neděle 23. ledna 2005

Pro začátek...

Nový blog - nový bloger - trpělivost vítána...

Tedy dobrá...založil se nám tu nový blog. Kdo si to tady píše deníček? Promiňte, ale tuhle lehce pohádkovou hlášku jsem si odpustit nemohl.


Píše si ho člověk jenž z nudy na netu bezcílně bloumal a poté, co si přečetl pár článků jednoho nadaného blogera nechal se tímto uvrtat do podobné kratochvíle...Mimochodem, dík za to patří Binárnímu Ládinovi. Určitě se na jeho blog podívejte, stojí to za to. 


Čtenáře zatím nemám, to se ale snad brzy srovná. Rozhodil jsem sítě mezi lid a očekávám aktivní spolupráci...


To by mohlo být prozatím vše. Až někde něco zajímavýho potkám, pokusím se na to vtipně zareagovat...

6 komentářů:

  1. Je pravda ,že meljnek na maso jsem už nějaký čásek neviděl...pravděpodobně tuhle pomůcku mezi starožitnosti odsoudila nabídka mletého masa na pultech MonsterMártů..:o)) Vzhledem k naší korespondenci mám pocit že nebude ztráta času sem kliknout...Ať se daří.

    OdpovědětVymazat
  2. DíkyMlejnek na maso byla vždycky užitečná věc. A popravdě, o jeho odsouzení na věčný odpočinek mezi starožitnostě nejsem tak docela přesvědčen. Asi ani v těch supermarketech se to maso nenarodí připraveno pro nafutrování do strouhanky a podávání coby karbanátku...

    OdpovědětVymazat
  3. ale to už není mlejnek ale mlejn..:o))

    OdpovědětVymazat
  4. no dobřeAle princip je stejnej...

    OdpovědětVymazat
  5. vítej :)ja taky začínám od nuly na bloguje, protože mě lidi, teda jeden člověk dost lezl na nervy. ale děkuju mu, jsem totiž díky němu tady ;)

    OdpovědětVymazat
  6. diky...Já tu teda nejsem proto, že mi někdo leze ne nervy, ale zafungovat může ledacos. Já tohle beru vlastně jako společensky tolerovanou formu samomluvy...:o))))))

    OdpovědětVymazat