochopení.

    Billy, ty máš, abys věděla, taky pravdu... Většina z těch holek vypadala díky strojeným úsměvům a téměř žádnému oblečení strašně levně. Nicméně na to, že je rodiče dělali po tmě, vypadj docela dobře... A jen mimo - ty první dvě fotky jsou ještě bez rumíčku... Ale dík *mrk*

    OdpovědětVymazat
  5. No jako kor třeba ta na obrázku \"kawa\"..to je vskutku nouze :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Billy,nemohu tak úplně souhlasit - ty \"vskutku nouze\" jsem nepublikoval...

    OdpovědětVymazat
  7. A to......se ještě Galahad nezmínil o tom, jakou sprchu jsme dostali od slečny na Yamaze, když jsme jí poprosili o vyšpulení zadku naším směrem...samozřejmě k pořízení obrazového materiálu

    OdpovědětVymazat
  8. Aleši,co kecááááš?! My po ní přeci výslovně nežádali, aby špulila cokoliv kamkoliv...

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám na takových výstavách největší problém, že ta atmosféra, kdy je kolem tuna blýskavého chromu se mi na fotku nějak nemůže dostat. To okouzlení se dá vždy jen prožít na místě samém.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak víš co......ona prostě uměla číst mezi řádky...chtělo by se dodat i...vábit mezi půlky...(chá chá)

    OdpovědětVymazat
  11. ...leč svou dovednost prodávala lacino...(muheheheeee)

    OdpovědětVymazat